Mä vedän ainakin kotona kalsari kännit![]()
Sama, jos huomenna/ylihuomenna negat
ovistikku oli vähän tummempi tänään kuin eilen, mut en nyt siihen luota vielä 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ovistikku oli vähän tummempi tänään kuin eilen, mut en nyt siihen luota vielä 

Sama, jos huomenna/ylihuomenna negatovistikku oli vähän tummempi tänään kuin eilen, mut en nyt siihen luota vielä
![]()

siis päivät niiiin mateleeeeeeee. Ja joka päivä käyn tyylii laskee et kui paljo vielä mihinkin steppiin ja aina tajuan et hitto näin pitkään vielä pitää oottaa ja aika ei oo kulunu mihkää eilisestä 
Hitto, tiiättekö miten aika on hidastunut sen jälkeen kun päätettiin lähteä yksityiselle hoitoon ja nyt suunnilleen tietää millon alkaa tapahtuasiis päivät niiiin mateleeeeeeee. Ja joka päivä käyn tyylii laskee et kui paljo vielä mihinkin steppiin ja aina tajuan et hitto näin pitkään vielä pitää oottaa ja aika ei oo kulunu mihkää eilisestä
![]()

Mäkin tossa jo kerkesin katselemaan, et jos hyvin menee niin pääsis inssiin kesäkuun ekalla viikolla![]()

Onko oireita?
Mulla vasta kp3 ja vieläkin mahakipuja. Ei tarvi vielä viikkoon kaivella ovistikkuja esille![]()
Mäkin tossa jo kerkesin katselemaan, et jos hyvin menee niin pääsis inssiin kesäkuun ekalla viikolla![]()
Missä klinikalla te käytte?
Mä laskeskelin että jos HUS nyt alottais hoidot ja me päästäis PASiin niin se olis varmaan toukokuun vikalla viikolla..
Toisaalla joku sanoi et hus alottas passit ens viikolla :) niin hyvin voi olla et pääsette jos tää pitää paikkansa!
Ei se hankalalta vaikuttanut, toisaalta se itsensä pistäminen kyllä vähän jännittää! Mies ei luvannut pistää, pelkää kuulemma toisen pistämistä ja pitäs harjoitella johonkin ei-elävään ensin... Omanapailua (sorry) taas omasta tilanteesta: tänään oli jälleen vilkkuva hymy, ehkä testaan vielä illallakin. Sovittiin klinikan kanssa, että en mene näillä näkymin ultraan, vaan pistän ovitrellen itse sitten kun ovisplussa tulee. Ja senkin teen nyt ihan vain kätilön neuvojen ja youtube-ohjevideoiden avulla, saas nähdä miten käy...Ei se hankalalta vaikuttanut, toisaalta se itsensä pistäminen kyllä vähän jännittää! Mies ei luvannut pistää, pelkää kuulemma toisen pistämistä ja pitäs harjoitella johonkin ei-elävään ensin...
Ja uskon et voi ollakin helpompi pistää itseään kuin jotain toista (ellei oo hoitaja tms.).
Jos ei ovisplussaa tulisi tämän viikon aikana, niin sitten maanantaina ultraan. Nyt alkoi jännittää, että mitä jos sitä ei tulekaan tai jotenkin missaan sen. :arghh: Mutta eipä kai se etukäteen ultrassa käyminen olisi sitä asiaa auttanut. Huomenna kuitenkin vasta kp13. Kasvukipuja (tai jotain) tuntuu muniksissa, mutta vuoto on ollut tosi niukkaa, se on vähän outoa. Olisin olettanut että kun on tehostettu ovulaatio, niin tulis tavallista enemmän limojakin. Mut ehkä se ei sitten aina ihan niin mee?
no hyvä että siellä on nyt selvät suunnitelmat. Vapun voi sitten viettää peittojen välissä
En mä ainakaan oo letrokierroissa huomannut mitään erilaisempia limojano hyvä että siellä on nyt selvät suunnitelmat. Vapun voi sitten viettää peittojen välissä
![]()
Eilen otin jopa sen jalat kattoon -kikan käyttöön... En oo viitsinyt aiemmin, kun ei siitä ole edes todistettavasti mitään hyötyä ja toisekseen oon vähän miettinyt, että tuoko se seksiin liikaa tavoitekeskeisyyttä jos heti aktin jälkeen huomio on spermojen valuttelussa.
Mut nyt on sitten tääkin konsti kokeilussa, mieheltä kuulu vähän päivittelyä mut eiköhän se tässä vaiheessa jo tämänkin ymmärrä. 
Omanapailua (sorry) taas omasta tilanteesta: tänään oli jälleen vilkkuva hymy, ehkä testaan vielä illallakin. Sovittiin klinikan kanssa, että en mene näillä näkymin ultraan, vaan pistän ovitrellen itse sitten kun ovisplussa tulee. Ja senkin teen nyt ihan vain kätilön neuvojen ja youtube-ohjevideoiden avulla, saas nähdä miten käy...Ei se hankalalta vaikuttanut, toisaalta se itsensä pistäminen kyllä vähän jännittää! Mies ei luvannut pistää, pelkää kuulemma toisen pistämistä ja pitäs harjoitella johonkin ei-elävään ensin...
Ja uskon et voi ollakin helpompi pistää itseään kuin jotain toista (ellei oo hoitaja tms.).
Jos ei ovisplussaa tulisi tämän viikon aikana, niin sitten maanantaina ultraan. Nyt alkoi jännittää, että mitä jos sitä ei tulekaan tai jotenkin missaan sen. :arghh: Mutta eipä kai se etukäteen ultrassa käyminen olisi sitä asiaa auttanut. Huomenna kuitenkin vasta kp13. Kasvukipuja (tai jotain) tuntuu muniksissa, mutta vuoto on ollut tosi niukkaa, se on vähän outoa. Olisin olettanut että kun on tehostettu ovulaatio, niin tulis tavallista enemmän limojakin. Mut ehkä se ei sitten aina ihan niin mee?
Jep, tärkeimmästä pitää tietty huolehtia!Eilen otin jopa sen jalat kattoon -kikan käyttöön... En oo viitsinyt aiemmin, kun ei siitä ole edes todistettavasti mitään hyötyä ja toisekseen oon vähän miettinyt, että tuoko se seksiin liikaa tavoitekeskeisyyttä jos heti aktin jälkeen huomio on spermojen valuttelussa.
Mut nyt on sitten tääkin konsti kokeilussa, mieheltä kuulu vähän päivittelyä mut eiköhän se tässä vaiheessa jo tämänkin ymmärrä.
![]()