Raskaaksi 2019

Tarkistin mun kahen viime labrojen tulokset. Ihan ok:lta ne näyttää mut silti vointi on ollu huono. Seuraavat verikokeet on 26.2 silloin selviää että onko arvot muuttunu yhtään mihinkään

Liitteet

• Screenshot_20200209_112706.jpg
    Screenshot_20200209_112706.jpg
    24.2 KB · Katsottu: 167
  • Screenshot_20200209_112728.jpg
    Screenshot_20200209_112728.jpg
    22.6 KB · Katsottu: 157
Eihän ummetuksen pitäisi muuten huonontaa ravintoaineiden imeytymistä vaan parantaa :rolleyes: pikemminkin jos ripuli niin ei mikään ehdi imeytyä. Jossain lukikin raskaudenajan ummetuksesta, että hyvä vauvalle niin imeytyy ravinto paremmin.

Jossain luin että keltarauhashormoni laiskistuttaa(?) suolen toimintaa. Jotain limalalvoista luki. Voin kertoa, tää ummetus on kamalaa :bag:

Mulla on nyt tässä kahdesti vuotanut vähän verta. Silloin 6+3 enemmän ja 9+0 (keskiviikkona) ihan muutama tippa ja kyllä tää stressaa :sad001 vaikka voi olla ihan harmitonta ja tulla kohdunsuusta.

Tsh raja-arvot vaihtelee ihan hirveästi.
Meillä on vajista ja struumaa suvussa. Mä oon kerran vuoteen aina käynyt tarkistuttamassa kun pelkään et mulla on myös kohta. Toistaiseksi ollut 2,2 tai alempi se arvo.

Edelleen teitä seuraan täällä :happy::Heartred

Joo niinhän se on. Ennen oli ummetus lähinnä oviksen jälkeen, nyt ruvennut olemaan kokoaikaisempaa.
Vuoto varmaan harmitonta mutta varmasti hermoja riipivää :Heartred

Tulin kattomaan, että missä teijän plussat luuraa.
Mulla menee kanssa pakki ihan jumiin loppukierrosta ja varsinkin raskaana. Pegorion menee päivittäin ja vatsa on kauhee pallo.

Täällä vielä ollaan vuodotta, onneksi. Ekassa ei ollut vuotoja, tokassa oli sillon 5+0 ja todettiikin heti keskeytyneeks ja kolmannessa oli heti plussan jälkeen.
Täällä mennään 5+0 tai 5+2

Jaaha. Kp1 :sad001 Kierto 25pv.

Varasin ajan gynekologille seuraavan oviksen ajankohtaan. Onneksi Treelle pääsee helpommin, kun muille lähipaikkakunnille ei ollut aikoja kuin vasta kk päähän.

Muokattu viimeksi:
Täällä mennäön kp 9

Perjantaina oli kantaan tullu sen verikokeen tulokset ja arvot oli hyvä (P -CA12-5) elk ei ollu syöpää täälläkään

Meillä oli tossa viimeset kaks viikkoa aika jotenki hiljasta, ei kauheesti ollu mitään hellyyttä missään mutta mies tai vaan pelästyy sitä kystää kun puhkes puuhastelun jälkeen... onneks ollaan palattu senkin osalta normaaliin arkeen :happy:

Täällä mennäön kp 9

Perjantaina oli kantaan tullu sen verikokeen tulokset ja arvot oli hyvä (P -CA12-5) elk ei ollu syöpää täälläkään

Meillä oli tossa viimeset kaks viikkoa aika jotenki hiljasta, ei kauheesti ollu mitään hellyyttä missään mutta mies tai vaan pelästyy sitä kystää kun puhkes puuhastelun jälkeen... onneks ollaan palattu senkin osalta normaaliin arkeen :happy:

Hyvä! Ai se otettiin verikokeella? Luulin että papalla. No kohta teillä ovis ja hommiin :)

Sammie, toivotaan että kaupat tulee! :Heartred

Helenalle pahoittelut kp1 :( ihan syvältä!

Miehelle iski tietenkin miesflunssa.. Onneksi ehdittiin talletella aiemmin mutta kyllä mä sen vielä kellistän:laughing001 Pitsaa teen illaksi, eihän se nyt voi kieltäytyä:confused005

Hyvä Jukkis :grin

Katsoin just yleareenalta Vauvakuume-elokuvan. Kyllä oli paljon samoja juttuja kuin meillä!!

Aijaa, pitääkin katsoa:laughing5:dummy1:

Huh, käytiin hakee tytär kotiin ja miehen veljen synttäreillä. Serkukset pisti parastaan. Tässä päänsäryssä teki oikeen pahaa:hilarious: on kyllä ollut aika tahmea päivä:hilarious:

Pahoittelut kp1:Heartred

Onnea mahdollisista talokaupoista. Varmasti ihanaa kun saa vähän muuta kivaa pohdittavaa.

Ja huippua kk että vuodot on nyt pysyneet poissa. Kumpa nyt neljäs kerta olisi se toden sanova. Kohtahan ultrallakin jotain näkyy? Meetkö varhaisultraan?

Tsempit kaatopuuhiin Jukkis. Ps. Pizza maistuis täälläkin:hungry:

TSH tiedättekö voi joihinkin testeihin tehdä haamun. Siis luin tossa ku tein sen testin varuiks ja luin ohjeet niin lutenisoiva hormoni ja TSH voi vaikuttaa tulokseen väärin. Mitä ihmeen kiinatestei täällä myydään?!? No, haamu mulla tuli ja kohta saan tietää mun kilpparit mut uskon että mun ovulaatio joka nyt käynnissä niin vaikutti tulokseen ku huutava ovusplus nyt ku mä käytän tiettyjä lääkkeitä ku pillerit ei kuulemma nyt sovi niin pitää aika lailla tietää millon ovuloi ja sen mukaan otetaan sit lääke ennen ovulaatioo eli kun ovisplus niin eka pilleri eli tänään. Kp14 mulla nyt eli olis ollu kp16 ovis

Onko muilla maha sekaisin ennen ovista ja sit heti sen jälkeen kova? Mulla näin ja sitten ku menkat niin ruikulilla aivan. Oon luonnollisesti semmonen läpipaskoja et heti ruuan päälle vessaan, ollut aina.

Rinnat mulla nyt on kasvanut kaksi (!) kuppikokoa lyhyessä ajassa ja pysyy vaan tuollaisena. Kiva.. onkohan taas joku prolaktiini huipussaan. Kohta myös elämäni ensimmäinen mammografia, oletteko käyneet?

Tänään tuli vuosi mun ensimmäisestä keskenmenosta. Jännä ku muistin että kerkisin olla vaan pari päivää raskaana/tietää raskaudesta, mutta tiesinkin melkein 2 viikkoa, kun sain positiivisen tuloksen aikaisin. Jännästi mieli muuttaa asioita o_O

Takaisin