Raskaaksi 2019

Ai ei :eek: :hilarious:

Monette onko ovis lähellä? Tehdäänkö huomenna tai pe inssi?

Täällä vika letro vedetty naamariin, vielä varmaan viikko tai reilu ennenkuin piinailu alkaa :dance008 odotan ja jännitän kyllä sikana klinikalle menoa! Varmaan ripuloin housuihin! Ensiks saa jännätä labratuloksia perjantain jälkeen :nailbiting:
En oo tullu vielä edes testanneeksi ovista, tänään iltapäivällä tuli vasta kaksoishormonitestit, huomenaamulla testaan ja huomenna on kontrolliultra, niin nähdään mikä tilanne :nailbiting:

Tsemppiä Jannn :hello

Miten muuten toi kesken yksityiselle loikkaus, et jos tää yksityisen ivf (en halua edes ajatella näin, mutta kiinnostaa tietää) ei tuottaisi tulosta, niin saisitteko sit heti siitä jatkaa julkisen ivf vai tulisiko taas lisää jonotusta? Siis toivottavasti ei tarvitse tämän jälkeen enää ikinä yhtään ivf hoitoa tietenkään:Heartred

Joo oon iteki miettiny et joutuuko jonon perälle taas jos nyt ei onnaa. En uskalla kysyä. Mut sinänsä se on "ihan sama" koska jokaisen epäonnistuneen julkisen hoidonkin jälkeen joutuu ilmeisesti jonon perälle :dead:

Ai ei :eek: :hilarious:

Monette onko ovis lähellä? Tehdäänkö huomenna tai pe inssi?

Täällä vika letro vedetty naamariin, vielä varmaan viikko tai reilu ennenkuin piinailu alkaa :dance008 odotan ja jännitän kyllä sikana klinikalle menoa! Varmaan ripuloin housuihin! Ensiks saa jännätä labratuloksia perjantain jälkeen :nailbiting:

Ei ensikäynnin takia kannata housuihin kakata:hilarious: siellä ei vielä kauheena tapahdu. Mut kun teillä noi kaikki alkujutut ja oi-hommat on hoidettu, ni kyl varmaan ekaan inssiin aika nopeesti pääsee:Heartred ei ehkä ennen kesäsulkuja, mut kyl varmaan sen jälkeen jo:nailbiting:

Tää ei oo tietoa, mut joku mielikuva oli et joutuis odottamaan, samoin kuin julkisella ivf:n jälkeen. Olikohan se myös niin, että yksityisellä tehdyt vähentää julkiselta saatavia?

Mut smoothie ei onneksi tarvitse kuin tämän yhden :love7

Joo yksityiset vähentää julkisia.

Ja kiitos, en uskalla oikein ajatella :hilarious: :bag:

Joo oon iteki miettiny et joutuuko jonon perälle taas jos nyt ei onnaa. En uskalla kysyä. Mut sinänsä se on "ihan sama" koska jokaisen epäonnistuneen julkisen hoidonkin jälkeen joutuu ilmeisesti jonon perälle :dead:

Ai oikeesti:nailbiting: mitä hittoa:wideyed: onpa kiva:dead::finger:

Ei ensikäynnin takia kannata housuihin kakata:hilarious: siellä ei vielä kauheena tapahdu. Mut kun teillä noi kaikki alkujutut ja oi-hommat on hoidettu, ni kyl varmaan ekaan inssiin aika nopeesti pääsee:Heartred ei ehkä ennen kesäsulkuja, mut kyl varmaan sen jälkeen jo:nailbiting:

Voishan jannn jo heinäkuus päästäkin jos inssejä "tauollakin" tehdään :smiley-bounce013 mut varmasti kuulee sit siellä ensikäynnillä!

Sama taitaa olla muuallakin, ainakin meillä olis ollut niin et sen 3kk ainakin joutuu odottamaan. Sit jos jonoa ni ehkä enempi?

Mä oon ymmärtäny (en kyllä oo kysynyt husista) että joutus samaan jonoon ekaa ivfää odottavien kanssa eli tällä hetkellä on enemmän jonoa kuin 3kk. Toki tulevaisuuden jonoahan ei tiedä,voi olla enemmän tai vähemmän.

Siis en uskalla uskoa et edes elokuussa viel inssiä! Uskon et niin hirveet jonot et iik saa nähä:nailbiting: ja kyl mua se terveyskeskuski jännitti et just ennen käyntiä ja ultraa oli maha sekasin ja syke yli 100 :hilarious: Nii ja jos saan ne kilpparilääkkeet ni varmaan odotetaan ties kui monta kk vastetta?

Mut mitä hittoa eli jos kerätty vaikka 10munasolua ja tehty ivf ja ne loput on pakkasessa ni aina joutuu oottaa vähintään 3-6kk ennen uutta hoitoa?:hungover: apuaa menee ikuisuus jos inssi ja eka ivf ei onnistu :arghh: Täytyypi jatkaa rahankeruuta mahd yksityistä ivf varten..

Siis en uskalla uskoa et edes elokuussa viel inssiä! Uskon et niin hirveet jonot et iik saa nähä:nailbiting: ja kyl mua se terveyskeskuski jännitti et just ennen käyntiä ja ultraa oli maha sekasin ja syke yli 100 :hilarious: Nii ja jos saan ne kilpparilääkkeet ni varmaan odotetaan ties kui monta kk vastetta?

Mut mitä hittoa eli jos kerätty vaikka 10munasolua ja tehty ivf ja ne loput on pakkasessa ni aina joutuu oottaa vähintään 3-6kk ennen uutta hoitoa?:hungover: apuaa menee ikuisuus jos inssi ja eka ivf ei onnistu :arghh: Täytyypi jatkaa rahankeruuta mahd yksityistä ivf varten..

Kyl niit pasei tehdään varmasti nopeemmalla aikataululla, mut uutta ivf hoitoa joutuu sit taas odottaa.

Ai mitä, tehdäänkö kesäsulun aikana kuitenkin inssejä?

Kyl niit pasei tehdään varmasti nopeemmalla aikataululla, mut uutta ivf hoitoa joutuu sit taas odottaa.

Tarkottaaks se et paseja tehdään niin kauan kun on hedelmöittyneitä ja selviytyneitä munasoluja? Sen jälkeen uusi punktio ja punktioita tehdään max 3krt? Mutta paseja voi tehdä niin monta kertaa kun on munasoluja?

Tarkottaaks se et paseja tehdään niin kauan kun on hedelmöittyneitä ja selviytyneitä munasoluja? Sen jälkeen uusi punktio ja punktioita tehdään max 3krt? Mutta paseja voi tehdä niin monta kertaa kun on munasoluja?

Juu, kyllä ne yhden ivf:n saldona saadut kokeillaan ennen uutta ivf. Vähän vaan paskempi tuuri, jos sattuuki saamaan vaiks vaan yhden onnistuneen ja siitä nega, jos sit joutuu taas jonon perään:mad::finger:

Siis tää inssihomma on mun omaa spekulointia kun husin viestissä luki et kesätauolla pitävät kuitenkin vastaanottoa. Niin jäin miettimään tarkoittaa vastaanotto myös et kevyet hoidot jatkuu kesätauonkin ajan eli ei siis mitään faktaa.

Ja joo passit pyritään tekemään nopeammalla aikataululla (jos tosiaan saadaan alkioita pakkaseen) mutta niinku oisin lukenu keskusteluista et husissa passit tehdään joka toiseen kiertoon eli välikierrot on. Et 3 alkionki siirtoon menee 6kk ja sit kun tekevät siirron mieluummin luomu kuin lääkkeelliseem kiertoon niin ovis ei saa tulla tiettyinä viikonpäivinä ettei pas osu viikonlopulle. Näidenkin takia monet on joutuneet siirtämään suunnitellun passin taas seuraavaan kiertoon. Toki näin käy myös yksityisellä jos luomukiertoon lähdetääb mut ymmärtääkseni yksityisellä kuunnellaan enemmän potilaan toiveita myös et tehdäänkö luomukiertoon vai lääkkeelliseen. Ja yksityisellä völikiertoja ei ole jossei ole mitään syytä sitä pitää. Lääkkeellisessä kun siirtopäivä voidaan määrittää just oikealle päivälle. Sori nää mun ivf sepustukset kun eipä nää montaa tässä ryhmässä tällä hetkellä koske :bag:

Smoothie, kerro vaan ivf jutuista! Mua ainakin kiinnostaa vaikka ei ole ajankohtaisia asioita itselle (vielä) :)

Jann meettekö yksityiselle tekee inssejä? En muista enää mitä on ollut aiemmin puhetta, soriii:facepalm:

Smoothie, kerro vaan ivf jutuista! Mua ainakin kiinnostaa vaikka ei ole ajankohtaisia asioita itselle (vielä) :)

Jann meettekö yksityiselle tekee inssejä? En muista enää mitä on ollut aiemmin puhetta, soriii:facepalm:

Julkiselle aika kesäkuun alussa ensikäynnille :nailbiting::) eli sinne jos ei jonot oo sairaan pitkät...

Voi voi, testi näyttää tässä vaiheessa täyttä negaa, mutta tikku ja liuska tummenee kuitenkin. Käytin vanhaa laitetta, en tiedä olisiko ollu väliä käyttää uutta :hilarious:

Ai niin ja miksi vanhaa, ajattelin asian näin;
Mittasin ihan sillä, että jos siihen taltioituu vanhat tasot, niin vertautuisi niihin kun aloitin testaamisen vasta nyt. Mutta siis ei tainnut olla väliä onko vanha vai uusi laite.
Ja miksi minulla on vanha laite säilössä, sain kerran uuden laitteen tilttiin siten, että en saanut mitattua sen kertaisesta näytteestä.

Kastoin vielä uudenkin laitteen kanssa ja sama tulos tuli, mutta oudon tummaa ollakseen ettei kumpikaan hormoni ole vielä koholla :eek:

Ai niin ja vielä, nyt on menossa vasta kp9 mutta mittaamisen oon aloittanu yleensä kp8

Ja testasin muuten klinikan antaman ohjeen mukaan vasta tyhjennysvirtsan jälkeen ja neljän tunnin pidätyksellä

Liitteet

• 20200514_082452.jpg
    20200514_082452.jpg
    25.2 KB · Katsottu: 149
Muokattu viimeksi:
Täällähän on tapahtunut, toivon kovasti, että joku teistä nyt plussaisi :smiley-angelic001
Ahdisti ihan katsoa tuota 2020 ryhmää, kun siellä niin paljon plussia lyhyessä ajassa.. Päätin nyt lopettaa hetkeksi sen ketjun seurailun, kun enempi vaan itseä rupee ahdistelemaan siellä..
Mulla huomenna labrat, jännittää hulluna jo nyt :nailbiting:
Tänään mennään kaupunkiin ja huomenna tai lauantaina tullaan takas mökkeilemään. :)
Muutoin ei mitään uutta, mä meen aamupalalle tonne auringonpaisteeseen ja nautin tästä päivästä :angelic:

Takaisin