Mainiota. Toivottavasti nyt mahdollisimman moni hedelmöittyy ja jaksaa kasvaa pakkaseensanoivatko mitään oliko ne muut ehtineet jo karata tai ei olleet valmiita tms. Kun eikö viimeksi ollut n. 20 aika suht saman kokoista munaa näkyvissä?
Tuskinpa se pidempi pidättyminen haittaa? Tai enhän minä mitään tiedä. Omalla ukolla oli yli 7 päivän pidättyminen (ups:bag:, suoraan sanottuna olin ihan unohtanut sen koko testin ja osu kivasti johonkin omien vuotoepisodin ja kuukautisten aikaan) ennen simppatestiä ja ihan priiman tuloksen sai silläkin
Testiä ennen olivat vaan sanoneet että ei sillä oo muuta merkitystä, kun että voi olla enemmän kuolleita joukossa tms. Mutta eivätkös ennen keinohedelmöitystä kumminkin pese sen sperman, että nää kaikkeista heikoimmat varmaan karsiutuu siinä![]()
Eihän kaikissa folleissa aina ole solua. Varsinkin lyhyessä kaavassa niitä tyhjiä helposti kasvaa, pitkässä kaavassa on sit enemmän tasalaatuisuutta. En tiedä montako nyt tyhjennettiin, eivät sanoneet, mutta osa oli sen verran pieniä että jättivät ottamatta.
Toivotaan joo että miehenkin näytteessä ne priimayksilöt erottuisivat
11 kuulostaa hyvältä :) pitää muistaa ajatella enemmän laatua kuin määrääja tosiaan luulis et hyvät siittiöt tollaki saadaan tai jos näyttäs huonolle niin tehtäisköhän niille icsi? Mut okei eli jonkin verran tulee vielä odottelua. Tää on kans yks mitä voi lapsettomuudesta sanoa: se on odottamista, odottamista ja taas ODOTTAMISTA
ja kun luulee päässeensä viimein johonkin oljenkorteen asti odotetaan vielä vähän lisää.
Sepä se, eihän sitä rupusoluilla tee mitään vaikka niitä olisi sata. Ja tää 11 on kuitenkin melkein kolme kertaa enemmän soluja kuin viimeksi, että ihan tyytyväinen olen

Nyt on ainakin varmaa ettei tule vauvaa vuonna 20. Vähän kauhistuin itsekin kun lähdin laskemaan että niin juu, mulla tosiaan on pitkät kierrot, aikamoinen odottelu tulee... tympiäähän tää on

sanoivatko mitään oliko ne muut ehtineet jo karata tai ei olleet valmiita tms. Kun eikö viimeksi ollut n. 20 aika suht saman kokoista munaa näkyvissä?
ja tosiaan luulis et hyvät siittiöt tollaki saadaan tai jos näyttäs huonolle niin tehtäisköhän niille icsi? Mut okei eli jonkin verran tulee vielä odottelua. Tää on kans yks mitä voi lapsettomuudesta sanoa: se on odottamista, odottamista ja taas ODOTTAMISTA
ja kun luulee päässeensä viimein johonkin oljenkorteen asti odotetaan vielä vähän lisää.
:) Toivotaan parasta!
Tänään rv6+1. Itkettää.