Tein tänä aamuna dpo14 testin, samalla soimaten itseäni siitä et tuhlaan testin tähän vaikka selvähän se on, etten ole raskaana. Ja negahan se olikin. Eiköhän menkat tule kohta.
Soitin sitten yksityiselle klinikalle, ja sain sinne skype-aikaa ja ens kiertoon voidaan yrittää ovulaation induktiota letrozolilla. Hirvittää kyllä nää yksityisten hinnat, ja oon muutenkin kauhean skeptinen näiden yksityisten klinikoiden suhteen (huonoja kokemuksia, oon tainnut joskus täällä niistä avautuakin). Mulla on ennakkoluulo, että ne yrittää vaan myydä tarpeettomiakin käyntejä ja tutkimuksia ja kuppaavat niistä mahdollisimman paljon rahaa.

Mutta no, vauvakuumeisenahan sitä maksaa kaikesta joka voi tätä prosessia auttaa...
Ihan PMS-paskapäivä ollut muutenkin. Heti aamulla kiukkuilin miehelle siitä, että keittiö on sotkuinen. Kun mies sitten huomautti, että suurin osa sotkuista on minun jäljiltäni, niin aloin kiukkuilla siitä, että no miksi hän ei voi minun jälkiäni siivota, kyllähän minäkin siivoan usein hänen jälkiään.

Onneksi mies oli ymmärtäväinen ja totesi vain, että "onko huono aamu?"

Ehkä tää tästä.