Raskaaksi 2019

En ala, mun TSH jo 3,37 :smiley-angry017 turha toivoa raskautuvansa...:mad: tekeekö ne vieläkään mitään asialle.. ilmankos ummettaa..En tiedä onko muita oireita..väsyttää välillä..

Kyllä luulis jo lääkärien reagoivan kun teilläki jo ton verran yritystä!

Hieno homma Smoothie että näin pian alkaa tapahtua! Millasta annostusta oot nyt lugeja ottanut? Siirrossa ne annokset on kuitenkin aika isoja, et jos sillä olis sit jo vaikutusta limakalvoon.

Mulla myös gonal-f ja gonapeptyl, jarruna fyremadel.

Jee, muutamilla mennyt asiat eteenpäin! :Heartred

Saanko mä tulla tänne panikoimaan ja kitisemään? Kauhee stressi, ahistaa ja pelottaa.. Oon varma ettei tästäkään tuu mitään. Pienen pientä tuhrua ollu eilen ja tänääkin vv vähän ns väärän väristä. Tosin epäilen myös nyt bakteerivaginoosia.. Alavatsaa viillelly myös tänään epämukavasti. Plääh. Voisko pari viikkoa vaan mennä nii näkis ultrassa mitä tapahtuu

Hieno homma Smoothie että näin pian alkaa tapahtua! Millasta annostusta oot nyt lugeja ottanut? Siirrossa ne annokset on kuitenkin aika isoja, et jos sillä olis sit jo vaikutusta limakalvoon.

Mulla myös gonal-f ja gonapeptyl, jarruna fyremadel.

200mg yleensä ja myös noina kiertoina kun ultrattu loppukierrosta. Yhtenä kiertona otin 400mg mut sillo ei ollu ultraa. Toivon et oman hormonien sammutus ja stimulaatiolääkkeet plus muut lääkkeet tekis sen oman limiksen jotenkin oikeintoimivaksi. Eikös sulla oo lyhyt kaava?

200mg yleensä ja myös noina kiertoina kun ultrattu loppukierrosta. Yhtenä kiertona otin 400mg mut sillo ei ollu ultraa. Toivon et oman hormonien sammutus ja stimulaatiolääkkeet plus muut lääkkeet tekis sen oman limiksen jotenkin oikeintoimivaksi. Eikös sulla oo lyhyt kaava?

Lyhyt on juu. Siksi jarrunakin pistettävää lääkettä.

saako kysellä minkälaisia kohtauksia? sydän heittää rytmihäiriöitä vai kuinka?
ja siis ms-tautiin viittasi noi oireet sinulla?
sorry, uteliaisuus ja jos en ymmärtänyt.
pitkä päivä takana.
rintojen kasvu ei oo kyl hääviä. itsellä tapahtunu vain kato imetyksen jäljiltä. uusi raskaus vois tulla ja korjata tilanteen :laughing002
hyvin mammografia menee :)

Helena hyviä uutisia teillä :Heartred

minå en varmaan ainakaan plussaa seuraavaksi kun unohdan joka kauppareissulla testit kauppaan. en ymmärrä miten en yhtään nyt muista niitä ostaa ja eilen jopa unohdin et läheinen ystävä on raskaana. oon varmaan hyvin pystyny olee ajattelematta nyt tätä asiaa. taas pitäis talletella ja into ei nyt yhtään riittäis.
Rytmihäiriöt joo ja mul on määrätty ihan idiootti lääkkeet. No, nää on ihan raynaudin syndrooma juttuja mut ku he totes et se ei ole raynaudin syndrooma vaan oire joka ilmenee raynaudin syndroomana eli se kuitenkin on minulla mutta on oire isommasta ja niin. Kerron kun tiedän mitä ne nyt aikoo diagnoosii laittaa. Mut nyt on ollu kyl melkoisen vuoristorataa oireet suuntaan ja toiseen

Smoothie mahtavaa, vihdoin sielläkin suunnalla tapahtuu:singing::hello2 millainen se limakalvo siis oli? Kiinnostaa tietenkin nää kaikki limakalvo asiat, sori siitä. Ottiko jotain kantaa, voiko se olla syy johonkin? Kunpa nää hommat saisi lääkkeillä hoidettua:Heartred

Voi Koirankorva, ootko käynyt uudestaan kurkkaamassa töissä miltä tilanne näyttää? Millon ultra? Kaikki ajatukset nyt teidän puolesta, että siellä olis pieni tiukasti kyydissä:Heartred varmasti ihan ranteetauki stressi ottaen historian huomioon. Voisipa auttaa jotenkin.

Omaan napaan ei kuulu mitään. Kp10 ja aika sen kun matelee eteenpäin.

Pitiköhän jotain ehkä kommentoida muutakin, mutta on ollut niin haipakkaa, että en muista enää mitään:banghead:

Smoothie mahtavaa, vihdoin sielläkin suunnalla tapahtuu:singing::hello2 millainen se limakalvo siis oli? Kiinnostaa tietenkin nää kaikki limakalvo asiat, sori siitä. Ottiko jotain kantaa, voiko se olla syy johonkin? Kunpa nää hommat saisi lääkkeillä hoidettua:Heartred

Voi Koirankorva, ootko käynyt uudestaan kurkkaamassa töissä miltä tilanne näyttää? Millon ultra? Kaikki ajatukset nyt teidän puolesta, että siellä olis pieni tiukasti kyydissä:Heartred varmasti ihan ranteetauki stressi ottaen historian huomioon. Voisipa auttaa jotenkin.

Omaan napaan ei kuulu mitään. Kp10 ja aika sen kun matelee eteenpäin.

Pitiköhän jotain ehkä kommentoida muutakin, mutta on ollut niin haipakkaa, että en muista enää mitään:banghead:

Limakalvo oli kolmilehtinen ja sanoi että sellainen sen pitäisi olla juuri ennen ovista. Ja oviksen jälkeen progen pitäis muuttaa limis tietynlaiseksi ja sellasta ei kai näkynyt Ei oikein suoraan ottanut kantaa että onko syy. Toisteli enemmänkin sitä että lääkkeillä saadaan kasvatettua limakalvoa ja jotain.. Eikä osannut sanoa mitään siihen miksi näin. Kysyi kuitenkin että onko ovistesti näyttänyt ovisplussan eikä oo ollu irrotuspiikkiä näissä kierroissa missä tälläne limakalvo nähty. Jää niin pelottava fiilis kun ikinä ei tiietä mistä mikäki johtuu ja miks joku on niinku on. :sad001

Mutta siis ehkä tää pelko taas tästä..pitää aina jonkun aikaa pureskella näitä juttuja ja tällä hetkellä osaan jo taas vähän paremmin suhtautua et vielä ei saatu mitään tuomiota ja mitään ei oo vielä kuitenkaan menetetty. Oon silti tosi iloinen et hoito nyt viimein alkaa vaikka vähän meinasi jäädä pelon alle.

Limakalvo oli kolmilehtinen ja sanoi että sellainen sen pitäisi olla juuri ennen ovista. Ja oviksen jälkeen progen pitäis muuttaa limis tietynlaiseksi ja sellasta ei kai näkynyt Ei oikein suoraan ottanut kantaa että onko syy. Toisteli enemmänkin sitä että lääkkeillä saadaan kasvatettua limakalvoa ja jotain.. Eikä osannut sanoa mitään siihen miksi näin. Kysyi kuitenkin että onko ovistesti näyttänyt ovisplussan eikä oo ollu irrotuspiikkiä näissä kierroissa missä tälläne limakalvo nähty. Jää niin pelottava fiilis kun ikinä ei tiietä mistä mikäki johtuu ja miks joku on niinku on. :sad001

Okei, no toi voi varmasti selittää jotain. Mulla oviksen jälkeen kun ultrattiin niin se limakalvo oli ihan sellaista ihme muhjua ja just sano et siitä ei voi mitään päätellä et onko polyyppeja tms mikä ne vuodot aiheuttaisi.

Mutta tosiaan, ei nyt masennuta etukäteen, vaikka ostan tismalleen ton ajatuksen että tekis mieli välillä kirkua kun kukaan ei tiedä mistä nämä oudot asiat tulevat. Jospa riittävän vahvalla hormonilääkityksellä nämäkin asiat saataisiin kuntoon, siihen mä ainakin yritän itseäni tuudittaa:Heartred

Ja jannn, noi kilpparijutut, voisit ainakin ottaa puheeksi että pitäiskö alkaa huolestumaan kun nousevat koko ajan.

Kiitos teille ihanista sanoista! :smiley-angelic003Tää ryhmä on ihan kultaa!

Voi ei Koirankorva, varmasti kova stressi tuosta. :sad001 Mutta eikö yleensä tuollaiset pienet vuotelut ole harmitonta? Kaikki tsempit ja toiveet sinne, että asiat olis niin kuin pitää!

Onpa jännät paikat Smoothie ja Dimou, kohta tapahtuu! Kunpa tää olis se millä saatais pikkuiset teille kyytiin. :smiley-angelic001

Tsemppiä Jesbe tilanteeseen, epätietoisuus on kamalaa. :arghh:

Mulla on ollut se tiputtelu nyt niin pientä, että se olis saattanut hyvin jäädä kokonaan huomaamattakin ellen niin neuroottisesti tarkkailisi eritteitäni ja niiden väriä... :sorry: Minkä seurauksena jännitän vessaan menoa, koska en halua nähdä sitä tummempaa tuhrua siellä, vaan toivon että se loppuis ja olisinkin raskaana. Toisaalta soitin jo sinne gyn. polille koska eiköhän tää kuitenkin oo tässä ja yk6 takana. :confused:

Rytmihäiriöt joo ja mul on määrätty ihan idiootti lääkkeet. No, nää on ihan raynaudin syndrooma juttuja mut ku he totes et se ei ole raynaudin syndrooma vaan oire joka ilmenee raynaudin syndroomana eli se kuitenkin on minulla mutta on oire isommasta ja niin. Kerron kun tiedän mitä ne nyt aikoo diagnoosii laittaa. Mut nyt on ollu kyl melkoisen vuoristorataa oireet suuntaan ja toiseen
no nyt rupaa kiinnostamaan. itsellä raynaud diagnosoitu 4v sitten ja reumalääkärille oon menossa sitten 2016 kun on jäykkyyttä ja kipuja nivelissä. raynaud on mulla selvästi lieventynyt ellei jopa poistunut.

Mitkäs dpo päivät olikaan parhaimpia ajatellen raskautumista?:hungry:

Mitkäs dpo päivät olikaan parhaimpia ajatellen raskautumista?:hungry:

Parhaat on päivät ennen ovulaatiota. Dpo0 ja dpo1 vielä mahdollisia, mut sen jälkeen alkaa olla jo munasolun hedelmöityskyky mennyt.

Kiitos ja anteeks purkautuminen :angry4:angry4

Olin kommentoinut fb:n (niinkun ne 1600 muutakin ihmistä) gugguun kilpailuun missä voi voittaa lahjakortin PopUp tapahtumaan että pitäisin lahjakortin itse. Meijän työharjottelia oli siitä sitten ottanu oikein kuvakaappauksen ja lähettänyt sen mun työkaverille, että oonkohan mä raskaana? vähä taas semmonen, että asia kuuluu sulle miten?? Eikä siinä vielä kaikki työkaverin fb:n oli työkoneelleea auki (käytetään siinä ajanvarausjärjetälmää) hän oli lähettänyt se eteenpäin kahelle ystävälleen pohtien mun mahdollista raskautta... mun silmään sattu osa siitä samasta kuvasta joka mulle näytettiin, joo vähän liikutin sivua mitä mulla ei olis oikeutta tehä mutta tein kuitenkin... olisko kannattamu EI mutta keskittykää ihmiset omaan elämäänne. Pitäs varmaan olla ilonen että mun elämä kiinnostaa niin monia o_O mutta mulla on paha mieli kun koen että mulla ei oo oikeutta yksityisyyteen... kiitos :argue

Okei, no toi voi varmasti selittää jotain. Mulla oviksen jälkeen kun ultrattiin niin se limakalvo oli ihan sellaista ihme muhjua ja just sano et siitä ei voi mitään päätellä et onko polyyppeja tms mikä ne vuodot aiheuttaisi.

Mutta tosiaan, ei nyt masennuta etukäteen, vaikka ostan tismalleen ton ajatuksen että tekis mieli välillä kirkua kun kukaan ei tiedä mistä nämä oudot asiat tulevat. Jospa riittävän vahvalla hormonilääkityksellä nämäkin asiat saataisiin kuntoon, siihen mä ainakin yritän itseäni tuudittaa:Heartred

Ja jannn, noi kilpparijutut, voisit ainakin ottaa puheeksi että pitäiskö alkaa huolestumaan kun nousevat koko ajan.

Niin...otan kyllä sit ku pääsee klinikalle vai pitäiskö yrittää sitä ennen? Meinasin jo mennä yksityiselle endokrinologille mutta vähän rauhotuin.. jospa kokeilis luontaistuotteita o_O

Liitteet

• Screenshot_20200213_222943_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20200213_222943_com.android.chrome.jpg
    17.9 KB · Katsottu: 183
Takaisin