Vuodata vaan rauhassa, sitä vartenhan täällä ollaan. Kukin meistä vuodattaa vuorollaan.Ihanaa et täällä on hyviä uutisia, mikä helpotus Helena80! Smoothielle sympatiat kp1.
Mulla alkoi eilen taas näkyä punaista valkovuodon seassa. Oon jotenkin ihan paskana tästä, en ihan täysin ymmärrä miksi... Tänään tulin tosi myöhään töihin kun en saanut vaan kotoa itkulta lähdettyä, ja töissäkin piti mennä suoraan vessaan kun itketti. Se itku vaan tulee itsestään, mietin oonko liian heikko tähän projektiin kun tässä vaiheessa jo näköjään alkaa psyykkeessä näkyä. Mitähän työkaverit ajattelee kun yks täällä meikittä itkettyneillä silmillä.
No, eiköhän tää tästä ala kohta taas helpotaa. Muuten on ollut kaikkea tosi ihanaa elämässä viime aikoina. Mutta sekin jotenkin suututtaa, että miksi en voi iloita vaan niistä asioista, miksi ne ei riitä. Onko se lapsi nyt ainoa asia joka enää vois tehdä mut onnelliseks, eihän se niin voi mennä. Mitä jos sitä ei koskaan tule.
Anteeksi vuodatus. Nyt palaan töiden pariin.
Tuon sinun viimeisien lauseiden välittämän sanoman jaan kanssasi täysin. Annan tuolle ajatukselle valtaa tällä hetkellä elämässäni aivan liikaa.
Elämä kun kuljettaa meitä kutakin, niin kuin kuljettaa. Kaikkiin asioihin, ei läheskään kaikkiin, voi vaikuttaa itse juuri millään tavalla. Voi kun itsekin tajuaisi jättää vähemmälle murehtimiselle asiat, joihin ei voi vaikuttaa itse. Oli muuten ikään kuin tämän vuoden lupaukseni, mutta en oikein tiedä alkuunsakaan, kuinka lupauksen pitäminen on lähtenyt käyntiin

Parempaa päivää sinulle

oliko muutamat päässy lääkäri asioissa eteenpäin!! anteeks en muista kaikkee lukemaani
kp 12 limat on saapuneet, kai sitä vois muutamn ovitestinkin tehä, onks tää sitä en osaa lopettaa yrittämistä

hauskan helppoa
onneksi huomenna on viimein se kauan odotettu aika. Isot tsempit siihen, toivottavasti pääsette aloittamaan pian!! Sen verran vielä näistä vuodoista. Toi lääkäri epäili, että on jotain hormonaalista, vaikka ei näissä perustesteissä mitenkää näy. Tää siksi, kun mulla toi keltarauhashormonin käyttö ei isoinakaan annoksina kauheesti vaikuta tähän. Olin saanut itselleni myös uuden diagnoosin. Muu kiertohäiriö