Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ne taidetaan ottaa vasta hoidonsuunnittelun jälkeen, koska ovat sen 3kk vaan voimassa. Mullakin ehdittiin kahdesti ottaa,ensin piti aloittaa keväällä ja otettiin ja sit syksyllä toisen kerran. Ivf:ssä ainakin muuten mentiin verikokeisiin kun olin siitä kierrosta ilmoittanut hoitoon.
Mäki pelkään enemmän näitä lieveilmiöitä! Kävin aamulla jo kaupassa koska vp ja ei herranjumala niitä ihmisten ostoksia. Kärryt täynnä kaikkea kuivamuonaa ym. Leivät loppu, lihat loppu jne. Voi hyvää päivää nyt sit taas....Toi korona on kyl ykskävin tänään ostamassa jo lugeja ja särkylääkkeitä kotiin. Pitää varmaan illalla lähteä sitten sideostoksille:bag: tällaisena vuotohäiriöisenä ihmisenä en oikein innostu asiasta, että perus hygieniaan liittyviä asioita ei kohta olisi saatavana. Täytyy varmaan muutenkin ostaa jotain pientä kotiin. Vaippoja ym.
Enemmän kuin itse tautia, pelkään tätä tähän liittyvää oheishärdelliä ja sen vaikutuksia maailmaan:arghh:
Mäki pelkään enemmän näitä lieveilmiöitä! Kävin aamulla jo kaupassa koska vp ja ei herranjumala niitä ihmisten ostoksia. Kärryt täynnä kaikkea kuivamuonaa ym. Leivät loppu, lihat loppu jne. Voi hyvää päivää nyt sit taas....
Kovasti siellä hyllyjä täytellään kuitenkin, ei se ruoka mihinkään oo loppumassa. Harmillista yrityksille, mut tosiaan minkäs teet, eipä sairaanakaan ihmiset tee tulosta :) toivottavasti tää menee niin et jyllää sen kuukauden ja sit alkaa hiipumaan:angelic:Kiva:bag: mä koitin eilen saada miestä käymään kaupassa töiden jälkeen, mut ei se jaksanut. Ne on tehneet ihan hullun pitkää päivää töissä nyt tän korona härdelliä takia:arghh: tänään siellä kaupassa ei sit varmaan oo mitään:banghead: kiva. Mies on ihan paskana kun toi työmaa peruuntui. Harmittaahan se kun ovat nähneet hulluna vaivaa ja on myös tosi iso tulonmenetys. Mutta minkä tässä tekee.
Kovasti siellä hyllyjä täytellään kuitenkin, ei se ruoka mihinkään oo loppumassa. Harmillista yrityksille, mut tosiaan minkäs teet, eipä sairaanakaan ihmiset tee tulosta :) toivottavasti tää menee niin et jyllää sen kuukauden ja sit alkaa hiipumaan:angelic:

Minkähän takia n. tasan viikkoa ennen menkkoja mulla lorahtaa kerralla vv. Viime kierrossa oli sama juttu ja nyt taas. Sit aina toiveet nousee, mut en jaksa uskoa tärppiin. Ainut outo juttu tässä kierrossa on se, että tissit ei ole kipeät. Yleensä on heti oviksen jälkeen kipeet ja loppuu kun menkat alkaa. Mut nyt ei mitään, ei edes arista.
Ite oon kaupan alalla, olin aika naatti kun pääsin eilen töistä kotiin. Tosi kiire päivä ja tänään vielä varmaan hullumpaa. Onneks vklp vapaa![]()
No nyt pääsin katsomaan sen, AMH oli 6,75. Eli onhan se korkeampi kuin yleensä mun ikäisillä, mutta viitearvojen sisällä? Mitähän tästäkin pitäs päätellä sit.
ihan huippujuttu, en uskaltanut edes toivoa näin montaa 

Ei oo oireita muutakun herkät tissit.En muuten tässä kierrossa bongannut kertaakaan limoja..outoa. Dpo5 eikä oireita. Ylläri. Onko Wustilla mitään uutta?
Ja tosta koronasta vielä, niin jotenkin inhottavaa kun ei voi täysin luottaa Kiinan antamiin lukuihin ja tietoihin koskien koronaa. Toivottavasti ne pitäisivät paikkansa, että tartunnat ovat hurjassa laskussa...
Kyllä joo täälläkin on aika mahdoton meininki![]()

tai näin mielestäni.
Nojuu toki ymmärrän ihmisten huolen ja tottakai itekki miettii tarkemmin omaa tekemistään. Menen töihin pyörällä kun alkuviikosta menin vielä bussilla. Ja tottakai käsiä tulee pestyä todella paljon enemmän. Mut joo ehkä joku roti vois olla kuitenkinTänään kun menin kauppaan niin voi jestas sitä ihmisten ryntäilyä, satsausta ja paniikkia.
Oikeesti mun tuurilla sairastun, mutta sitten sairastun. Ei se auta, että asiaa pelolla lietsoo - tartunta on todennäköinen jopa kauppajonossa, bussissa tai missä vain. Järjellä kuitenkin kannattaa suhtautua tähänkin, riskiryhmille varmasti vaikea tauti, itsekin olen astmaatikko, mutta kuolleisuus kuitenkin 2% luokkaa. Lisäksi viruksilla on tapana muuntua eli jos saat taudin ensimmäisten joukossa on se usein pahempi, kuin 2kk päästä saatuna. Kantajuuskin vaikuttaa eli oletko saanut sen esim. Kiinasta vai kotimaasta työkaveriltasi. Ymmärrän, että tämä huolettaa ja on viisasta varautua (käyttää hyvää hygieniaa, ostaa säilyvää ruokaa varastoon ja hygieniatuotteita) mutta, että mennään siihen, että kaupassa hamstrataan kärryllinen wc-paperia ja viinirypäleitä niin silloin ollaan menty jo ehkä vähän "yli"tai näin mielestäni.
Toivottavasti saadaan kuitenkin tuo ikävä tauti kuriin, ettei osuisi pahasti riskiryhmiin![]()

Täällä siis kaupan säilyke hyllyt on tyhjät. Ei saatu ostettua meidän ruokia kun ihmiset kulkee pussit päässä ja tää on jo mennyt ihan yli tämä homma. Ite oon kotona ns karanteenis mut on mul 2 ihmistä jotka asuu mun kanssa ja sit jos onki korona niin nekin joutuu kotiin. Töitä onneksi voin kotoa käsin tehdä. Ja jos ei menkut tuu niin ei tässä päästä testiikään hakemaan kun neljän seinän sisällä kökötetään. Ärsyttävää kun ihmiset hysterisoi mut vähän rupee itsellä olee olo että pitäisikö vähän enemmän varoa. Nyt oon siis kurkku kipeenä, flunssa ja sit vielä oksensin ku hampaat harjasin ja se on mulle uutta. Edelleen tekee pahaa eli melko raju PMS ja flunssa täällä onTänään kun menin kauppaan niin voi jestas sitä ihmisten ryntäilyä, satsausta ja paniikkia.
Oikeesti mun tuurilla sairastun, mutta sitten sairastun. Ei se auta, että asiaa pelolla lietsoo - tartunta on todennäköinen jopa kauppajonossa, bussissa tai missä vain. Järjellä kuitenkin kannattaa suhtautua tähänkin, riskiryhmille varmasti vaikea tauti, itsekin olen astmaatikko, mutta kuolleisuus kuitenkin 2% luokkaa. Lisäksi viruksilla on tapana muuntua eli jos saat taudin ensimmäisten joukossa on se usein pahempi, kuin 2kk päästä saatuna. Kantajuuskin vaikuttaa eli oletko saanut sen esim. Kiinasta vai kotimaasta työkaveriltasi. Ymmärrän, että tämä huolettaa ja on viisasta varautua (käyttää hyvää hygieniaa, ostaa säilyvää ruokaa varastoon ja hygieniatuotteita) mutta, että mennään siihen, että kaupassa hamstrataan kärryllinen wc-paperia ja viinirypäleitä niin silloin ollaan menty jo ehkä vähän "yli"tai näin mielestäni.
Toivottavasti saadaan kuitenkin tuo ikävä tauti kuriin, ettei osuisi pahasti riskiryhmiin![]()
Ei oo oireita muutakun herkät tissit.
Meillä töissä laitettiin 2 työntekijää kesken päivän kotiin ku oli flunssasia, ja jos on vähäänkään kipee niin töihin ei saa mennä. Olin sit melki koko päivän yksin 8 lapsen kanssa jotka on 2-3 vuotiaita. Välillä meno kävi aika villiks mut onneks sain lapset silti rauhottuu