Raskaaksi 2019

Tässä pohdin aikani kuluksi typeriä juttuja. Dpo4 , voiko aamulämpö hieman tippua illalla otetun särkylääkkeen vaikutuksesta? Toki voi moni muukin syy olla siihen.

Kp9 ja ovistesti oli aika tumma, huomenna vois hyvin olla plus. Lääkkeet vaan aikastaa ovista koko ajan. :banghead:

Päivitystä täältäkin, tai no, ei ole hirveesti mitään päivitettävää. Rintakipu enää hyvin pientä tänä aamuna eli varmaan oma heikko keltarauhanen jo irtisanonut sopparin ja luget auttaa vielä limakalvoa. Tänään kuitenkin otan viel puolikkaan annoksen lugeja ettei vuoto alkais iha viel torstaina muttei venyis liiankaan pitkälle.. Ihmekikkailua :hilarious: muutoin väsyttää ja pms-masis jo alkanut. Ei kiinnosta yhtään mikään ja tekis mieli vaan nukkua. Eikä tää sää ainakaan paranna asiaa:wtf: sen negavarmistustestin teen keskiviikkona.

Oon kyllä lukenut koko viikonlopun palstaa mut ollut kiire vloppu enkä hirveemmin ehtinyt kommentoimaan. Jesbelle, Helenalle ja jollekin muullekin piti sanoa tsempit! Toivotaan että kaikki kääntyy parhain päin meille kaikille!

Aloin kattoo eilen sitä vauvakuume leffaa, näin ehkä 15min ku jo nukahdin:hilarious: vaikutti kyl ihan hauskalta, vaik en osaa ajatella Hugh Laurieta muuta kun Housena:hilarious:

Aika kuluu siivillä kun odottaa tuomionpäivää:bag::hilarious: ei kai. On kyllä ihme kipuja ollut alavatsalla, vähän ovismaisia, mut ei mulla vielä noin viikkoon pitäis ovista tulla. Tänään kp7. Tai sitten siitä mun hämärästä 15mm follista mikä viimeksi näkyi on muodostumassa joku kysta:banghead: huomennahan sekin selviää. Yritin pyytää 800mg reseptiburanaa, mut eivät suostuneet kirjoittamaan, tuli viesti et ota 2x400mg. Olin vähän et häh, kun nyt kyse on kumminkin buranareseptistä ei mistään huumeista:hilarious: noh, näillä mennään.

Testejä odotellessa. Kukas onnekas se sitten olisi se seuraava plussaaja?

Kp2. Kauhee flunssa :inpain: Saikulla huomisenkin.

Miehellä nous joku patti kainaloon leikkaushaavan alle, todennäköisesti nestettä kertynyt. Lähtee huomenna sairaalaan näyttämään sitä. Kaks sairasta täällä viettää laatuaikaa :hilarious:

Tein sotasuunnitelman, että varaan ens kiertoon gynen heti ku letrot loppuu. Saa otettua sen papa-kokeen ja katottua mikä on follien ja limakalvon tilanne. Jos ovis tulee taas turhan aikasin, niin voin kokeilla jättää terot pois, jos johtuis niistä. Jos taas johtuu letroista täytyy vaan rämpiä nämä loput kierrot läpi.

Mä voisin plussata vaikka sunnuntaina :rolleyes: as if.....

Smoothie ai väsyttää???:wink jospa sieltä plussa pärähtäiski:rolleyes:

Okei eli seuraava plussa sulle! :cool14 mun väsymys johtuu kyl huonosti nukutuista öistä eikä muusta:grumpy: huomaan usein luteaalivaiheessa et herään aamuyöllä enkä saa oikein enää nukutuksi, onko muilla samaa? Toisaalta noin käy myös usein kun stressaan.

Mä katoin tota vauvakuume leffaa 5 min viime viikolla enkä voinu kattoo enempää ku oli nii kuraa :sick009 :laughing002

Hyvä! Ai se otettiin verikokeella? Luulin että papalla. No kohta teillä ovis ja hommiin :)
Joo netissä ainakin luki että arvo voi nousta useempien syöpien myötä, mutta ultrataan vielä parin kuukauden päästä :)

Joo sitä ootellessa, nyt täytyy hieman himmailla makkarissa että kiinnostaa sit vielä loppu/alkuviikosta

Plussa ovistestissä.:dance011Päästään siis inssiin huomenna. Jotenkin sen ultran jälkeen jäi sellainen olo, että nyt kuitenkin osuu ovis viikonloppuun tai menee ohi niin etten saa tikulla kiinni. En tiedä miksi jäi kaikkein parhaiten mieleen siitä käynnistä, se "jos tätä inssiä ei päästä tekemään niin yritetään sitten vielä seuraavassa kierrossa uudelleen" keskustelu.:rolleyes: Nyt saadaan ainakin tämä pois alta niin sitten on vaihtoehdot joko plussa tai ivf-jono. Toivoa sopii, ettei KYS:in jonot ole kovin pitkät. Onko kenelläkään havaintoa?

Täällä kp22, vielä ei onneksi tiputtele! Viikonloppuna tuli vielä hirveenä limoja ja valkovuotoa, eli ehkä oli myöhäinen ovis? Eipä muuten kummempaa. Ihmettelen, miten tässä vaiheessa sitä aina jaksaa taas alkaa uskoa ja toivoa, kun on noin viikko menkkojen oletettuun alkuun. Alkukierron oon ihan pessimistinä enkä edes niin aktiivisesti ajattele raskautta, mutta tässä vaiheessa iskee sellaiset höyryt päälle että... Mikä on ikävää siinä mielessä, että toiveet kasaa vaan korkeammaksi sitä tipahtamiskohtaa sit kun ne menkat alkaa. :(

Kyllä tää vv on jotain ihan rajua. Estääköhän toi lääke sittenkään ovista ku jomottaa ja tuntuu selvät kivut ja limat tuli ja alkaa olla hyvin hedelmällinen lima ja nimenomaisesti toi pitäisi se estää ja olla niinku ehkäisy tms...

Onneksi on kumit olemassa.

Mammografia, siis onko se ihan kauheaa?

Plussa ovistestissä.:dance011Päästään siis inssiin huomenna. Jotenkin sen ultran jälkeen jäi sellainen olo, että nyt kuitenkin osuu ovis viikonloppuun tai menee ohi niin etten saa tikulla kiinni. En tiedä miksi jäi kaikkein parhaiten mieleen siitä käynnistä, se "jos tätä inssiä ei päästä tekemään niin yritetään sitten vielä seuraavassa kierrossa uudelleen" keskustelu.:rolleyes: Nyt saadaan ainakin tämä pois alta niin sitten on vaihtoehdot joko plussa tai ivf-jono. Toivoa sopii, ettei KYS:in jonot ole kovin pitkät. Onko kenelläkään havaintoa?

Mulla meni KYS:iin lähete vuoden vikana päivänä ja viikolle 15 on alustavasti suunniteltu punktiota. Tiedä vaikka pääsisit vähän nopeamminkin, kun olet jo valmiiksi asiakas eikä tarvitse enää mitään verikokeita tai vastaavia :)

Tai toki voi sitäkin toivoa, että tää inssi onnistuu :wink

Kyllä tää vv on jotain ihan rajua. Estääköhän toi lääke sittenkään ovista ku jomottaa ja tuntuu selvät kivut ja limat tuli ja alkaa olla hyvin hedelmällinen lima ja nimenomaisesti toi pitäisi se estää ja olla niinku ehkäisy tms...

Onneksi on kumit olemassa.

Mammografia, siis onko se ihan kauheaa?
mammografia on iizi. itsellä suht isot rinnat ni kyllähän se litistää. itse imetin vielä ni siinä hoitajan kans pohdittiin et kummasta tulee enemmän maitoa:laughing002 nopea ja kivuton homma. itsellä oli sitten vielä ultraus.
sydänoireita joihin ei ole vieläkään löydetty vastausta. eikä varmaan tulla löytämään muuta kuin rintarangan jumit (toivon ettei ole muuta!)

Okei eli seuraava plussa sulle! :cool14 mun väsymys johtuu kyl huonosti nukutuista öistä eikä muusta:grumpy: huomaan usein luteaalivaiheessa et herään aamuyöllä enkä saa oikein enää nukutuksi, onko muilla samaa? Toisaalta noin käy myös usein kun stressaan.

Mä katoin tota vauvakuume leffaa 5 min viime viikolla enkä voinu kattoo enempää ku oli nii kuraa :sick009 :laughing002

Mulla on kyllä hormoneista johtuvaa unettomuutta. Tai kai se on ehkä eniten kumminkin korvien välissä:hilarious: meidän tytär on aina ollut hirmu hyvä nukkumaan, vauvanakin. Mulla oli silti jäätävät univelat kun en vaan pystynyt nukkumaan. Sit löysin YouTuben rentoutusmusiikkivideot. Vielä nykyäänkin nukun koko yön kuulokkeilla niin että sitä musiikkia soi koko yön:happy:

minäpä palaan tähän ferritiiniaiheeseen.
google ja ”ferritiini raskaaksi tuleminen” tai muut hakusanat ni ottakaa naiset asiaksenne!
jos ei ole mitattu.
ei varmasti tärppää pariin kuukauteennäillä ferritiinitasoilla. onneks mittautin, kun on niin hidasta (jos rauta edes tabletteina imeytyy)

Mulla on kyllä hormoneista johtuvaa unettomuutta. Tai kai se on ehkä eniten kumminkin korvien välissä:hilarious: meidän tytär on aina ollut hirmu hyvä nukkumaan, vauvanakin. Mulla oli silti jäätävät univelat kun en vaan pystynyt nukkumaan. Sit löysin YouTuben rentoutusmusiikkivideot. Vielä nykyäänkin nukun koko yön kuulokkeilla niin että sitä musiikkia soi koko yön:happy:
Kuulostaa samalta, mitä mulla on. Löysin kans vesimeditaatiovideon, kun kerran alakoulun musan sijaisena oli ohjelmassa laittaa sellainen soimaan ja oppilaat rentoutumaan :)

Kuulostaa samalta, mitä mulla on. Löysin kans vesimeditaatiovideon, kun kerran alakoulun musan sijaisena oli ohjelmassa laittaa sellainen soimaan ja oppilaat rentoutumaan :)

Isot peukut kyllä tälle. Suosittelen aina jokaiselle joka valittaa unettomuudesta. Useimmiten mua varmaan pidetään ihan pöpinä, mut mulle ne kyllä toimii:hilarious:

Täällä kroppa kyllä sekoilee jotakin. Tein pitkää päivää töissä ja yhtäkkiä tuntu et pissasin varmaan housuun. En onneks, mut jotku ihme limat. Kp7, en todellakaan usko että ovis! Piti kumminkin karauttaa kotiin kaatamaan ukko. Se ei olis tietty yhtään jaksanut. Kerkesin jo vähän lämpenemäänkin sille, että jos seksin harrastaminen meidän taloudessa olis siitä kiinni, ni ei paljon peitto heiluisi:finger: no, lämpes se sit kumminkin:hilarious: ei uskalla ottaa mitään riskejä näissä kropan sekoiluissa:bag::hilarious:

Muuten, te aukkarissa olleet. Onko paikat olleet kipeänä sen jälkeen? Siis todennäköisesti mulla on ovis tyyliin viikon päästä, että on se varmaan ainakin siihen mennessä parantunu?

Isot peukut kyllä tälle. Suosittelen aina jokaiselle joka valittaa unettomuudesta. Useimmiten mua varmaan pidetään ihan pöpinä, mut mulle ne kyllä toimii:hilarious:

Täällä kroppa kyllä sekoilee jotakin. Tein pitkää päivää töissä ja yhtäkkiä tuntu et pissasin varmaan housuun. En onneks, mut jotku ihme limat. Kp7, en todellakaan usko että ovis! Piti kumminkin karauttaa kotiin kaatamaan ukko. Se ei olis tietty yhtään jaksanut. Kerkesin jo vähän lämpenemäänkin sille, että jos seksin harrastaminen meidän taloudessa olis siitä kiinni, ni ei paljon peitto heiluisi:finger: no, lämpes se sit kumminkin:hilarious: ei uskalla ottaa mitään riskejä näissä kropan sekoiluissa:bag::hilarious:

Muuten, te aukkarissa olleet. Onko paikat olleet kipeänä sen jälkeen? Siis todennäköisesti mulla on ovis tyyliin viikon päästä, että on se varmaan ainakin siihen mennessä parantunu?

Ei ollu :wideyed: ainoastaan oli sitä olkapää/kylkikipua pari päivää. Ja ovis tuli myöhemmin siinä kierrossa. Ainiin olinki jo unohtanu et aukkari voi parantaa mun mahiksia raskauteen vielä :p Nojoo mut tuskin. :hungover:

Takaisin