Aida*
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Voimia Helenalle, Jesbelle ja Monettelle!
Sammie: Vau, mikä suoritus! Ja onnea teillekin mahdollisille talokaupoille!
Minulla oli tänään folliultra. Periaatteessa kaikki oli kuten pitää mutta ei ihan kuitenkaan, joten kauhean optimistisia ei olla tähän kiertoon minä eikä ilmeisesti lääkärikään. Vasemmalla oli 12mm folli ja oikealla vielä isompi. Oikealta minulta puuttuu munanjohdin, joten jos (kun) sieltä ovuloin niin aika pienet on mahdollisuudet. Toisaalta se oikean puolen folli saattaa olla myös kysta, jolloin ovis tulisikin vasemmalta. Limakalvokin oli ohuehko, mutta saattaa ehtiä kasvaa jos ovis ei tule heti tässä parissa päivässä.
Ja jatkosuunnitelmia tehtiin sen verran, että tämä yksi inssi nyt tehdään ja sitten siirrytään ivf:ään.

Sammie: Vau, mikä suoritus! Ja onnea teillekin mahdollisille talokaupoille!
Minulla oli tänään folliultra. Periaatteessa kaikki oli kuten pitää mutta ei ihan kuitenkaan, joten kauhean optimistisia ei olla tähän kiertoon minä eikä ilmeisesti lääkärikään. Vasemmalla oli 12mm folli ja oikealla vielä isompi. Oikealta minulta puuttuu munanjohdin, joten jos (kun) sieltä ovuloin niin aika pienet on mahdollisuudet. Toisaalta se oikean puolen folli saattaa olla myös kysta, jolloin ovis tulisikin vasemmalta. Limakalvokin oli ohuehko, mutta saattaa ehtiä kasvaa jos ovis ei tule heti tässä parissa päivässä.
Ja jatkosuunnitelmia tehtiin sen verran, että tämä yksi inssi nyt tehdään ja sitten siirrytään ivf:ään.
Siellä on nyt suuria muutoksia ollut.. Pahoittelut parisuhteen päättymisestä ja oman terveyden kanssa kamppailuun <3
toivottavasti siellä nyt rakkauden siemen itää
Huomaan ite ja mieskin huomasi että geleellä on varmaan jotain vaikutusta. Limat on meinaat ihan jäätävät 
Mulla on tänään dpo 1 ja lueskelin ketjua sen verran taaksepäin, että meitä näyttää olevan useampi joilla pienet dpo:t menossa. Jätin täksi kierroksi geleen pois, kun halusin testata onko sillä mitään vaikutusta. Mulla ei ainakaan limoihin vaikuta, niitä on normaalistikin reilummin, mutta ainakin ovikseen liittyvät nippailut on poissa toistaiseksi. Toki voi olla, ettei ovista oikeasti edes tapahtunut, kuka näistä tietää. Lämmöt on jo eilisestä vähän kohonneet, saa nähdä nouseeko kunnolla.