Raskaaksi 2019

Oliko sulla tuossa kkm raskaudessa missään vaiheessa varma olo vai siis keskenään ihan eri fiilikset raskauksissa? On nää kurjia :sad001
Heti plussauksen jälkeen oli noin viikon verran ihan hyvä fiilis. Sillon oli ihan selkeitä raskausoireitakin, mutta sitten ne kaikki oireet loppu yks päivä kuin seinään ja sen jälkeen ei ollut enää yhtään mitään. Sillon iski se, että nyt ei oo kaikki kunnossa. Onnistunut raskaus oli alusta alkaen tosi vähäoireinen, mut siinä ei tapahtunut yhtäkkiä mitään suurta muutosta, niin ei senkään puoleen tullut epävarmuuksia silloin. Toki se kkm jättää tietynlaisen epävarmuuden kaikkiin tuleviin raskauksiin ja esim. varhaisultra on ollut ihan ehdoton jo oman henkisen voinninkin kannalta. Vaikka onkin ollut tietyllä tapaa varma olo, niin silti haluan sen lopullisen varmistuksen ettei tarvii pahimmassa tapauksessa oottaa 2kk todetakseen, että raskaus mennyt kesken jo heti alkumetreillä.

Kyllä sinne väriä alkaa tulemaan. :Heartred Tänään siis dpo 11, joten ehtiihän tuo tuosta vielä vahvistumaan. :) Ekassa kuvassa kuivuneena ja tokassa verrattuna eilisiin testeihin.

Tänään kp26/23-26 ja Flo ennusti menkkoja tälle päivälle, mutta ei oo tiputtelukaan alkanut. Odottelen nyt kuitenkin loppuviikkoon ennenkö mihinkään neuvolaan soitan tai varhaisultraa varaan. Jännää! :happy:

Liitteet

• 20200301_073847.jpg
    20200301_073847.jpg
    13.8 KB · Katsottu: 237
  • 20200301_055825.jpg
    20200301_055825.jpg
    18.9 KB · Katsottu: 238
Kyllä sinne väriä alkaa tulemaan. :Heartred Tänään siis dpo 11, joten ehtiihän tuo tuosta vielä vahvistumaan. :) Ekassa kuvassa kuivuneena ja tokassa verrattuna eilisiin testeihin.

Tänään kp26/23-26 ja Flo ennusti menkkoja tälle päivälle, mutta ei oo tiputtelukaan alkanut. Odottelen nyt kuitenkin loppuviikkoon ennenkö mihinkään neuvolaan soitan tai varhaisultraa varaan. Jännää! :happy:
jeee! näyttää lupaavalta :Heartred

mullakin jo oli kp31, mut luulen oviksen olleen myöhemmin (eikä silloin puuhailtu enää sen aikaan) ni tää kierto voi olla mitä vain kun on se joulukuun tyhjennyslääkkeillä kkm takana.
mulla alkanu vaan tiputtelu 2 pv ennen menkkoja nyt viimekierroissa eikä tiputtelu ole vielä alkanut. tuntemuksia alamahalla mut niitä nyt on hyvinki usein et kaippa ne menkat alkaa tai siis toivon ettei kierto venyis ainakaan.

olis ne plussat oikein tervetulleita meillekin päin.

ps. kosin eilen miestä karkauspäivän kunniaksi. ollaan siis oltu 14v yhdessä, että ei jaksanu enää odottaa (ja kyllähän tää sormus on kiva itsevalittuna :love7)
kuulemma vuoden päästä oli miettinyt kosivansa -oli kovin mielissään tästä :Heartred

ihanaa sunnuntaita kaikille :Heartred

Varovaiset onnittelut :Heartred

mullakin jo oli kp31, mut luulen oviksen olleen myöhemmin (eikä silloin puuhailtu enää sen aikaan) ni tää kierto voi olla mitä vain kun on se joulukuun tyhjennyslääkkeillä kkm takana.
mulla alkanu vaan tiputtelu 2 pv ennen menkkoja nyt viimekierroissa eikä tiputtelu ole vielä alkanut. tuntemuksia alamahalla mut niitä nyt on hyvinki usein et kaippa ne menkat alkaa tai siis toivon ettei kierto venyis ainakaan.

ps. kosin eilen miestä karkauspäivän kunniaksi. ollaan siis oltu 14v yhdessä, että ei jaksanu enää odottaa (ja kyllähän tää sormus on kiva itsevalittuna :love7)
kuulemma vuoden päästä oli miettinyt kosivansa -oli kovin mielissään tästä :Heartred

Onnea! Ja ehkä plussakin pärähtää kohta!
Sormusasiasta täytyy sanoa, olenkin ihmetellyt, jos mies kosii, että millä sormuksella. Itse ainakin haluisin valita oman sormukseni. Joten meidän kihlat meni niin, että sanoin et voitais käydä ostamassa sormukset :hilarious: oltiin kyllä puhuttu aiemmin että vois mennä joskus kihloihin. Sormuksiin kaiverrettiin sitten ekat treffimme. Eilen sanoin et "voisin kosia, ainiin ollaan jo kihloissa" :hilarious:

Onnea Sporttis! Plussa se on!

Onnea :happy: Tarrasukkia sitten vaan <3

Kp22, dpo6. Eilen illalla iski yhtäkkiä aivan kumma päänsärky. Aaltoili läpi pään ja hävis aina välillä. Epäilen teroluteja syyksi.

Tänne tuli lunta! Pirkanmaalle siis. Viimeinen lomapäivä olis. Huomenna mies menee antamaan spermanäytteen ja tiistaina syöpätautilääkärille.

Mulla meni kroppa kans aika sekaisin kkm:n tyhjennyksestä, muutama kuukausi siinä palautuessa meni.Toivottavasti sulla palautuu pian normaaliksi! :)

Mulla ei oo ikinä ennen ollut tiputtelua ennen menkkoja, mut nyt kakkosen jälkeen on ollut joka kierrossa 1-2pv ennen. Mistä lie sekään johtuu...

Onnea kosinnasta! :Heartred

Onnea! Ja ehkä plussakin pärähtää kohta!
Sormusasiasta täytyy sanoa, olenkin ihmetellyt, jos mies kosii, että millä sormuksella. Itse ainakin haluisin valita oman sormukseni. Joten meidän kihlat meni niin, että sanoin et voitais käydä ostamassa sormukset :hilarious: oltiin kyllä puhuttu aiemmin että vois mennä joskus kihloihin. Sormuksiin kaiverrettiin sitten ekat treffimme. Eilen sanoin et "voisin kosia, ainiin ollaan jo kihloissa" :hilarious:

Onnea Sporttis! Plussa se on!
Kiitos! :Heartred

Onnea! :Heartred

Onnea ja tervetuloa marraskuisiin :Heartred

Varovaiset onnittelut Sporttikselle vahvistuvista viivoista, tarrasukkia nyt pienelle! :Heartred

Ja onnistuneesta kosinnasta onnittelut Turvonnut! :love017 Oon itse aivan super häähullu, niin kosintajutut ilahduttaa aina valtavasti :love7
Kiitos! :Heartred

Miten paljon ihminen voikaan ilahtua tikkuun pissaamisesta!!!:happy093 VIHDOIN ovisplus, onhan tätä odotettu siitä asti kun toissa kierrossa aloin käyttämään ovistestejä (aiemmissa en saanut plussaa kiinni tai sit sitä ei ollut...)

hämmentävää kyllä toi onestep ei oo niin tumma että laskisin plussaksi, mutta luotan enemmän tohon digiin! Se ehti taas vilkkuhymyillä mulle 8 päivää ennen tätä :rolleyes: Mut ihanaa, ehkä mun kroppa olisi vihdoin palautunut siitä kkm :smiley-bounce012

En varmaan pysty nyt tekemään seuraaviin viikkoihin sit muuta kun piinailemaan :smiley-angelic008

Eilen illalla hommailtu viimeksi, ja täytynee nyt sit ainakin tänään vielä varmistella, että olisi kavereita pelipaikoilla :sign17:sign19:love017

:dance011

Muoks. nyt siis kp 19.

Liitteet

• CD136F19-8CDF-4974-B64A-1C3FFFA17712.jpeg
    CD136F19-8CDF-4974-B64A-1C3FFFA17712.jpeg
    14.1 KB · Katsottu: 175
Takaisin