Raskaaksi 2019

Mulla tuli eilen illalla ihmeellinen kipukohtaus, molempia muniksia särki ihan huolella. Kesti useamman tunnin. Koskaan ennen ei (muistini mukaan) ole tuollaista ollut, joten väkisinkin hiipi mieleen että voisko olla kiinnittymistä...

Mulla on muutenkin tässä kierrossa ollut pitkästä aikaa oikeasti toiveikas olo, että vois vaikka tärpätä. Kyllähän sitä aina toivoo että tulis joku ihme, mutta harvemmin on kiertoja joissa oikeasti uskoo että niin voisi tapahtua. Ja tiettekö jotenkin se on myös tosi ärsyttävää. Kun on olemassa se pieni osa itsestä, joka uskoo että kyllä tästä plussa tulee, mutta sitten on se suurensuuri pessimisti-pirkko -osa myös, joka ajattelee että typerää toivoa, koska sitten tulee vain suurempi pettymys kun uusi kierto väistämättä alkaa. Kun ei ole ollut usko kovin korkealla, niin ne kp1 aiheuttamat pettymyksetkin on olleet aika lieviä.

Mulla tuli eilen illalla ihmeellinen kipukohtaus, molempia muniksia särki ihan huolella. Kesti useamman tunnin. Koskaan ennen ei (muistini mukaan) ole tuollaista ollut, joten väkisinkin hiipi mieleen että voisko olla kiinnittymistä...

Mulla on muutenkin tässä kierrossa ollut pitkästä aikaa oikeasti toiveikas olo, että vois vaikka tärpätä. Kyllähän sitä aina toivoo että tulis joku ihme, mutta harvemmin on kiertoja joissa oikeasti uskoo että niin voisi tapahtua. Ja tiettekö jotenkin se on myös tosi ärsyttävää. Kun on olemassa se pieni osa itsestä, joka uskoo että kyllä tästä plussa tulee, mutta sitten on se suurensuuri pessimisti-pirkko -osa myös, joka ajattelee että typerää toivoa, koska sitten tulee vain suurempi pettymys kun uusi kierto väistämättä alkaa. Kun ei ole ollut usko kovin korkealla, niin ne kp1 aiheuttamat pettymyksetkin on olleet aika lieviä.

Tiedän todella tunteen. Haluis uskoa mutta ei anna. Vähän fifty-sixty menee joka kerta toivo ja epäusko.
Mikä dpo sulla? Toivotaan tärppiä :smiley-angelic001

Tiedän todella tunteen. Haluis uskoa mutta ei anna. Vähän fifty-sixty menee joka kerta toivo ja epäusko.

Dpo jotain 6 pintaan, ehkä. Kp 29 tuli vahvin viiva tikkuun, nyt kp 36.

Kävi kyllä sekin mielessä, että toivottavasti ei ole ovis :facepalm: Tai jotain kystia väännä. Kun kipu tosiaan tuntui kyljissä selän puolella, eikä missään kohdun lähettyvilläkään.

Musta tuntuu että mulla ainakin joka kierrossa on jotain erilaista, sit nousee toivo ja sit palaa taas lujaa maanpinnalle nega testien myötä. Tässäkin kierrossa ollu mahakipuja mitä ei mulla normaalisti ole ja nyt pistänyt oikealle mahaan mutta ei oikeesti jaksa uskoa et tärppi kävis heti Kkm jälkeen yk2:sta. Vaikka itse E.T tulis avaruudesta sanoon että oot raskaana en varmaan uskois :grin

Dpo jotain 6 pintaan, ehkä. Kp 29 tuli vahvin viiva tikkuun, nyt kp 36.

Kävi kyllä sekin mielessä, että toivottavasti ei ole ovis :facepalm: Tai jotain kystia väännä. Kun kipu tosiaan tuntui kyljissä selän puolella, eikä missään kohdun lähettyvilläkään.

Voi oispa sitä itseään :cat:

Mooii :happy:
Minäkin oon taas vähän taka-alalla seuraillu keskusteluja:grin
Nyt oon dpo 8 tai 9 mutten kyllä uskalla tai halua testata vielä kun pelottaa se pettymys mitä viimeaikoina on nuista testeistä tullu. negaa ja kemiallista ja pahaa oloa :sorry:
Testaan maanantaina aikasintaan tai sitte vaa ootan että menkat alkaa :sad001
Kiva lukea teijän juttuja täältä ja sillontällön itekki sanoo jotain :happy: te ootte niitä ketkä ymmärtää :Heartbigred

Niinpä. Useimmin se on se epäusko. Jostain toisesta ketjusta bongattua, et pitäis ottaa ilo irti tästä yritysajasta ja nauttia siitä... Joo, tää oli ihan kivaa ja kutkuttavaa puuhaa... Joku 20 kiertoa sit:hilarious:

Mut toki ymmärrän että jokainen lähestyy tätä asiaa omista lähtökohdistaan, joten no Hard feelings:happy: mullakin on jostain syystä ollut pitkästä pitkästä aikaa ihan hyvä fiilis tässä kierrossa:happy:

Jaa kp1 se sieltä pärähti, taas tasan 14 päivää oviksesta. Kai se pitää sitten niitä letroja alkaa popsimaan kp3, vaikka en usko että se mitään tähän asiaan auttaa.. Plussa tuulia muille piinailijoille, toivottavasti nyt joku plussaa :Heartred

Jaa kp1 se sieltä pärähti, taas tasan 14 päivää oviksesta. Kai se pitää sitten niitä letroja alkaa popsimaan kp3, vaikka en usko että se mitään tähän asiaan auttaa.. Plussa tuulia muille piinailijoille, toivottavasti nyt joku plussaa :Heartred

Pahoittelut :sorry: jatkatteko uuteen inssiin ensi kierrossa?

Eikää :arghh:

Äh :arghh::Heartred

Äh voi per.. :arghh:

Kp1 blääh <3

Tissikipu saapui ja aivastelut. Nää kyl liittyy hormoneihin ku en mä muuten aivastele ku viime kierrossa kerran ja nyt tänään.

Mähän en voi raskautua mut aattelin kirjata ylös oireet tästä kierrosta myös ihan vain jotta näkee mitä oireita tulee kaikkea. Mulla on kyl taustalla jokin aika sitten otettu katumuspilleri et se varmaan sekoitti viime kierron mut nyt tuntuisi olevan normi.

Eli ovisoireet tuli ajoissa, universumi ärsytti ja hajotti sen kortsun joten selibaatti edelleen eli ollaan varuiksi ilman nyt tänään ja huomenna ehkä myös ylihuomenna ja sit testaan vielä ovista kaiken varalta. Järeät aseet käyttöön! Kerta noi kortsua ihan sekundaa tai sitten mun lateksiallergia tekee ton ku niin monta kertaa sattunutta

Takaisin