Tulin kurkkimaan aamun tikkuja.

Kiitos
No testissä on viiva. Se asia on ihan selevä! Huominen varmasti näyttää nyt suunnan mitä siellä tapahtuu. Saitko siis oviksen kiinni selkeesti tässä kierrossa? Onko sulle tyypillistä että Lh nousee loppukierrossa? Ootko aikaisemmin kokeillut?
Noh.. Tämä siis on vain mun kokemus ovistikuista ja raskaudesta (olen lähes joka kerta testannu molemmilla)...silloin kun saan haamusen raskaustestiin (PC) ovistikut on sellanen lähes viittävaille plussa. Digin olen saanu hymyilemään vasta myöhemmin kun liuskakin oli selkeesti plus ja rtestissä selkeä viiva. Mutta tosta sofin ovistikusta eikä myöskään raskaustestistä mulla ei oo kokemusta joten voip olla herkempi kaikkineen. Joka tapauksessa ovistikku reagoi siis myös HCGn. Oviksen aikaan olen saanu tummalla ovistukulla myös haalean viivan raskaustestiin (PC ja onestep ja apteekin ”oma”). Mut sanotaanko että itse ainakin saattaisin sinuna innostua. Periaateessa tuo raskaustikun viiva olis aika passeli dpo 8 nähden. Nyt peukut huomiseen

Kannattaa varuiksi aina heiluttaa peitoa. Mulla on käyny itsellä noin että ovisplus pamahti kp24 ja luulin et olin raskaana kun raskaustesti haamusi. Oli ovis ja lämmöt nousi kunnolla vasta sitten
Turotus samat sanat