Raskaaksi 2019

Tsemppiä kaikille tähän päivään. Mulla on kyl jotenkin jännä, haikea fiilis. Selvää pms vitutusta myös huoh. Nyt kai kp22 menossa. Onneksi klinikka aukeaa maanantaina, pääsee soittamaan ja varailemaan aikoja:happy:

Jahas mies olikin tehny aamulla käsitöitä. Noh siinä meni se kokeilu et joka toinen päivä oviksen aikoihin. :bookworm: miksi tää asia ärsyttää mua :laughing001

Voi Zarar ja Sofia ja muut, itkin täällä teidän kokemuksista lukiessa. En voi sanoo muuta kuin et kaikki sympatiat teille.

Tsemppiä kaikille tähän päivään!

Ihana teko :Heartred on tässä tullut rukoiltuakin..ja vielä haluan uskoa, että joskus omilla soluilla onnistuu. Jos ei, niin olisin valmis lahjasoluihin, mielellään "omannäköisillä" :p
Äitini on kyllä tullut helposti raskaaksi, tiedä sit mikä minussa on toisin, tai ehkei kromosomini sovi mieheni kanssa yhteen..

Voimia lapsettomien lauantaihin kaikille :Heartred:hug003

Oon myös monesti miettinyt tulisko jonkun toisen kanssa helpommin raskaaksi, mutta tuskin, kun vika on minussa... Eikä sillä, en mä haluaisi mihinkään vaihtaakaan:Heartred työn puolesta saa vähän liikaakin sneakpeakia kamaliin suhteisiin. Täytynee pitää hyvää huolta tästä hyvästä ihmisestä minkä on onnistunut rinnalleen löytämään:Heartred

https://youtu.be/_5OvgQW6FG4

Tossa on hyvä video miten epätodennäköistä ylipäänsä on, että raskaaksi tullaan. Mutta sekin että tuleeko joku "helposti" raskaaksi, on kirjoitettu dna:en. Olen itse ollut äärettömän kiitollinen, kuinka helposti olen lapseni saanut. Tästä syystä aion myös tämän viimeisen muksun jälkeen luovuttaa maximit munasoluja, jotta lapsettomat voivat hyötyä ehkä minun munasoluista. Tsemppiä kaikille ja suosittelen myös pyytämään apua yläkerran tyypiltä. En tiiä onko siitä apua, mutta Raamatun mukaan se saa joka pyytää :Heartred

Ihana teko tuo munasolujen luovutus. Oon itse miettinyt joskus samaa, mutta silloin mies oli melko nihkeä ajatukselle.

Mä en oikeen usko että yläkerran ukolla on tekemistä näiden lisääntymisasioiden kanssa, mutta jos siitä joku saa voimaa tämän keskellä, niin kaikki keinot on sallittuja:Heartred

Olitkos käyny gynellä? Ei kumminkaan ollut monirakkulaisuutta tms? Ovuloitko? Toi on kyllä ihan perseestä jos on noin pitkiä kiertoja:sad001 gyneltä vois kyl pyytää niitä letroja tasaamaan kiertoa. Ja varmaan kyl vetäisin ne terotkin kärsimättömyyttäni:rolleyes: Tsemppiä :Heartred

Oon käynyt! ja ei oo ainakaan mitään sanottu :oops: vai sanotaanko niistä jos ei erikseen kysy tms?:bag::banghead: ja entiedä yhtään, tasan kerran oon ovulaation saanut tikulle räikeänä sofeilla (sekin kp43 viimekierrossa) ja muilla testeillä tikut näyttää mitä sattuu en oo ultrassa käynyt koskaan tsekkaamassa. Mennyt koko tikuttaminen aina ihan reisille kun nää kierrot menee miten menee ja siks ei oo mitään tietoa millon alkaa tikuttaa ilman että niitä menis kierrossa joku 100kpl. Mihin letroja käytetään tai lähinnä miten ne toimii, joo oon nähnyt monesti niistä puhetta mut ei oo menny perille, vissiin aika moneen niitä voi syödä. oon siis aivan pihalla näistä tiiän vaan terot :hilarious: joo jos tilanne ei muutu tästä mihinkään niin pakko syödä ne terot ja jossainkohtaa käytävä gynellä. plaah. just se 10pv terokuuri mulla vielä pitäis olla. Terojen syöminenkin turhauttaa niistä oon saanu aina älyttömät tulvimismenkat vähintään 8 päiväksi ja silti kierrot ei koskaan ala itsekseen että yhtä turhan kanssa sekin.

Tuohon sukusolujen yhteensopivuuteen liittyen tässä aika mielenkiintoinen juttu.

https://www.kemia-lehti.fi/kun-vauvaa-ei-kuulu-syy-on-ehka-sukusolujen-viestinnassa/

Eli voi olla perää. Tästä tulee kuitenki poissulkea sellaset uskomukset, että jos näin joillain on, tarkoittaisi se ettei he ihmisinä ole "tarkoitettu toisilleen". Tälläistähän sitä omassa päässä voi välillä miettiä, tai jotkut muut.

Oon käynyt! ja ei oo ainakaan mitään sanottu :oops: vai sanotaanko niistä jos ei erikseen kysy tms?:bag::banghead: ja entiedä yhtään, tasan kerran oon ovulaation saanut tikulle räikeänä sofeilla (sekin kp43 viimekierrossa) ja muilla testeillä tikut näyttää mitä sattuu en oo ultrassa käynyt koskaan tsekkaamassa. Mennyt koko tikuttaminen aina ihan reisille kun nää kierrot menee miten menee ja siks ei oo mitään tietoa millon alkaa tikuttaa ilman että niitä menis kierrossa joku 100kpl. Mihin letroja käytetään tai lähinnä miten ne toimii, joo oon nähnyt monesti niistä puhetta mut ei oo menny perille, vissiin aika moneen niitä voi syödä. oon siis aivan pihalla näistä tiiän vaan terot :hilarious: joo jos tilanne ei muutu tästä mihinkään niin pakko syödä ne terot ja jossainkohtaa käytävä gynellä. plaah. just se 10pv terokuuri mulla vielä pitäis olla. Terojen syöminenkin turhauttaa niistä saan aina älyttömät tulvimismenkat vähintään 8 päivää ja silti kierrot ei koskaan ala itsekseen että yhtä turhan kanssa sekin.

Letrotzol on oikeasti rintasyöpälääke. Sillä vaikutetaan estrogeenituotantoon ja täten toimii myös munarakkulan kypsytyshoitoon. Monet ovuloimattomuudesta kärsivät ovat saaneet ovulaatiota aikaiseksi letroilla.

Itsellä ei ole tuota ongelmaa, mutta on silti parantanut mun limakalvo-ongelmaa ja oikea aikaistanut ovulaatiota.

Oon käynyt! ja ei oo ainakaan mitään sanottu :oops: vai sanotaanko niistä jos ei erikseen kysy tms?:bag::banghead: ja entiedä yhtään, tasan kerran oon ovulaation saanut tikulle räikeänä sofeilla (sekin kp43 viimekierrossa) ja muilla testeillä tikut näyttää mitä sattuu en oo ultrassa käynyt koskaan tsekkaamassa. Mennyt koko tikuttaminen aina ihan reisille kun nää kierrot menee miten menee ja siks ei oo mitään tietoa millon alkaa tikuttaa ilman että niitä menis kierrossa joku 100kpl. Mihin letroja käytetään tai lähinnä miten ne toimii, joo oon nähnyt monesti niistä puhetta mut ei oo menny perille, vissiin aika moneen niitä voi syödä. oon siis aivan pihalla näistä tiiän vaan terot :hilarious: joo jos tilanne ei muutu tästä mihinkään niin pakko syödä ne terot ja jossainkohtaa käytävä gynellä. plaah. just se 10pv terokuuri mulla vielä pitäis olla. Terojen syöminenkin turhauttaa niistä oon saanu aina älyttömät tulvimismenkat vähintään 8 päiväksi ja silti kierrot ei koskaan ala itsekseen että yhtä turhan kanssa sekin.

Siis varmasti todella turhauttavaa :sour: letrozol nimenomaan on ovulointiongelmiin vaikuttava lääke joten sulle se vois ehdottomasti olla kokeilun arvoinen! Sitä kyllä määrätään myös ns normisti ovuloiville boostaamaan omaa ovista. Olitteko te hakeutumassa vielä tutkimuksiin tai hoitoihin? Luulen että ainakin lapsettomuuteen erikoistuneelta lääkäriltä saisit aika nopeasti letrot.

Tuohon sukusolujen yhteensopivuuteen liittyen tässä aika mielenkiintoinen juttu.

https://www.kemia-lehti.fi/kun-vauvaa-ei-kuulu-syy-on-ehka-sukusolujen-viestinnassa/

Eli voi olla perää. Tästä tulee kuitenki poissulkea sellaset uskomukset, että jos näin joillain on, tarkoittaisi se ettei he ihmisinä ole "tarkoitettu toisilleen". Tälläistähän sitä omassa päässä voi välillä miettiä, tai jotkut muut.

Juu mua niin ottaa aivoon sellainen tää on ehkä tarkoitettu tai universumi yrittää kertoa jotain ym vastaava hihhulointi ihan yli kaiken:mad:

Onneksi on lapsettomuushoidot olemassa:Heartred

:Heartred

Sama juttu ärsyttää! En ikinä sanoisi kenellekään noin!
Hoidosta oli aikoinaan sukulaisen kanssa juttua ja sehän sanoi, että ei sellaisiin lähdetä, et ei ole tarkoitus saada lasta jos ei helposti tule. Miestä voi kuulemma aina vaihtaa :finger:
Puhuttiin siis yleisesti hoidosta, hyvä vaan etten sanonut mitään meidän tilanteesta :dead:

No huh, olipa taas kommentti :grumpy: siksi "en tykkää".

Joo! Nää on sellasia ihmisiä yleensä joilla ne lapset tulee sormia napauttamalla. Tälläkin useampi lapsi ja eri miesten kanssa.. :bag: ja aina raskaana heti kun haluaa.

Näinhän nää kommentit tuppaa tulemaan juuri sellaisten suusta, jotka eivät alkuunkaan osaa asettua vastapuolen asemaan:blackeye: jos joku lapseton pari itse on sitä mieltä että ei halua hoitoihin lähteä ja ajattelee, että tulee jos tulee, niin se on fine, mutta ei kenenkään muun tarvii tulla kertomaan miten tässä kenenkin pitäis olla ja lisääntyä:mad:

Letrotzol on oikeasti rintasyöpälääke. Sillä vaikutetaan estrogeenituotantoon ja täten toimii myös munarakkulan kypsytyshoitoon. Monet ovuloimattomuudesta kärsivät ovat saaneet ovulaatiota aikaiseksi letroilla.

Itsellä ei ole tuota ongelmaa, mutta on silti parantanut mun limakalvo-ongelmaa ja oikea aikaistanut ovulaatiota.

Kuinkahan helposti noi letrot saa.. Harmittaa etten kysynyt niitä viimeksi kun gyne oli niin tönkkö. Onko muuten kielläkään tietoa loppuuko limat esim päivä ennen ovista vai voiko ne tulla miten sattuu. Mietin ku ny ollu kyl vv mutta ovista ei vieläkään kuulu. Haluisin koittaa noita letroja mutta eikai se gyne niitä määräis vaan soittamalla vaikka oon just näytillä käyny..? o_O

Siis varmasti todella turhauttavaa :sour: letrozol nimenomaan on ovulointiongelmiin vaikuttava lääke joten sulle se vois ehdottomasti olla kokeilun arvoinen! Sitä kyllä määrätään myös ns normisti ovuloiville boostaamaan omaa ovista. Olitteko te hakeutumassa vielä tutkimuksiin tai hoitoihin? Luulen että ainakin lapsettomuuteen erikoistuneelta lääkäriltä saisit aika nopeasti letrot.
Mä mietin kanssa muutama päivä sitten noita erillaisia lääke valmisteita ja voisko jostain olla apua itelle. Mulla on aina ollu tosi säännöllinen kierto että lääkäri ei joskus aikoinaan nähnyt mitään syytä miksi en ovulois, ja voihan se vika olla edelleen myös miehessä.. mutta saako noita letroja esimerkiks kuinka helposti vaikka sitte yksityisen puolelta jos ei vielä "haluu" varsinaisiin hoitoihin julkiselle lähtee? Meinaan kyllä jossain vaiheessa vihjasta miehelle siitä simppa testistä..

Mä mietin kanssa muutama päivä sitten noita erillaisia lääke valmisteita ja voisko jostain olla apua itelle. Mulla on aina ollu tosi säännöllinen kierto että lääkäri ei joskus aikoinaan nähnyt mitään syytä miksi en ovulois, ja voihan se vika olla edelleen myös miehessä.. mutta saako noita letroja esimerkiks kuinka helposti vaikka sitte yksityisen puolelta jos ei vielä "haluu" varsinaisiin hoitoihin julkiselle lähtee? Meinaan kyllä jossain vaiheessa vihjasta miehelle siitä simppa testistä..

Kyllä mä luulen että sais, teilläkin tuo pitkä yritys jo takana, niin en nää mitään syytä miksi ei. Niillähän lapsettomuushoidoissa julkisellakin usein aloitetaan.

Kuinkahan helposti noi letrot saa.. Harmittaa etten kysynyt niitä viimeksi kun gyne oli niin tönkkö. Onko muuten kielläkään tietoa loppuuko limat esim päivä ennen ovista vai voiko ne tulla miten sattuu. Mietin ku ny ollu kyl vv mutta ovista ei vieläkään kuulu. Haluisin koittaa noita letroja mutta eikai se gyne niitä määräis vaan soittamalla vaikka oon just näytillä käyny..? o_O
Me näköjään mietitään samoja asioita :joyful:

Kyllä mä luulen että sais, teilläkin tuo pitkä yritys jo takana, niin en nää mitään syytä miksi ei. Niillähän lapsettomuushoidoissa julkisellakin usein aloitetaan.
Sitä pitäs varmaam osaa kysyy koska kukaan ei oo koskaan maininnu asiasta mitään, mutta nythän mä tiiän. Haluuko ne sit yleensä jotenkin ultrata, seurata mitä tapahtuu? Että millanen aika ekalla kerralla kannattaa varata kun ne ultrat ei oo ikävä kyllä ilmasia se on kuiyenkin sen 200 kerta (pääsisköhän jossain vaikka perhe artilla halvemmalla mä voisin vaikka lähinpään sen 60km ajaakkin)

Takaisin