En ala, mun TSH jo 3,37turha toivoa raskautuvansa...
tekeekö ne vieläkään mitään asialle.. ilmankos ummettaa..En tiedä onko muita oireita..väsyttää välillä..
Kyllä luulis jo lääkärien reagoivan kun teilläki jo ton verran yritystä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En ala, mun TSH jo 3,37turha toivoa raskautuvansa...
tekeekö ne vieläkään mitään asialle.. ilmankos ummettaa..En tiedä onko muita oireita..väsyttää välillä..

Hieno homma Smoothie että näin pian alkaa tapahtua! Millasta annostusta oot nyt lugeja ottanut? Siirrossa ne annokset on kuitenkin aika isoja, et jos sillä olis sit jo vaikutusta limakalvoon.
Mulla myös gonal-f ja gonapeptyl, jarruna fyremadel.
200mg yleensä ja myös noina kiertoina kun ultrattu loppukierrosta. Yhtenä kiertona otin 400mg mut sillo ei ollu ultraa. Toivon et oman hormonien sammutus ja stimulaatiolääkkeet plus muut lääkkeet tekis sen oman limiksen jotenkin oikeintoimivaksi. Eikös sulla oo lyhyt kaava?
Rytmihäiriöt joo ja mul on määrätty ihan idiootti lääkkeet. No, nää on ihan raynaudin syndrooma juttuja mut ku he totes et se ei ole raynaudin syndrooma vaan oire joka ilmenee raynaudin syndroomana eli se kuitenkin on minulla mutta on oire isommasta ja niin. Kerron kun tiedän mitä ne nyt aikoo diagnoosii laittaa. Mut nyt on ollu kyl melkoisen vuoristorataa oireet suuntaan ja toiseensaako kysellä minkälaisia kohtauksia? sydän heittää rytmihäiriöitä vai kuinka?
ja siis ms-tautiin viittasi noi oireet sinulla?
sorry, uteliaisuus ja jos en ymmärtänyt.
pitkä päivä takana.
rintojen kasvu ei oo kyl hääviä. itsellä tapahtunu vain kato imetyksen jäljiltä. uusi raskaus vois tulla ja korjata tilanteen
hyvin mammografia menee :)
Helena hyviä uutisia teillä
minå en varmaan ainakaan plussaa seuraavaksi kun unohdan joka kauppareissulla testit kauppaan. en ymmärrä miten en yhtään nyt muista niitä ostaa ja eilen jopa unohdin et läheinen ystävä on raskaana. oon varmaan hyvin pystyny olee ajattelematta nyt tätä asiaa. taas pitäis talletella ja into ei nyt yhtään riittäis.

millainen se limakalvo siis oli? Kiinnostaa tietenkin nää kaikki limakalvo asiat, sori siitä. Ottiko jotain kantaa, voiko se olla syy johonkin? Kunpa nää hommat saisi lääkkeillä hoidettua
varmasti ihan ranteetauki stressi ottaen historian huomioon. Voisipa auttaa jotenkin. Smoothie mahtavaa, vihdoin sielläkin suunnalla tapahtuumillainen se limakalvo siis oli? Kiinnostaa tietenkin nää kaikki limakalvo asiat, sori siitä. Ottiko jotain kantaa, voiko se olla syy johonkin? Kunpa nää hommat saisi lääkkeillä hoidettua
Voi Koirankorva, ootko käynyt uudestaan kurkkaamassa töissä miltä tilanne näyttää? Millon ultra? Kaikki ajatukset nyt teidän puolesta, että siellä olis pieni tiukasti kyydissävarmasti ihan ranteetauki stressi ottaen historian huomioon. Voisipa auttaa jotenkin.
Omaan napaan ei kuulu mitään. Kp10 ja aika sen kun matelee eteenpäin.
Pitiköhän jotain ehkä kommentoida muutakin, mutta on ollut niin haipakkaa, että en muista enää mitään:banghead:
Limakalvo oli kolmilehtinen ja sanoi että sellainen sen pitäisi olla juuri ennen ovista. Ja oviksen jälkeen progen pitäis muuttaa limis tietynlaiseksi ja sellasta ei kai näkynyt Ei oikein suoraan ottanut kantaa että onko syy. Toisteli enemmänkin sitä että lääkkeillä saadaan kasvatettua limakalvoa ja jotain.. Eikä osannut sanoa mitään siihen miksi näin. Kysyi kuitenkin että onko ovistesti näyttänyt ovisplussan eikä oo ollu irrotuspiikkiä näissä kierroissa missä tälläne limakalvo nähty. Jää niin pelottava fiilis kun ikinä ei tiietä mistä mikäki johtuu ja miks joku on niinku on.![]()

Tää ryhmä on ihan kultaa!
Minkä seurauksena jännitän vessaan menoa, koska en halua nähdä sitä tummempaa tuhrua siellä, vaan toivon että se loppuis ja olisinkin raskaana. Toisaalta soitin jo sinne gyn. polille koska eiköhän tää kuitenkin oo tässä ja yk6 takana. no nyt rupaa kiinnostamaan. itsellä raynaud diagnosoitu 4v sitten ja reumalääkärille oon menossa sitten 2016 kun on jäykkyyttä ja kipuja nivelissä. raynaud on mulla selvästi lieventynyt ellei jopa poistunut.Rytmihäiriöt joo ja mul on määrätty ihan idiootti lääkkeet. No, nää on ihan raynaudin syndrooma juttuja mut ku he totes et se ei ole raynaudin syndrooma vaan oire joka ilmenee raynaudin syndroomana eli se kuitenkin on minulla mutta on oire isommasta ja niin. Kerron kun tiedän mitä ne nyt aikoo diagnoosii laittaa. Mut nyt on ollu kyl melkoisen vuoristorataa oireet suuntaan ja toiseen
Mitkäs dpo päivät olikaan parhaimpia ajatellen raskautumista?![]()

Eli varmaanki -1 ja -2?Parhaat on päivät ennen ovulaatiota. Dpo0 ja dpo1 vielä mahdollisia, mut sen jälkeen alkaa olla jo munasolun hedelmöityskyky mennyt.
Okei, no toi voi varmasti selittää jotain. Mulla oviksen jälkeen kun ultrattiin niin se limakalvo oli ihan sellaista ihme muhjua ja just sano et siitä ei voi mitään päätellä et onko polyyppeja tms mikä ne vuodot aiheuttaisi.
Mutta tosiaan, ei nyt masennuta etukäteen, vaikka ostan tismalleen ton ajatuksen että tekis mieli välillä kirkua kun kukaan ei tiedä mistä nämä oudot asiat tulevat. Jospa riittävän vahvalla hormonilääkityksellä nämäkin asiat saataisiin kuntoon, siihen mä ainakin yritän itseäni tuudittaa
Ja jannn, noi kilpparijutut, voisit ainakin ottaa puheeksi että pitäiskö alkaa huolestumaan kun nousevat koko ajan.
Joo, ihan ku olisin just lukenu sellasen tilaston et -2 olis suurin todennäköisyys tulla raskaaksi.Eli varmaanki -1 ja -2?
Eli varmaanki -1 ja -2?