Wusti91
Vauhtiin päässyt keskustelija
Tarkistin mun kahen viime labrojen tulokset. Ihan ok:lta ne näyttää mut silti vointi on ollu huono. Seuraavat verikokeet on 26.2 silloin selviää että onko arvot muuttunu yhtään mihinkään
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jossain luin että keltarauhashormoni laiskistuttaa(?) suolen toimintaa. Jotain limalalvoista luki. Voin kertoa, tää ummetus on kamalaa :bag:
Mulla on nyt tässä kahdesti vuotanut vähän verta. Silloin 6+3 enemmän ja 9+0 (keskiviikkona) ihan muutama tippa ja kyllä tää stressaavaikka voi olla ihan harmitonta ja tulla kohdunsuusta.
Tsh raja-arvot vaihtelee ihan hirveästi.
Meillä on vajista ja struumaa suvussa. Mä oon kerran vuoteen aina käynyt tarkistuttamassa kun pelkään et mulla on myös kohta. Toistaiseksi ollut 2,2 tai alempi se arvo.
Edelleen teitä seuraan täällä![]()

Hyvät arvot!Noista kilpparijutuista, kävin syksyllä mittauttaan ja tulokset; TSH 0,65. S-T3V 5,39. S-T4V 18,41.
Lääkäri sanoi et on ok. Mutta ei oo ei plussaa tuonut vaikka noi on kaiketi ok.

Me päätettiin tehdä tarjous siitä talosta. Jännittää! :bag:
Toivottavasti tulee kaupat. :)

Täällä mennäön kp 9
Perjantaina oli kantaan tullu sen verikokeen tulokset ja arvot oli hyvä (P -CA12-5) elk ei ollu syöpää täälläkään
Meillä oli tossa viimeset kaks viikkoa aika jotenki hiljasta, ei kauheesti ollu mitään hellyyttä missään mutta mies tai vaan pelästyy sitä kystää kun puhkes puuhastelun jälkeen... onneks ollaan palattu senkin osalta normaaliin arkeen![]()

Pitsaa teen illaksi, eihän se nyt voi kieltäytyä
Hyvä Jukkis
Katsoin just yleareenalta Vauvakuume-elokuvan. Kyllä oli paljon samoja juttuja kuin meillä!!

on kyllä ollut aika tahmea päivä