Raskaaksi 2019

Voimia TiinuLiinu :Heartbigred
Asioilla on tapana järjestyä, jos ei heti, niin jonkin ajan kuluttua.
Mäkin yritän suunnata ajatuksia muualle.. Mut vähän huonoin tuloksin..

Tähän mäkin yritän uskoa, et asioilla on tapana järjestyä. Jokseenkin osasin odottaakin tätä pohjanotkahdusta.
Ehkä tämä tästä kun ovis lähestyy. Toivon vaan niin kovasti et plussaisin ennen heinäkuuta, niin en joutus laskettua aikaa ylittää ilman uutta raskautta. Se ajatus tuntuu niin kamalalta.

Iik, mies kävi tänään antamassa näytteen. Kuulemma jo huomenna soittavat tuloksista päivällä. Mua jänskättää jotenki hirveesti :eek:

Nopeaa toimintaa! Mut hyvä, ettei viikkotolkulla tarvi odotella tuloksia :)
Nyt vaan peukut pystyyn, et kaikki ois hyvin :)

Mulla erikoisia oireita :hilarious:
Siis lähinnä ihmeellisiä..

Nyt nimittäin tekee mieli tuota ukkelia koko ajan ja oon ihan hellyyden kipeä.. Mulla on myös jotain pirun hikoilua öisin ja palelua iltaisin :nailbiting: ja tää kurkkukipu ilman muita oireita jatkuu sekä mahan turvottelu ja ilmavaivat :bored:
Oviksesta asti mulla ollut kantapääkipua molemmissa jaloissa, joka nyt alkanut vähän rauhottumaan. Tosin voi johtua muustakin esim. Kilpparista, lihasheikkpudesta yms. reumaa ei ole. Ja pakkohan se ovis tikku oli tehdä, mut eipä tuo mitään näyttänyt, tietenkään :hilarious:

Dpo12 ja negaa näyttää ihan odotetusti. Jätin eilen terot ottamatta, kun vuosi jo sen verran läpi, että mitään järkeä jatkaa. Tänään varmaan alkaa menkat. Mulla on vielä yhet letrot jäljellä. Polilta sanoivat, että soittele kun oot viimeset ottanu. Tulkitsen tämän niin, että voin soittaa kp8.:grin Mulla on hätä päästä ilmottamaan, että täällä ollaan vielä ilman plussan plussaa, varsinkin ku K-PKS ei tee mitään OI-hoitoja kummempaa. Kiinnostaa tietää seki laittaako ne lähetteen OYS:iin, vai mennäänkö Soiten maksusitoumuksella Oulun Mehiläinen felicitakselle.

Dpo12 ja negaa näyttää ihan odotetusti. Jätin eilen terot ottamatta, kun vuosi jo sen verran läpi, että mitään järkeä jatkaa. Tänään varmaan alkaa menkat. Mulla on vielä yhet letrot jäljellä. Polilta sanoivat, että soittele kun oot viimeset ottanu. Tulkitsen tämän niin, että voin soittaa kp8.:grin Mulla on hätä päästä ilmottamaan, että täällä ollaan vielä ilman plussan plussaa, varsinkin ku K-PKS ei tee mitään OI-hoitoja kummempaa. Kiinnostaa tietää seki laittaako ne lähetteen OYS:iin, vai mennäänkö Soiten maksusitoumuksella Oulun Mehiläinen felicitakselle.

Pahoittelut negasta:Heartred jälleen kerran. En ymmärrä miksei meillä jäljellä olevilla vahingossakaan plussaa:sad010 perästä tullaan muutaman päivän päästä, eilen tuli jo puuhien jälkeen vuotoa:banghead: v*tuttaa jo valmiiksi. Seuraava hoito sit hamassa tulevaisuudessa:sorry:

Pahoittelut :Heartred en mäkään ymmärrä! Menkat alkaa ke tai to. Eilen jopa tein testin kun mm. naama kukkinut mut vitut. Menkkoja odotellessa. Uusia poppaskonsteja on taas tulossa postissa :laughing001

En mäkään kyllä tajua, yrittää tai oli yrittämättä niin aina sama tulos :banghead:

Mut asiasta toiseen, tuo korona kyllä siinä mielessä potuttaa, kun nää kaikki rajoitukset. Ymmärrän kyllä, että niitä pitää tehdä, tottakai, mutta että suljetaan kaikki yritystoiminta, niin on se kyllä väärin. Suomi tulee olemaan niin ahtaalla tämän jälkeen, eikä elinkeinoelämä niin vain palaudu, että järkeä käteen toivois päättäjiltä näihin sulkuihin. Tuntuu, että ihan tieten tahtoen ajetaan yrittäjät loukkuun ja kyllä tämä pienestä lähtee, nimittäin kansalaistenkin rajoittaminen. Sympatiat kyllä kaikille tämän taloudellisen tilanteen kanssa painiville ja muutenkin.
Ei kai pitäis lukea edes uutisia, kun aina tulee vaan ikävälle tuulelle niistä :stop:

Pahoittelut :Heartred en mäkään ymmärrä! Menkat alkaa ke tai to. Eilen jopa tein testin kun mm. naama kukkinut mut vitut. Menkkoja odotellessa. Uusia poppaskonsteja on taas tulossa postissa :laughing001

Mitä oot tilannut? :hilarious:

Joo positiivinen yllätys, kun olivat sanoneet että huomenna soittelevat jo. Niinpä, toivotaan :smiley-angelic001
kiva, että on noin nopeaa toimintaa.
pääseekö näihin testeihinkin vasta vuoden yrittämisen jälkeen vai ja jos on jo todistetusti siittänyt yhden lapsen ni saako niitä?
toivottavasti tulee hyvät tulokset.

pääseekö näihin testeihinkin vasta vuoden yrittämisen jälkeen vai ja jos on jo todistetusti siittänyt yhden lapsen ni saako niitä?

Yksityisellä ei tarvii lähetettä ainakaan meillä päin tohon testiin. Meillä pian vuosi yritystä niin lääkäri passitti heti ekana miehen tohon ja mulle seuraavaks aukkariin aika.

Kyl on joko anovulatorinen kierto tai ovuloiminen tapahtunut myöhemmin ja ne kivut oli esioireita ja sit irronnut myöhemmin vasta. Varmasti tietty siinä vaiheessa ku oltu keskeytetyllä joka on kyllä ollut hyvä keino. Nyt lämmöt on siel 37 tienoilla ja huono olo ja rinnat olleet jo pitkään oudon näköiset. Testi meni piloille joten hienoa, emme tiedä mitä se näyttää. Tiputin sen sitten altaaseen kun se oli altaan reunalla tekeytymässä

Muokkaus. Allas oli täynnä vettä siis ja kontrolli viiva meni sutuksi ja koko testi on vain sininen

Yksityisellä ei tarvii lähetettä ainakaan meillä päin tohon testiin. Meillä pian vuosi yritystä niin lääkäri passitti heti ekana miehen tohon ja mulle seuraavaks aukkariin aika.

Äh ei vielä tuloksia :grin

Käyttikös täällä joku tota vehnänalkoiöljyä/kapseleita? Täällä nyt pohdinnassa että pitäiskö sitä vielä ajan kuluksi kokeilla, kun pitää kumminkin kohta tilata lisää tota ubikinolia:pompus: ehkä se on vaan rahojen haaskua:pompus:

Kyllä ne hoidoissa tehdään vaikka olis siittänyt lapsia:happy:

Noniin eli, miehellä hieman alhaiset tulokset. En muista enään tarkkaan lukumääriä. Rakenne kuulemma hyvä. Mutta liikkuvuudessa ja määrässä alentumaa. Jos mulla aukkarissa kaikki ok niin lääkäri suositteli inseminaatioo.

Helpottunut fiilis kun nyt jotain edes selvisi

Mä oon edelleen ulalla. Muistan tän ku tuli haamuja vaan ja olinkin raskaana. Kkm mut olin kuitenkin riskiviikot yli et se harmittaa.. nyt mulla olis taas laskettu aika likellä. Olis 38 viikkoa kasassa..

No, jos ei menkut tuu niin sitte joko ne tulee taas joskus tai sitten kasvaa maha ja tissit.

Mietin tos et monella ei oo siittiöitä touhutipois mut mun mielestä tolla on just lapsi tullu touhutipoista toki ex ei oo enempää lapsia saanut eli molemmille ainut ja on jo iso lapsi kyseessä.. eli ehkä kantsii marssia ostaa niitä kondomeja lisää ettei käy vahinko. Mun tuurilla se vauva tulee mut on mun hoidot muutenkin keskeytynyt koronan takia että nyt on melko lailla ihan sama onko vaiko eikö .

Takaisin