Raskaaksi 2019

Kiitos ja anteeks purkautuminen :angry4:angry4

Olin kommentoinut fb:n (niinkun ne 1600 muutakin ihmistä) gugguun kilpailuun missä voi voittaa lahjakortin PopUp tapahtumaan että pitäisin lahjakortin itse. Meijän työharjottelia oli siitä sitten ottanu oikein kuvakaappauksen ja lähettänyt sen mun työkaverille, että oonkohan mä raskaana? vähä taas semmonen, että asia kuuluu sulle miten?? Eikä siinä vielä kaikki työkaverin fb:n oli työkoneelleea auki (käytetään siinä ajanvarausjärjetälmää) hän oli lähettänyt se eteenpäin kahelle ystävälleen pohtien mun mahdollista raskautta... mun silmään sattu osa siitä samasta kuvasta joka mulle näytettiin, joo vähän liikutin sivua mitä mulla ei olis oikeutta tehä mutta tein kuitenkin... olisko kannattamu EI mutta keskittykää ihmiset omaan elämäänne. Pitäs varmaan olla ilonen että mun elämä kiinnostaa niin monia o_O mutta mulla on paha mieli kun koen että mulla ei oo oikeutta yksityisyyteen... kiitos :argue

Ompa kyllä :angry4

Kiitos ja anteeks purkautuminen :angry4:angry4

Olin kommentoinut fb:n (niinkun ne 1600 muutakin ihmistä) gugguun kilpailuun missä voi voittaa lahjakortin PopUp tapahtumaan että pitäisin lahjakortin itse. Meijän työharjottelia oli siitä sitten ottanu oikein kuvakaappauksen ja lähettänyt sen mun työkaverille, että oonkohan mä raskaana? vähä taas semmonen, että asia kuuluu sulle miten?? Eikä siinä vielä kaikki työkaverin fb:n oli työkoneelleea auki (käytetään siinä ajanvarausjärjetälmää) hän oli lähettänyt se eteenpäin kahelle ystävälleen pohtien mun mahdollista raskautta... mun silmään sattu osa siitä samasta kuvasta joka mulle näytettiin, joo vähän liikutin sivua mitä mulla ei olis oikeutta tehä mutta tein kuitenkin... olisko kannattamu EI mutta keskittykää ihmiset omaan elämäänne. Pitäs varmaan olla ilonen että mun elämä kiinnostaa niin monia o_O mutta mulla on paha mieli kun koen että mulla ei oo oikeutta yksityisyyteen... kiitos :argue

Tosi kurjaa! Asiatonta käytöstä työkavereilta, toisten elämäntilanteet ei työpaikalla muille kuulu, saati sitten somekäyttäytyminen. Tuossa on jo aihetta ottaa asia puheeksi, jos haluat. Kuvankaappauksen ottajan ja levittäjien mielestä varmaan pikkujuttu, mutta ei ole, ja ikävät asiat tuppaavat kasvaamaan lumipallon lailla työyhteisöissä, jos niihin ei ajoissa puutu. Minusta esimiehen olisi hyvä tietää tästä, mutta ratkaisu on toki sinun. Tsemppiä! :Heartred

Täällä tosiaan kp 11 ja eilen ovistesti tosi haalee ja tänään hetki sit näytti tältä :woot: seksiä kp 10 eli eilen. Flo ennusti ovista kp 16...

Nyt pääsee jännittää ihan vahingossa kun yritys ei vielä ole alkanut ja miehelle en uskalla kertoa:woot::woot::hilarious::hilarious::nailbiting:

Liitteet

• F414A45E-45C8-4434-99B7-FD41328E59C8.jpeg
    F414A45E-45C8-4434-99B7-FD41328E59C8.jpeg
    21.4 KB · Katsottu: 170
Onko muilla ollut n. viikko ovulaatiosta yhtäkkiä reilummin vv? Tänään oli yks kaks tullut kunnolla, mikä pisti ihmetyttään. Varmaankin ihan normaalia kierron vaihtelua mut tietysti aloin heti ajattelemaan et voisko sittenkin.. :rolleyes:

Täällä onkin monilla jänniä tilanteita!

Kk, toivottavasti on harmitonta:smiley-angelic001 :Heartred

Tosi kurjaa! Asiatonta käytöstä työkavereilta, toisten elämäntilanteet ei työpaikalla muille kuulu, saati sitten somekäyttäytyminen. Tuossa on jo aihetta ottaa asia puheeksi, jos haluat. Kuvankaappauksen ottajan ja levittäjien mielestä varmaan pikkujuttu, mutta ei ole, ja ikävät asiat tuppaavat kasvaamaan lumipallon lailla työyhteisöissä, jos niihin ei ajoissa puutu. Minusta esimiehen olisi hyvä tietää tästä, mutta ratkaisu on toki sinun. Tsemppiä! :Heartred
Siinähän se on kun kyse on esimiehestä, työilmapiirin nimissä mä ehkä just nieleskelen, onneks te ymmärrätte kun hän ei sitä tee :Heartred:Heartred se ei mun mielestä oo mikään pikku asia ne pettymykset mitkä joutuu kuukausi toisen jälkeen käymään läpi ja saa sut itkemään on muka jotenkin niittenkin asioita

Siinähän se on kun kyse on esimiehestä, työilmapiirin nimissä mä ehkä just nieleskelen, onneks te ymmärrätte kun hän ei sitä tee :Heartred:Heartred se ei mun mielestä oo mikään pikku asia ne pettymykset mitkä joutuu kuukausi toisen jälkeen käymään läpi ja saa sut itkemään on muka jotenkin niittenkin asioita

On kyllä törkeesti tehty, ite oisin varmaan vetänyt kunnon pultit. On tässä yrittämisessä jo tarpeeksi murheita ja kestämistä niin ei tommosta käytöstä siihen päälle kyllä haluis:mad:

Voi hyvä tavaton mikä aasi:smiley-angry019 ei hänellä ilmeisesti mitään omassa elämässä tapahdu, kun pitää olla noin kiinnostunut:smiley-angry019

Täällä kun on monesti parempaa tietoa kun Googlessa, niin kertokaas, että miten nopeasti hedelmöitys tapahtuu?:bookworm: Kun eikö siittiöillä kestä mennä x aika munasolun luo ja sitä rataa.

mietin myös kun eli laskureissa on tuo ”laske hedelmöitysajankohdan mukaan” niin miten se hedelmöitysajankohta sitten lasketaan:bored:

Täällä kun on monesti parempaa tietoa kun Googlessa, niin kertokaas, että miten nopeasti hedelmöitys tapahtuu?:bookworm: Kun eikö siittiöillä kestä mennä x aika munasolun luo ja sitä rataa.

mietin myös kun eli laskureissa on tuo ”laske hedelmöitysajankohdan mukaan” niin miten se hedelmöitysajankohta sitten lasketaan:bored:

Irrottuaan munasoluhan on hedelmällinen vain noin 24 tuntia. Se miten kauan siittiöillä kestää munasolujen luo tai kuinka kauan siittiöt elävät naisen sisällä niin liikkuu paljon erilaista tietoa. Tässähän ryhmässä olemme monesti etsineet sitä oikeaa hetkeä. On harrastettu seksiä useasti päivässä, joka päivä, joka toinen, joka kolmas, ovulaatio päivänä, sitä ennen sen jälkeen jne:hilarious:

Sanoisin jos raskautuminen on helppoa, sillä ei ole niin suurta merkitystä, jos taas vaikeaa niin ei auta kun rukoilla että jollain kierrolla kuu ja tähdet ovat viimein oikeilla paikoillaan:hilarious:

Mulle on jäänyt mieleen jostain luku 8h. Sen verran kestäis siittiöillä munasolun luo. Mut ei nyt oo mikään fakta :hilarious: tietty jos siittiöt on jo paikalla odottamassa kun munasolu irtoaa niin hedelmöittyminen tapahtuu varmaan heti pian irtoamisen jälkeen. Oli kummin vaan niin hedelmöittymisajankohta vois olla dpo0 tai dpo1. Oon samaa mieltä Nipanderin kans et jos raskautuminen on helppoa niin yrittämisestä ei tarvi tehä rakettitiedettä. Toisin kuin meidän joilla ei sit ookkaan niin helppoa niin rakettitieteeltä se ainaki tuntuu.

No joo mahikset on aika pienet :bag: Mut jotenki kun ei oo vielä yritystä, niin sellainen fiilis, että raskautuu heti kun ei ole ehkäisyä, vaikka aika harvalla se taitaa olla niin :meh:

No ihan todella asiatonta käytöstä. Onko esimiehellä omaa esimiestä, jolle valittaa? Mä kyllä sanoisin myös esimiehelle itselleen. Ei se työilmapiiri taida nytkään kovin sydämellinen olla, jos noin vain levitellään juoruja toisista ja pohditaan yksityiselämän asioita.

Hyvää Ystävänpäivää Ihanat!:Heartbigred

Nyt on dpo3 ja olen tässä pari päivää sulateltuani päässyt jonkinlaiseen hyväksymiseen sen suhteen, että nyt ei voi kuin odotella. Ensin odotellaan alkaako menkat vai ei ja sitten selviää jatkuuko odottelu ja kuinka pitkään.
Onneksi ajatukset ovat taas hetken asunnon myyntijutuissa. Päästään vihdoin tositoimiin kun näytöt alkavat. En vain tiedä miten kestän tätä jännitystä jos myynti kestää pidempään.:nailbiting:

Hyvää Ystävänpäivää Ihanat!:Heartbigred

Nyt on dpo3 ja olen tässä pari päivää sulateltuani päässyt jonkinlaiseen hyväksymiseen sen suhteen, että nyt ei voi kuin odotella. Ensin odotellaan alkaako menkat vai ei ja sitten selviää jatkuuko odottelu ja kuinka pitkään.
Onneksi ajatukset ovat taas hetken asunnon myyntijutuissa. Päästään vihdoin tositoimiin kun näytöt alkavat. En vain tiedä miten kestän tätä jännitystä jos myynti kestää pidempään.:nailbiting:
Otitteko välittäjän?

Me myytiin eka Huom!n kautta 7kk. Kävi ainakin 20 perhettä katsomassa, ei yhtään tarjousta. Sit heitettiin pois, Blok ja myytiin 1kk itse. Kolmas perhe joka meille tuli osti, ja pyydetyllä hinnalla. Voin suositella kyllä :)

Hyvää ystävänpäivää <3

Täällä kpmikälie ja vv vaan holisee enemmän kuin koskaan.

On, tänään tapahtui jotakin ja mä sain jonkun kohtauksen ja sit lekuriin. Steroidipiikki laitettu ja kuume 39 eli laskemaan päin. Mikä ihme mulla on aiheuttanut tämän.. dpot hukassa mut nyt keho hyökkää itseään vastaan ja pahasti.

Talletusonnea, plussia myös

Takaisin