Raskaaksi 2019

Äsken itekseni autolla kun ajoin niin huusin kurkku suoraan niin kovaa kun lähti. Toimi suurimpaan vitutukseen hyvin:grin oon ollut myös pari kk kohta juomatta, aattelin kohta kaataa itelleni vähän kossua ja kokista hahaaa. Jospa tää tästä!
Mä ajattelin kohta kaataa lasiin vähän passoà ja appelsiinimehuu:wacky: sitä yhdistelmää on muutenkin tullu juotuu lähiakoina aika usein :smiley-angelic006

Vahvistuminen on aina hyvä merkki! Toivottavasti jatkuu vahvistuminen! Voisko dpo:ta olla vähemmän kuin 14?

Tuo on varma tuo dpo, koska oviksen aikaa oon aina nii pirun kipiä puoli päivää, ettei kyllä jää epäselväksi. Lisäksi täs kierrossa tein myös ovistestin. Ja meillä oli vaan 5 ja 3 päivää ennen ovista petipuuhia, juurikin kun täs kierrossa oli kunnon kasvukivut ja oviskivut, nii ei nii paljoa huvittanut lähempänä ovista eikä heti sen jälkeenkään :D

Äsken itekseni autolla kun ajoin niin huusin kurkku suoraan niin kovaa kun lähti. Toimi suurimpaan vitutukseen hyvin:grin oon ollut myös pari kk kohta juomatta, aattelin kohta kaataa itelleni vähän kossua ja kokista hahaaa. Jospa tää tästä!

Toi auttaa, ainakin hetkellisesti:Heartred harrastin samaa eilen, kun otti tuo ukko päähän. Hänellä on pikkuisen eri mentaliteetti tämän koronan välttelyn suhteen mitä itellä:angry4 PALAA KÄÄMIT:mad::angry4

Wusti:Heartbigred

Toi auttaa, ainakin hetkellisesti:Heartred harrastin samaa eilen, kun otti tuo ukko päähän. Hänellä on pikkuisen eri mentaliteetti tämän koronan välttelyn suhteen mitä itellä:angry4 PALAA KÄÄMIT:mad::angry4

Wusti:Heartbigred

Täällä kans pitääkö ne käet muka joka kerta pestä-mies. :mad: Tsemppiä!

Meillä vähän toisinpäin siinä mielessä että mies haluaa mennä kumihanskoissa kauppaan ja mä taas ihan normisti kunhan pesee heti kädet sen jälkeen :rolleyes:

Ainii tuli mieleen et joillaki tullu plus ovikseen ku kiinnittyminen...Mut joo not in this case :hilarious: varmaan pikemminkin alkamassa vaihdevuodet :rolleyes::hungover:
Muoks vois varuiks talletella, jos onki ovis vasta :facepalm:

Muokattu viimeksi:
Tiinu on toi vahvistunut.. eihän kaikille nouse niiin nopeaa

Mulla on aina ennen (eli 3 kertaa) ollu dpo 14 leffaviivat, nii sillä tää vähän mietityttää. Kahdella viimeisellä sain tän päivää vastaavat about dpo 12. Toki siinä on vaan se 2 päivää eroa. Mulla siis pelottaa se kohdunulkoinen, siinähän vissiin on se mahdollisuus et hormooni nousis hitaammin. Viimeksi näin ei ollut kun kohdussakin oli.
Mutta nähtäväksi jää, onhan tää nyt kuitenkin jo positiivista että vahvistunut :) mutta en uskalla vaan liikaa iloita, totta kai mieltä lämmittää, mutta jännittää tuplasti enemmän kuin koskaan.

Meillä on kyllähän mä välttelen kontakteja, tänään näin nopeeta vaan viittä kaveria ja niitäkin eri aikaan mies:mad: stna:mad: minä käyn vaan kaupassa ja töissä. Miten tämä tilanne ei kosketa kaikkia?? Mulukku:mad: kyllä täällä muutkin kaipaa sosiaalista elämää saakeli:mad:

Noniin, sorruin nyt sit kuitenkin testaamaan aamulla ja sofiin haamu/viivanpaikka. Olis vaan pitänyt odottaa vielä kun ei tosta nyt oikein yhtään viisaammaksi tullut. :banghead:

Noniin, sorruin nyt sit kuitenkin testaamaan aamulla ja sofiin haamu/viivanpaikka. Olis vaan pitänyt odottaa vielä kun ei tosta nyt oikein yhtään viisaammaksi tullut. :banghead:

Oliks meil sama dpo? Mul dpo8 ja eka olin et mitähän vit...et nytkö ovis vai hormonit sekasin vai raskaana.. koska kuivuttua siis jo 5-10min päästä näky vähän haamua ja nyt 20min näin paljon..?!?En tiedä näkyykö täällä enää. Oon iha paniikissa. Jäitä hattuun...Mitähän tämä on... rtesti on Sofin herkkä. Ovistestiin tuli ihan heti molemmat viivat. Voiko digikin reagoida raskauteen?? Sharmander help :hilarious:

Liitteet

• 20200419_085021.jpg
    20200419_085021.jpg
    21.5 KB · Katsottu: 237
  • 20200419_091245.jpg
    20200419_091245.jpg
    13.7 KB · Katsottu: 240
Oliks meil sama dpo? Mul dpo8 ja eka olin et mitähän vit...et nytkö ovis vai hormonit sekasin vai raskaana.. koska kuivuttua siis jo 5-10min päästä näky vähän haamua ja nyt 20min näin paljon..?!?En tiedä näkyykö täällä enää. Oon iha paniikissa. Jäitä hattuun...Mitähän tämä on... rtesti on Sofin herkkä. Ovistestiin tuli ihan heti molemmat viivat. Voiko digikin reagoida raskauteen?? Sharmander help :hilarious:
Mulla on dpo 9. Kyllä mä tossa haamun nään, olispa nyt :nailbiting: Huomenna uutta testiä?

Mulla on dpo 9. Kyllä mä tossa haamun nään, olispa nyt :nailbiting: Huomenna uutta testiä?

Joo teen ainakin tolla Sofin herkällä, sit ois CB joku testi mut en haluis tuhlaa viel..Tai haluisin mut ehkä tää onki ovulaatio :hilarious: tää on kyl ollu outo kierto lämpöjen takia..jospa mulla ne tippuukin raskaana ollessa :hilarious: no täytyy odottaa huomiseen et ehkä selkiytyy vähän..

Tulin kurkkimaan aamun tikkuja. :smiley-ashamed005 Kiitos
No testissä on viiva. Se asia on ihan selevä! Huominen varmasti näyttää nyt suunnan mitä siellä tapahtuu. Saitko siis oviksen kiinni selkeesti tässä kierrossa? Onko sulle tyypillistä että Lh nousee loppukierrossa? Ootko aikaisemmin kokeillut?
Noh.. Tämä siis on vain mun kokemus ovistikuista ja raskaudesta (olen lähes joka kerta testannu molemmilla)...silloin kun saan haamusen raskaustestiin (PC) ovistikut on sellanen lähes viittävaille plussa. Digin olen saanu hymyilemään vasta myöhemmin kun liuskakin oli selkeesti plus ja rtestissä selkeä viiva. Mutta tosta sofin ovistikusta eikä myöskään raskaustestistä mulla ei oo kokemusta joten voip olla herkempi kaikkineen. Joka tapauksessa ovistikku reagoi siis myös HCGn. Oviksen aikaan olen saanu tummalla ovistukulla myös haalean viivan raskaustestiin (PC ja onestep ja apteekin ”oma”). Mut sanotaanko että itse ainakin saattaisin sinuna innostua. Periaateessa tuo raskaustikun viiva olis aika passeli dpo 8 nähden. Nyt peukut huomiseen:thumleft:thumright
Kannattaa varuiksi aina heiluttaa peitoa. Mulla on käyny itsellä noin että ovisplus pamahti kp24 ja luulin et olin raskaana kun raskaustesti haamusi. Oli ovis ja lämmöt nousi kunnolla vasta sitten

Turotus samat sanat :thumright

Tulin kurkkimaan aamun tikkuja. :smiley-ashamed005 Kiitos
No testissä on viiva. Se asia on ihan selevä! Huominen varmasti näyttää nyt suunnan mitä siellä tapahtuu. Saitko siis oviksen kiinni selkeesti tässä kierrossa? Onko sulle tyypillistä että Lh nousee loppukierrossa? Ootko aikaisemmin kokeillut?
Noh.. Tämä siis on vain mun kokemus ovistikuista ja raskaudesta (olen lähes joka kerta testannu molemmilla)...silloin kun saan haamusen raskaustestiin (PC) ovistikut on sellanen lähes viittävaille plussa. Digin olen saanu hymyilemään vasta myöhemmin kun liuskakin oli selkeesti plus ja rtestissä selkeä viiva. Mutta tosta sofin ovistikusta eikä myöskään raskaustestistä mulla ei oo kokemusta joten voip olla herkempi kaikkineen. Joka tapauksessa ovistikku reagoi siis myös HCGn. Oviksen aikaan olen saanu tummalla ovistukulla myös haalean viivan raskaustestiin (PC ja onestep ja apteekin ”oma”). Mut sanotaanko että itse ainakin saattaisin sinuna innostua. Periaateessa tuo raskaustikun viiva olis aika passeli dpo 8 nähden. Nyt peukut huomiseen:thumleft:thumright
Kannattaa varuiksi aina heiluttaa peitoa. Mulla on käyny itsellä noin että ovisplus pamahti kp24 ja luulin et olin raskaana kun raskaustesti haamusi. Oli ovis ja lämmöt nousi kunnolla vasta sitten

Turotus samat sanat :thumright

Jep ehkä huominen selkeyttää..En tiedä tuhlaanko enää digiovista huomenna, saa nähdä..joo varuiks tallettelu tänään. Ja oli myös digissä plus sillo viime viikon pe mutta ei näin selkeät ovistestit

Toivottavasti Jannn on oikea haamu.
Mutta ihan varoituksena tuosta Sofin herkkästä puikosta. Se antaa tosi helposti vale viivaa kuten myös se liuska. oon lukenut että joskus että jopa veteen dippaamalla tullut punertava haamu. Eikö täälä ollut se tapaus joskus että pönttöön tipahti ja selkeä viiva tuli? Vai oliko kaksplussalla, mut kuitenkin.
Sofista se epäherkin 25 taitaa olla ainut järkevämpi testi. Sekin taitaa vastata herkkyydeltään melkein muiden testien 10 herkkyistä. Eli on tosi herkkä testi. Vaikka halpa.

Takaisin