Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vois kuvitella etteivät ihan heti keskeyttäisi jo käynnissä olevia hoitoja? Että jos hoitoja joudutaan rajaamaan niin sitten niiltä, joilla ei ole vielä aloitettu. Toki, eihän sitä tiedä jos siellä ei ole ainuttakaan työkykyistä lääkäriä tai jotain, mutta toivotaan nyt ettei niin pahaksi tilanne pääse. Varmasti ihan hurjan stressaavaa
Miten muuten mennyt synarelan kanssa?
mut joo ooppa stressaamatta vaikkei voikaan! :bag:Mua ei pelota korona ja ymmärrän hyvin miksi kaupungit, kunnat, työnantajat ja valtiot tekee kaikkensa (vai tekeekö?) että viruksen leviämistä voidaan hidastaa riskiryhmien suojelemiseksi. Vähän ehkä ärsyttää, kun tämä hysteria alkaa tarttua mun muuten hyvin rationaaliseen mieheen. Ja ärsyttää myös tuo ihmisten hamstraaminen kun itse saattaisi oikeasti tarvita esim vessapaperia eikä sitä saa mistään :bag: mies tekee normaalisti töitä pajalla ja tytöt jatkaa hoidossa kunnes toisenlainen ohjeistus tulee. Itse olen muutenkin sairauslomalla, mutta tiedän että meillä töissä on peruttu koulutuksia, tiimit ym. pidetään etäyhteydellä, etätöitä suositaan, asiakastapaamisia vältetään ja asiat hoidetaan puhelimitse. Toki se ei ole mahdollista esim kiireellisen sijoituksen aikaan :angelic:
Mulla vuoto päättyi uudestaan, mutta eilen illalla nukkumaanmennessä tuli tosi inhottavia viiltäviä ja pistäviä kipuja kohtuun. Näin myös unta että vuoto alkoi uudestaan, pelottaa että jotain raskausmateriaa on jäänyt kohtuun. Ensi ke ajattelin tehdä r-testin kun tulee 3 vkoa tyhjennyksestä katsoakseni miten raskaushormoni on laskenut. Ajatukset on ollut nyt paljolti itsessäni ja kandissa, vauvaa en ole juuri haikaillut.
toisaalta hyvä jos on tarkka ettei sairastu ja mäkin alan ehkä jäämään pois koulusta ym jos ei ole pakko mennä ja ens viikon harrastuksesta mut lähinnä näiden hoitojen takia ettei peruunnu oman sairastumisen takia. Tänään onkin jännät paikat kun 2 rullaa vessapaperia jäljellä ja lisää pitäs mennä hakemaan 
Nyt sitä plussaa tänne, kiiiiiiitoooos!!!! 

Okei mies ei kyl usko tohon hailuraan vielä yhtään, mut itsellä heräs toivo ehkä vähän liikaakin nyt. Yritän tässä nyt sit vaan rauhoittua ja rentoutua...
Ja muistaa sen, et noi onestepit voi näyttää mitä sattuu. Mut kaivoin sen eilisenkin roskiksesta, ja siinä ei näy yhtään mitään - siihen verraten jopa puoliso myönsi, että on tossa tän päiväisessä jotain havaittavissa. Nyt mennään kyl taas aika syvissä vesissä, kun kuivuneita testejä pitää tiirailla...

MrsCherry(?) - lupaavalta vaikuttaa, toivotaan viivojen vahvistumista!:angelic:
Mä täällä toipilaana vieläkin. Kävin apteekissa aamutuimaan, hain vähän vahvempia b-vitskuja ja päätin lopettaa kofeiinin nyt hetkeksi kokonaan. Tajusin, että sitäkin oon tainnut vetää kuppi kaupalla pitkin päivää..ei ainakaan auta näihin hermostollisiin oireisiin tai univaikeuksiin. Mä oon vaan ihan uuvuksissa, kun niin kovasti haluisin olla terve, mut tää röhäkin tuntuu kestävän ikuisuuden
Positiivista oli, et kaupoilla ei ollut yhdeksän aikoihin juuri ketään hamstrailemassa wc-paprua niin sai ostoksetkin tehdä ihan rauhassa
Mitä unettomampi oon, sitä stressaantuneempi musta tulee, enkä kykene keskittymään mihinkään muuhun kuin oireisiini ja sydän hakkaa viimosta päivää.Mietin eilen illalla jo tosissani et jos tää näin jatkuu, niin tarviin kohta jotain rauhottavia. Kauheasti ei kyllä huvittaisi lääkärille lähteä valittelemaan, kun tulee vielä joku korona ja opiskeluterveyskin ilmoitti ottavansa käyttöön etävastaanotot
ehkä mä seurailen tilannetta, että jos rupeais tasoittumaan - fyssarin kanssa puhuttiin, et voisin aloittaa sellaisessa rentoutusryhmässä, kun selvästi mä olen ihan uupunut - totesi sitten lopuksi, että ei se ole ihmekään, kun koko elämäni olen kannatellut muita. Ja jos ei tasoitu, niin kai se olis taas lääkärissä rampattava. Ottaa päähän, että koko tämä kevät meni uusiksi - ihan kaikki asiat meni toisin kuin suunniteltiin. Ja kyllä taas tunnistan itsessäni niitä stressihäiriön piirteitä.. ehkä mun olis aika hyväksyä sekin tosiseikka, että koska mä olen näin tunteva ihminen, koen kaiken kehollisestikin. Että osa oireilustakin, kuten levottomuus ja painajaisunet on todennäköisesti stressiperäisiä. Mä olen aina saanut traumatilanteissa tän reaktion jälkeenpäin, kun oireet onkin kestäneet kuukauden sijaan kolme eikä loppua ole näkynyt. Sitä en vaan vieläkään käsitä, miksi tää kaikki oli mulle niin vaikeaa. Ehkä mä nyt tosissaan haen sitä keskusteluapuakin itselleni, eihän tästä tuu kohta muuten yhtään mitään.
:
Tsemppiä joka ikiseen tilanteeseen, plussailkaahan![]()
Onko sun ferritiini mitattu? Tuli vaan mieleen, kun itsellä matalat rauta-arvot aiheuttaa samankuuloisia oireita, ja mulla itseasiassa b-vitamiini pahentaa jostain syystä niitä oireita. Sain ihan unettomuutta/ahdistusta yms b-vitskuista..
B-vitamiini ollut mulla kyllä alakanttiin aiemminkin. Ei oo suostuttu mittaamaan, kun hb niin hyvä.
Yksityiseltä varmaan saisin, jos kävisin kinuamassa. Nyt ei vain ole varaa.B-vitamiini ollut mulla kyllä alakanttiin aiemminkin.
Ja osasyy kyllä varmaan tää stressikin. Mulla oli tää unettomuus yms. jo ennen vitamiineja, joten omalla kohdalla kyse varmaan jostain muusta, kuin b- vitskuista. Ruokahalu ainakin parani, mut muuta en vielä oo huomannut.
Mullakin hb ollut 140 kun ferritiini 16 eli käytännössä tyhjä rautavarasto.. :/ Että eipä se hirveesti kerro. Mä seuraan ihan ite nykyään tota ferritiiniä, oon käynyt Synlabilla mittaamassa. Toki nyt keskenmenojen jälkeen mitataan julkisen kautta.
Niin on. Ja tisseihin tosiaan kylmä tekee kipeää ihan kunnolla... Häntäluu kipeytyi tänään ja ihan ihme raskas olo. Oma haju se tosiaan outo onJoo, varsinkin oma haju on tosi voimakas, mut myös jotkin muut hajut. Tosin nuorempana tätä samaa ollut myös kiertoon liittyen. Aika jännät on oireet sulla!
) puolisolleni aiheesta korona.
) sanoin että juu ei käy. En halua että juo sieminiään nyt pökerryksiin. No se oli ok. Jos hän menee autolla. Minä että ei käy. Että nyt ei mennä hakemaan mitään korona virusta mistään näin lähellä hoitoja. Mies tietenkin kokee mun käytöksen ylireagointina ja minä hänen käytöksen vähättelynä ja välinpitämättömyytenä. :bag:
elämme hulluuden aikaa
Ylilyöntikerhosta taas päivää. Eniten ahdistaa kaikki, varsinkin tämä korona!
Vedin tänään ihan mielettömät pultit tolle rakkaalle (lue kpäälle) puolisolleni aiheesta korona.
Hän olisi tahtonut lähteä juhlimaan kaverinsa synttäreitä (yleensä mulla ei koskaan ole mitään tällaisia vastaan, että tuli varmaan vähän puskista sillekin) sanoin että juu ei käy. En halua että juo sieminiään nyt pökerryksiin. No se oli ok. Jos hän menee autolla. Minä että ei käy. Että nyt ei mennä hakemaan mitään korona virusta mistään näin lähellä hoitoja. Mies tietenkin kokee mun käytöksen ylireagointina ja minä hänen käytöksen vähättelynä ja välinpitämättömyytenä. :bag:
Soppa valmis, onneksi tulin töihin, niin ei mee koko ilta riidellessä:bag: kun tältä töistähän tämä korona ei voi tarttuaelämme hulluuden aikaa
![]()
sano se miehelle et palstan muijat on sun kanssa samaa mieltä 
Tulos oli onneksi negatiivinen, laitoin jo miehelle viestin että vois tulla kotiin meijän pitää tehä lisää ihmisiä tähän maailmaanMä täällä oottelen tietoa joutuuko karanteeniin, en siis ite oo ollu reissussa mutta.. se oma matka perutaan, sekin vituttaa. Jos joutuu karanteeniin --> ei seksiä ovulaation aikaan -->ei lasta tälle vuodelle, toisaalta vituttaa niin paljon toi työilmapiiri että vois vaikka ollakkin pari viikkoo himassa![]()

meillä kävi pieni "vahinko"