Raskaaksi 2019

Toivottavasti Jannn on oikea haamu.
Mutta ihan varoituksena tuosta Sofin herkkästä puikosta. Se antaa tosi helposti vale viivaa kuten myös se liuska. oon lukenut että joskus että jopa veteen dippaamalla tullut punertava haamu. Eikö täälä ollut se tapaus joskus että pönttöön tipahti ja selkeä viiva tuli? Vai oliko kaksplussalla, mut kuitenkin.
Sofista se epäherkin 25 taitaa olla ainut järkevämpi testi. Sekin taitaa vastata herkkyydeltään melkein muiden testien 10 herkkyistä. Eli on tosi herkkä testi. Vaikka halpa.

Mä oon just sil Sofin liuskalla saanu väärää plussaa ni en tykkää niistä enää..toki tääki voi olla huono. Ja dpo8 liian aikasta ehkä muutenki. Ehkä tää nyt on sit ovulaatio :hilarious:

Voi miten jännää turvotus ja jannn :woot:

Jannn,
näkyy kyllä viiva!
Onko sulla muita raskaustestejä millä voisit testata? Mä sain sen ekan haamun dpo 9 predictorilla iltapäivästä.

On rfsu ja CB digi ja CB joku uusi. Tänään katson oisko kaupassa jotain testejä..noita kaikkia mulla vaan yhdet täällä. Löysin foorumin jossa monella oli eka ovistikut näyttäny plussaa ennen rtestiä :nailbiting: mut koitan nyt rauhottua ja ajatella että ovuloin

Jannn toivottavasti ois nyt oikea haamu! :Heartred mutta mäkin tuun ilonpilaajana kertomaan että mulla oli täysin samannäköisiä violetilla korkilla 10miu mut vaan one step ja ne anto mulle myös tollasta selkeää viivanpaikkaa useammassa kierrossa :banghead: en enää ostanut uudelleen. Toivon silti et kyseessä ei ois nyt viivanpaikka mut testaa toisella testillä :)

Oliks meil sama dpo? Mul dpo8 ja eka olin et mitähän vit...et nytkö ovis vai hormonit sekasin vai raskaana.. koska kuivuttua siis jo 5-10min päästä näky vähän haamua ja nyt 20min näin paljon..?!?En tiedä näkyykö täällä enää. Oon iha paniikissa. Jäitä hattuun...Mitähän tämä on... rtesti on Sofin herkkä. Ovistestiin tuli ihan heti molemmat viivat. Voiko digikin reagoida raskauteen?? Sharmander help :hilarious:

Kääk kuinka ihanan jännää!! :bookworm::IMG:
Ei vitsi yritän laittaa jo itelleni jäitä hattuun sun puolesta :smiley-angelic006 :smiley-bounce013

Noniin, sorruin nyt sit kuitenkin testaamaan aamulla ja sofiin haamu/viivanpaikka. Olis vaan pitänyt odottaa vielä kun ei tosta nyt oikein yhtään viisaammaksi tullut. :banghead:

Uutta testiä sit vaan ja pidetään peukkuja että viiva vahvistuu! :smiley-angelic003

Täällä dpo9, sain ajatukset eilen ihan muualle kun miehen kaa oli lapsi vapaa ilta. Ei oo ollut mitään nippailuja mutta nyt kun heräsin niin alkoi lievät menkka kivut. Eikai se vuoto nyt vielä tule :smiley-angry007 mulla yleensä tietääkseni luteaali ollut 14päivää.

Oooooo :woot:
Sorruin tekee pc testin vaikka vasta ma piti aikasintaan tehhä. No kaks viivaa tärähti testiin :nailbiting: :Heartred nyt on dpo 9tai 10 niin siihen nähen hyvä viiva vaikkakin vielä vaalea :happy: yritän kuvan laittaa jos onnistun siinä. Toivon kovasti että nyt tälläkertaa pysyis mukana :sorry: :happy: :sorry: painaa vaan kovasti mieltä se miten aina tähän mennessä kaikki on menny kesken tai ollu kemiallisia tai jotain semmosia kiinnittymisyrityksiä :sad001
Mullei oo oireina paljoo muuta kun hikoilen välillä ku pikku possu ja hiusraja pientä näppylää täynnä. Ja välillä maistuu semmonen hammaslääkäri maku suussa :confused:
Toivon teille muillekki plussia ja viivojen vahvistumisia :Heartred
:Heartbigred

Oooooo :woot:
Sorruin tekee pc testin vaikka vasta ma piti aikasintaan tehhä. No kaks viivaa tärähti testiin :nailbiting: :Heartred nyt on dpo 9tai 10 niin siihen nähen hyvä viiva vaikkakin vielä vaalea :happy: yritän kuvan laittaa jos onnistun siinä. Toivon kovasti että nyt tälläkertaa pysyis mukana :sorry: :happy: :sorry: painaa vaan kovasti mieltä se miten aina tähän mennessä kaikki on menny kesken tai ollu kemiallisia tai jotain semmosia kiinnittymisyrityksiä :sad001
Mullei oo oireina paljoo muuta kun hikoilen välillä ku pikku possu ja hiusraja pientä näppylää täynnä. Ja välillä maistuu semmonen hammaslääkäri maku suussa :confused:
Toivon teille muillekki plussia ja viivojen vahvistumisia :Heartred
:Heartbigred

Jeee! :excited001 odotan kuvaa! Varovaiset onnittelut ja toivotaan että pikkuinen pysyy mukana:smiley-angelic001:3some
Apua kaikilla on niin jänniä tilanteita ja siis ihanaa jos näitä plussia nyt alkais satelee tänne:grin:rolleyes:

Oliks meil sama dpo? Mul dpo8 ja eka olin et mitähän vit...et nytkö ovis vai hormonit sekasin vai raskaana.. koska kuivuttua siis jo 5-10min päästä näky vähän haamua ja nyt 20min näin paljon..?!?En tiedä näkyykö täällä enää. Oon iha paniikissa. Jäitä hattuun...Mitähän tämä on... rtesti on Sofin herkkä. Ovistestiin tuli ihan heti molemmat viivat. Voiko digikin reagoida raskauteen?? Sharmander help :hilarious:

Iiiiiks:nailbiting: Olispa nyt sun vuoro:love7

Onnistukoha tää linkin lisääminen
https://aijaa.com/lMi2Gt
En enää muista miten tänne laitetaan linkki :hilarious:

Tää on selvä! Onnea ja liimaa :)

Mulle jäitä hattuun:hilarious:
Joo ei toi mun testi oo luotettavin, mut eniten ihmettelen noita ovistestejä. Mut joo jos nyt oiski ovis ni tulipaha hyödynnettyä ja onneks myös torstaina..
Kaupassa oli vaan rfsu, yks herkkä 10 ja kaks 25mlu... En haluis nyt päiväpissasta tehdä ainoota herkkää :rolleyes: plus Sofin kakkaherkkä huomiselle. Mut sit pahalla mielellä töihin kun jos negaa..

Apua miten jännät paikat tääl on meneillään!!! :excited001Toivotaan niiiiiiiin haamuille vahvistumisia!!!! :smiley-angelic001 Joulukuisiin (tai ehkä tammikuisiin dpo 8/dpo9 menijät) mahtuu vielä hyvin mukaan :love017:hello

Omanapailuna sain tänään digiin 3+, tuntuu että nyt on yksi etappi taas saavutettu ja voi vähän helpommin hengittää hetken. :love017 Varhaisultraan olis vielä melkein 3 viikkoa...

Tsemppiä naiset kaikille omiin tilanteisiinne :Heartred

Tää on selvä! Onnea ja liimaa :)

Mulle jäitä hattuun:hilarious:
Joo ei toi mun testi oo luotettavin, mut eniten ihmettelen noita ovistestejä. Mut joo jos nyt oiski ovis ni tulipaha hyödynnettyä ja onneks myös torstaina..
Kaupassa oli vaan rfsu, yks herkkä 10 ja kaks 25mlu... En haluis nyt päiväpissasta tehdä ainoota herkkää :rolleyes: plus Sofin kakkaherkkä huomiselle. Mut sit pahalla mielellä töihin kun jos negaa..

Oot siis saanu nyt tässä kierrossa Ovis digin hymyilemään jo kahdesti? :hilarious:

Takaisin