Raskaaksi 2019

Mainiota. Toivottavasti nyt mahdollisimman moni hedelmöittyy ja jaksaa kasvaa pakkaseen:Heartred sanoivatko mitään oliko ne muut ehtineet jo karata tai ei olleet valmiita tms. Kun eikö viimeksi ollut n. 20 aika suht saman kokoista munaa näkyvissä?

Tuskinpa se pidempi pidättyminen haittaa? Tai enhän minä mitään tiedä. Omalla ukolla oli yli 7 päivän pidättyminen (ups:bag:, suoraan sanottuna olin ihan unohtanut sen koko testin ja osu kivasti johonkin omien vuotoepisodin ja kuukautisten aikaan) ennen simppatestiä ja ihan priiman tuloksen sai silläkin:hilarious:

Testiä ennen olivat vaan sanoneet että ei sillä oo muuta merkitystä, kun että voi olla enemmän kuolleita joukossa tms. Mutta eivätkös ennen keinohedelmöitystä kumminkin pese sen sperman, että nää kaikkeista heikoimmat varmaan karsiutuu siinä:pompus:

Eihän kaikissa folleissa aina ole solua. Varsinkin lyhyessä kaavassa niitä tyhjiä helposti kasvaa, pitkässä kaavassa on sit enemmän tasalaatuisuutta. En tiedä montako nyt tyhjennettiin, eivät sanoneet, mutta osa oli sen verran pieniä että jättivät ottamatta.

Toivotaan joo että miehenkin näytteessä ne priimayksilöt erottuisivat :rolleyes:

11 kuulostaa hyvältä :) pitää muistaa ajatella enemmän laatua kuin määrää :happy: ja tosiaan luulis et hyvät siittiöt tollaki saadaan tai jos näyttäs huonolle niin tehtäisköhän niille icsi? Mut okei eli jonkin verran tulee vielä odottelua. Tää on kans yks mitä voi lapsettomuudesta sanoa: se on odottamista, odottamista ja taas ODOTTAMISTA :wtf: ja kun luulee päässeensä viimein johonkin oljenkorteen asti odotetaan vielä vähän lisää.

Sepä se, eihän sitä rupusoluilla tee mitään vaikka niitä olisi sata. Ja tää 11 on kuitenkin melkein kolme kertaa enemmän soluja kuin viimeksi, että ihan tyytyväinen olen :happy119

Nyt on ainakin varmaa ettei tule vauvaa vuonna 20. Vähän kauhistuin itsekin kun lähdin laskemaan että niin juu, mulla tosiaan on pitkät kierrot, aikamoinen odottelu tulee... tympiäähän tää on :sorry:

Dimou: Ihanaa, että tuli hyvä saalis! Pidän peukkuja, että saatte paljon hyviä alkioita pakkaseen!

Olen pitänyt vähän taukoa. Yrittänyt ottaa rennosti ja ajatella muita juttuja. Yllättävän hyvin se on onnistunutkin. Yritän jatkaa samalla tavalla. Lukemassa olen kyllä käynyt ja tsempannut teitä mielessäni vaikken olekaan kommentoinut.

Nyt on kp15 ja ovulaatiotesti oli vasta tänään plussa. Odottelin sitä jo perjantaina ja Flo oli samaa mieltä. Nyt näyttäisi olevan tulossa 28vrk kierto jollaista en ole nähnyt aikoihin. Ehkä ne viime kierron letrot vielä jotenkin vaikuttaa. Vähän kyllä ärsyttää, että nyt sitten kierto pitenee kun yritetään odottaa ivf:n alkua. Jos jaksaisi olla optimisti niin tämä voisi olla hyväkin juttu. Tämän mittainen kierto minulla oli kun esikoista yritettiin. Mutta usko luomuplussaan on kyllä menneen talven lumia.

Dpo6 ... Mahaa vihloi hetken ja loppui. Painetta eilen. Mitään oireita ei oikein ole. Mitä nyt muutama finni ja outo vv. Mut joo, plussia olisi niiiiiiiin ihana nähdä <3

Jännät paikat Dimou! :sign17 :) Toivotaan parasta!

Mulla dpo3 ja välillä huomaa pyyhkiessä, että punaista valkovuodon seassa... Välillä taas ei. Mitähän tää nyt taas on. :scratch Huoh. Haluisin varata ajan ferritiinin mittaukseen, mutta en oo saanut aikaiseksi. Tietääkö kukaan, kauanko niissä tuloksissa kestää?

Puhdin kautta kun oon käyny mittaamassa, niin seuraavana päivänä tulee puhelimeen tulokset

Just lueskelin nää inssilaput tässä läpi, niin näis on että vähintään 3 päivää enintään 7 ja et inssin jälkeen olis hyvä viel samana päivänä harrastaa yhdyntää. Mut se nyt on onneks muutenkin sellaisessa kohtaa kiertoa, et ei seksin harrastaminen muutenkaan unohdu:hilarious:

Kiitti! Varasin kans nyt Puhtiin ajan. Toivon et se ei olis hirveen alhainen mut pelkään et se on. :sad001

Mulla oli viime kesäkuussa kun kävin, niin arvo 22. Eli käytännössä rautavarastot tyhjät.. Pitäis käydä taas katsomassa miten on noussut. Mut sit vaan rautakuuria! Raudanpuute jos on niin pitäisi etsiä syy, ei saisi omin päin syödä rautaa. Mutta minä en jaksanut tapella lääkärin kanssa, kun oli yllättäen sitä mieltä että arvo ok. Monesti mieltävät ton ferritiini asian "muoti-ilmiöksi" huoh.. Jännä nähdä mitä sanovat yksityisellä lapsettomuuspolilla asiasta ensiviikolla :smiley-angelic006

Ihme juttu, mul on rinnat sivuiltaan kipeet ja kohdun seuduilla tuntuu ihan kuin olisi ilmavaivoja mut ei oo. Siis mitä ihmettä

Mulla oli viime kesäkuussa kun kävin, niin arvo 22. Eli käytännössä rautavarastot tyhjät.. Pitäis käydä taas katsomassa miten on noussut. Mut sit vaan rautakuuria! Raudanpuute jos on niin pitäisi etsiä syy, ei saisi omin päin syödä rautaa. Mutta minä en jaksanut tapella lääkärin kanssa, kun oli yllättäen sitä mieltä että arvo ok. Monesti mieltävät ton ferritiini asian "muoti-ilmiöksi" huoh.. Jännä nähdä mitä sanovat yksityisellä lapsettomuuspolilla asiasta ensiviikolla :smiley-angelic006
Kerro sit mitä se sano! Mulla oli 24 1,5 vuotta sit kun se mitattiin ja siihenkään ei lääkäri kommentoinu mitään. Sillon olin kyl käyny luovuttamassa verta pari kk sitten, luulen et se vaikutti. En oo sen jälkeen käynyt. Runsaat menkat varmasti myös laskee arvoa.

En oo oikein uskaltanut syödä rautatabuja, kun mulla on niin herkkä vatsa. Mut Kräuterblutsaftia oon käyttänyt, ja mun raskausvitamiinissa on myös rautaa. Et voihan toivoa et ne olis auttaneet.

Kerro sit mitä se sano! Mulla oli 24 1,5 vuotta sit kun se mitattiin ja siihenkään ei lääkäri kommentoinu mitään. Sillon olin kyl käyny luovuttamassa verta pari kk sitten, luulen et se vaikutti. En oo sen jälkeen käynyt. Runsaat menkat varmasti myös laskee arvoa.

En oo oikein uskaltanut syödä rautatabuja, kun mulla on niin herkkä vatsa. Mut Kräuterblutsaftia oon käyttänyt, ja mun raskausvitamiinissa on myös rautaa. Et voihan toivoa et ne olis auttaneet.

Joo kerron :) mä taas oon ite tosi huono nielasemaan isoja tabletteja, niin olen syönyt semmosia suussa liukenevia rautatabletteja. Itellä ei oo herkkä vatsa niin en tiedä miten reagoi herkkävatsaisilla. Mutta ainakin nousussa on arvot, että kaippa ne edes jotenkin auttaa

Mulla on ehkä dpo 6, muutamat kipeet finnit puskenu naamaan ja paleltaa koko ajan, lämmöt pysyny ylhäällä toistaseks :rolleyes: Menkkoja vois ehkä odotella viikonloppuna tai alkuviikosta.

Mulla on ehkä dpo 6, muutamat kipeet finnit puskenu naamaan ja paleltaa koko ajan, lämmöt pysyny ylhäällä toistaseks :rolleyes: Menkkoja vois ehkä odotella viikonloppuna tai alkuviikosta.

Oooo, noniin, siellähän tapahtuu:happy: koska testiä:pompus:

Saas nähdä kuinka meidän kesän matkan käy. Korona perhana ku joka paikas levittää hysteriaa. Lentoja perutaan joka paikkaan ym.

Mulla varmaan ovis oli lauantaina, koska oireet loppui kuin seinään. Keskenmenon jälkeen välivuodotkin loppui, niitä ku oli melkein joka oviksen aikaa ees veriviirun verran. Outoa.

Saas nähdä kuinka meidän kesän matkan käy. Korona perhana ku joka paikas levittää hysteriaa. Lentoja perutaan joka paikkaan ym.

Mulla varmaan ovis oli lauantaina, koska oireet loppui kuin seinään. Keskenmenon jälkeen välivuodotkin loppui, niitä ku oli melkein joka oviksen aikaa ees veriviirun verran. Outoa.

Itse odottelen että jospa se tässä kuukauden parin sisään olis jo taittunut hyvään laskuun. Kans pitäis toukokuun alussa lentää Berliiniin:smiley-angelic006 en oo kauheesti jaksanut hysterisoitua koko koronasta... Vielä

Kp14 ja ovisplussa. Meinasin jo repiä pelihousuni, että tulee taas ovuloimaton kierto kun testi ei lähtenyt yhtään vahvistumaan. Tämä oliki tämmönen yllätysplussa. :hilarious:

Liitteet

• 20929975-BC06-4401-B2DA-DC53CA1734AD.jpeg
    20929975-BC06-4401-B2DA-DC53CA1734AD.jpeg
    13.8 KB · Katsottu: 228
Kp14 ja ovisplussa. Meinasin jo repiä pelihousuni, että tulee taas ovuloimaton kierto kun testi ei lähtenyt yhtään vahvistumaan. Tämä oliki tämmönen yllätysplussa. :hilarious:

Noniin, ei muuta kun peitto kahisemaan:happy: oliko sulla letrot edelleen käytössä?

Aamulla pyyhkiessä tuli vaaleanpunaista :arghh::sad015Tänään rv6+1. Itkettää.

Takaisin