Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
muutoin väsyttää ja pms-masis jo alkanut. Ei kiinnosta yhtään mikään ja tekis mieli vaan nukkua. Eikä tää sää ainakaan paranna asiaa
sen negavarmistustestin teen keskiviikkona.
vaikutti kyl ihan hauskalta, vaik en osaa ajatella Hugh Laurieta muuta kun Housena
ei kai. On kyllä ihme kipuja ollut alavatsalla, vähän ovismaisia, mut ei mulla vielä noin viikkoon pitäis ovista tulla. Tänään kp7. Tai sitten siitä mun hämärästä 15mm follista mikä viimeksi näkyi on muodostumassa joku kysta:banghead: huomennahan sekin selviää. Yritin pyytää 800mg reseptiburanaa, mut eivät suostuneet kirjoittamaan, tuli viesti et ota 2x400mg. Olin vähän et häh, kun nyt kyse on kumminkin buranareseptistä ei mistään huumeista
noh, näillä mennään.Ei kun TSH mitä just ihmettelin et onko siinä kirjoitusvirhe tai jotakiTarkoititko FSH? Kun se käsittääkseni pissasta näkyy mut TSH (kilpirauhashormoni) ei.
Mä voisin plussata vaikka sunnuntainaas if.....
Smoothie ai väsyttää???jospa sieltä plussa pärähtäiski
![]()
mun väsymys johtuu kyl huonosti nukutuista öistä eikä muusta
huomaan usein luteaalivaiheessa et herään aamuyöllä enkä saa oikein enää nukutuksi, onko muilla samaa? Toisaalta noin käy myös usein kun stressaan.

Joo netissä ainakin luki että arvo voi nousta useempien syöpien myötä, mutta ultrataan vielä parin kuukauden päästä :)Hyvä! Ai se otettiin verikokeella? Luulin että papalla. No kohta teillä ovis ja hommiin :)
Päästään siis inssiin huomenna. Jotenkin sen ultran jälkeen jäi sellainen olo, että nyt kuitenkin osuu ovis viikonloppuun tai menee ohi niin etten saa tikulla kiinni. En tiedä miksi jäi kaikkein parhaiten mieleen siitä käynnistä, se "jos tätä inssiä ei päästä tekemään niin yritetään sitten vielä seuraavassa kierrossa uudelleen" keskustelu.Plussa ovistestissä.Päästään siis inssiin huomenna. Jotenkin sen ultran jälkeen jäi sellainen olo, että nyt kuitenkin osuu ovis viikonloppuun tai menee ohi niin etten saa tikulla kiinni. En tiedä miksi jäi kaikkein parhaiten mieleen siitä käynnistä, se "jos tätä inssiä ei päästä tekemään niin yritetään sitten vielä seuraavassa kierrossa uudelleen" keskustelu.
Nyt saadaan ainakin tämä pois alta niin sitten on vaihtoehdot joko plussa tai ivf-jono. Toivoa sopii, ettei KYS:in jonot ole kovin pitkät. Onko kenelläkään havaintoa?
mammografia on iizi. itsellä suht isot rinnat ni kyllähän se litistää. itse imetin vielä ni siinä hoitajan kans pohdittiin et kummasta tulee enemmän maitoaKyllä tää vv on jotain ihan rajua. Estääköhän toi lääke sittenkään ovista ku jomottaa ja tuntuu selvät kivut ja limat tuli ja alkaa olla hyvin hedelmällinen lima ja nimenomaisesti toi pitäisi se estää ja olla niinku ehkäisy tms...
Onneksi on kumit olemassa.
Mammografia, siis onko se ihan kauheaa?
nopea ja kivuton homma. itsellä oli sitten vielä ultraus.Okei eli seuraava plussa sulle!mun väsymys johtuu kyl huonosti nukutuista öistä eikä muusta
huomaan usein luteaalivaiheessa et herään aamuyöllä enkä saa oikein enää nukutuksi, onko muilla samaa? Toisaalta noin käy myös usein kun stressaan.
Mä katoin tota vauvakuume leffaa 5 min viime viikolla enkä voinu kattoo enempää ku oli nii kuraa![]()
![]()
meidän tytär on aina ollut hirmu hyvä nukkumaan, vauvanakin. Mulla oli silti jäätävät univelat kun en vaan pystynyt nukkumaan. Sit löysin YouTuben rentoutusmusiikkivideot. Vielä nykyäänkin nukun koko yön kuulokkeilla niin että sitä musiikkia soi koko yön
Kuulostaa samalta, mitä mulla on. Löysin kans vesimeditaatiovideon, kun kerran alakoulun musan sijaisena oli ohjelmassa laittaa sellainen soimaan ja oppilaat rentoutumaan :)Mulla on kyllä hormoneista johtuvaa unettomuutta. Tai kai se on ehkä eniten kumminkin korvien välissämeidän tytär on aina ollut hirmu hyvä nukkumaan, vauvanakin. Mulla oli silti jäätävät univelat kun en vaan pystynyt nukkumaan. Sit löysin YouTuben rentoutusmusiikkivideot. Vielä nykyäänkin nukun koko yön kuulokkeilla niin että sitä musiikkia soi koko yön
![]()
Kuulostaa samalta, mitä mulla on. Löysin kans vesimeditaatiovideon, kun kerran alakoulun musan sijaisena oli ohjelmassa laittaa sellainen soimaan ja oppilaat rentoutumaan :)

no, lämpes se sit kumminkin
ei uskalla ottaa mitään riskejä näissä kropan sekoiluissa:bag:
Isot peukut kyllä tälle. Suosittelen aina jokaiselle joka valittaa unettomuudesta. Useimmiten mua varmaan pidetään ihan pöpinä, mut mulle ne kyllä toimii
Täällä kroppa kyllä sekoilee jotakin. Tein pitkää päivää töissä ja yhtäkkiä tuntu et pissasin varmaan housuun. En onneks, mut jotku ihme limat. Kp7, en todellakaan usko että ovis! Piti kumminkin karauttaa kotiin kaatamaan ukko. Se ei olis tietty yhtään jaksanut. Kerkesin jo vähän lämpenemäänkin sille, että jos seksin harrastaminen meidän taloudessa olis siitä kiinni, ni ei paljon peitto heiluisino, lämpes se sit kumminkin
ei uskalla ottaa mitään riskejä näissä kropan sekoiluissa:bag:
Muuten, te aukkarissa olleet. Onko paikat olleet kipeänä sen jälkeen? Siis todennäköisesti mulla on ovis tyyliin viikon päästä, että on se varmaan ainakin siihen mennessä parantunu?
ainoastaan oli sitä olkapää/kylkikipua pari päivää. Ja ovis tuli myöhemmin siinä kierrossa. Ainiin olinki jo unohtanu et aukkari voi parantaa mun mahiksia raskauteen vielä