Toivottavasti Jannn on oikea haamu.
Mutta ihan varoituksena tuosta Sofin herkkästä puikosta. Se antaa tosi helposti vale viivaa kuten myös se liuska. oon lukenut että joskus että jopa veteen dippaamalla tullut punertava haamu. Eikö täälä ollut se tapaus joskus että pönttöön tipahti ja selkeä viiva tuli? Vai oliko kaksplussalla, mut kuitenkin.
Sofista se epäherkin 25 taitaa olla ainut järkevämpi testi. Sekin taitaa vastata herkkyydeltään melkein muiden testien 10 herkkyistä. Eli on tosi herkkä testi. Vaikka halpa.
Mä oon just sil Sofin liuskalla saanu väärää plussaa ni en tykkää niistä enää..toki tääki voi olla huono. Ja dpo8 liian aikasta ehkä muutenki. Ehkä tää nyt on sit ovulaatio

mut koitan nyt rauhottua ja ajatella että ovuloin
mutta mäkin tuun ilonpilaajana kertomaan että mulla oli täysin samannäköisiä violetilla korkilla 10miu mut vaan one step ja ne anto mulle myös tollasta selkeää viivanpaikkaa useammassa kierrossa :banghead: en enää ostanut uudelleen. Toivon silti et kyseessä ei ois nyt viivanpaikka mut testaa toisella testillä :)

mulla yleensä tietääkseni luteaali ollut 14päivää.
yritän kuvan laittaa jos onnistun siinä. Toivon kovasti että nyt tälläkertaa pysyis mukana

odotan kuvaa! Varovaiset onnittelut ja toivotaan että pikkuinen pysyy mukana

toivotaan että pysyy mukana ja on oikeessa paikassa