Raskaaksi 2019

Voimia Helenalle, Jesbelle ja Monettelle!:Heartred

Sammie: Vau, mikä suoritus! Ja onnea teillekin mahdollisille talokaupoille!

Minulla oli tänään folliultra. Periaatteessa kaikki oli kuten pitää mutta ei ihan kuitenkaan, joten kauhean optimistisia ei olla tähän kiertoon minä eikä ilmeisesti lääkärikään. Vasemmalla oli 12mm folli ja oikealla vielä isompi. Oikealta minulta puuttuu munanjohdin, joten jos (kun) sieltä ovuloin niin aika pienet on mahdollisuudet. Toisaalta se oikean puolen folli saattaa olla myös kysta, jolloin ovis tulisikin vasemmalta. Limakalvokin oli ohuehko, mutta saattaa ehtiä kasvaa jos ovis ei tule heti tässä parissa päivässä.

Ja jatkosuunnitelmia tehtiin sen verran, että tämä yksi inssi nyt tehdään ja sitten siirrytään ivf:ään.

Helena, kiva kuull teidän kuulumisia ja ihan mahtavaa jos olisi hoidettavissa! Paljon voimia teille tutkimuksiin ja kaikkeen tulevaan <3

Jesbe, mitä ihmettä!:wideyed: Siellä on nyt suuria muutoksia ollut.. Pahoittelut parisuhteen päättymisestä ja oman terveyden kanssa kamppailuun <3

Monette, voimia sinnekkin <3

Sammie, huikea suoritus, hyvä sinä!!

Oviksen ympärille oleville tsempit talletteluihin, olkoon kuu ja tähdet oikeissa asennoissa!

Täällä menkat täysin ohi ja kp7. Vasenta munista vaan juilii ikävästi liikkeestä ja välillä muutenkin, pöh. Oon ollu koko viikon flunssassa ja jaksu ollu heikko, mut jospa tää tästä.
Ois siis aika karkottaa sammakot ja ens viikolla alotella talletuksia sitten. Flo ennustaa ovista viikon päästä sunnuntaille muistaakseni.

Helena, kiva kuull teidän kuulumisia ja ihan mahtavaa jos olisi hoidettavissa! Paljon voimia teille tutkimuksiin ja kaikkeen tulevaan :Heartred

Jesbe, mitä ihmettä!:wideyed: Siellä on nyt suuria muutoksia ollut.. Pahoittelut parisuhteen päättymisestä ja oman terveyden kanssa kamppailuun :Heartred

Monette, voimia sinnekkin :Heartred

Sammie, huikea suoritus, hyvä sinä!!

Oviksen ympärille oleville tsempit talletteluihin, olkoon kuu ja tähdet oikeissa asennoissa!

Täällä menkat täysin ohi ja kp7. Vasenta munista vaan juilii ikävästi liikkeestä ja välillä muutenkin, pöh. Oon ollu koko viikon flunssassa ja jaksu ollu heikko, mut jospa tää tästä.
Ois siis aika karkottaa sammakot ja ens viikolla alotella talletuksia sitten. Flo ennustaa ovista viikon päästä sunnuntaille muistaakseni.
No niin ne ongelmat tulee ryppäissä. Nyt vaan toivon että pysyn näin terveenä kuin nyt olen niin mahdollisimman pitkään ja ettei tuu mitään liian isoa. Jotenki asennoiduin kertoo et mä lähden yksin tekee mut luoja ei kaikille suo. Oon sentään hengissä ja elän unelmieni elämää muilta osin. Joten jos tämä pysyy näin hyvänä niin kiitollinen oon joka siunatusta päivästä.. pistää esim Helenan miehen tilanne ja oma yhtäkkinen mullistus asioita perspektiiviin vaikka sitten jäisin ilman lasta. Toivon kaikille niin monta kuin haluatte ja seuraan teitä tuttuja täällä kuitenkin :)

Voi Jesbe, voimia ja pikaista paranemista :Heartred
Helenelle valtavasti tsemppiä kurjaan tilanteeseen :Heartred

Mulla kävi kans tällä viikolla siskolle sellainen onnettomuus, että pysäytti ajattelemaan sitä, miten onnekas saa olla siitä, että on elossa ja elämä on kaikista vastoinkäymisistä ja suruista huolimatta oikeesti tosi hyvin :Heartred Onneksi siskokin nyt olosuhteisiin nähden yllättävän hyvässä kunnossa. Ei harmittanut tänä aamuna edes oma tämän kierron eka optimistisuuspuuskassa tehty raskaustesti-nega ihan niin paljoa, kun olisi voinut...

Voi Jesbe, voimia ja pikaista paranemista :Heartred
Helenelle valtavasti tsemppiä kurjaan tilanteeseen :Heartred

Mulla kävi kans tällä viikolla siskolle sellainen onnettomuus, että pysäytti ajattelemaan sitä, miten onnekas saa olla siitä, että on elossa ja elämä on kaikista vastoinkäymisistä ja suruista huolimatta oikeesti tosi hyvin :Heartred Onneksi siskokin nyt olosuhteisiin nähden yllättävän hyvässä kunnossa. Ei harmittanut tänä aamuna edes oma tämän kierron eka optimistisuuspuuskassa tehty raskaustesti-nega ihan niin paljoa, kun olisi voinut...
Kiitos <3

Tsemppiä ja voimia siskollesi ja perheellenne <3

Kiitos teille ihanaisille tsempeistä! Ne tulevat tarpeeseen <3

Ja voimia jokaiselle omaan tilanteeseen! Kaikilla meistä on jotain haasteita elämässä ja kaikkien haasteet yhtä tärkeitä <3

Superisti voimia Helena ja Jesbe. :Heartbigred

Mulla on tänään dpo 1 ja talleteltukin on. Meillä on miehen kanssa ollut lomaa viime viikonlopun häiden jälkeen, mikä tuli tarpeeseen. Juhlat oli ihanat ja totuttelen parhaillaan uuteen sukunimeen. Aikamoinen paperisotahan tuosta nimenvaihdoksesta alkoi, mutta eiköhän sekin selätetä ajan mittaan.

Mulla on tänään dpo 1 ja talleteltukin on. Meillä on miehen kanssa ollut lomaa viime viikonlopun häiden jälkeen, mikä tuli tarpeeseen. Juhlat oli ihanat ja totuttelen parhaillaan uuteen sukunimeen. Aikamoinen paperisotahan tuosta nimenvaihdoksesta alkoi, mutta eiköhän sekin selätetä ajan mittaan.

Onnea rouvalle:happy: toivottavasti siellä nyt rakkauden siemen itää:happy: olitteko jossain häämatkalla? Voi että, kumpa pääsis johonkin reissuun.

Paljon onnea rouvalle. :)

Kiitos onnitteluista! :Heartred

Oltiin ihan vaan appivanhempien mökillä muutama yö, kiitos lumettoman talven. Oli ihanaa päästä luontoon rentoutumaan. :) Varsinaisen häämatkan kohteesta tai ajankohdasta ei vielä ole tietoa. Aloitan pian uudessa työssä, joten mulla ei ole lomaa, ennen kuin vuoden päästä kesällä. Varmaan pidän jossain välissä vähän palkatonta, pakkohan se on levätä välillä. Saatiin häälahjaksi häämatka toivomaamme kohteeseen, joten jossain sopivassa välissä kyllä lähdetään reissuun.

Muistan kans sen paperisodan aikoinaan..Mun nimi vaihtui vain vähäsen ja joka virkailija kommentoi siitä :grin

Muistan kans sen paperisodan aikoinaan..Mun nimi vaihtui vain vähäsen ja joka virkailija kommentoi siitä :grin

Hassua, mutta mullakin nimi muuttui vain osittain. Vanhasta sukunimestä jäi ikään kuin loppuosa käyttöön. :grin Mutta hyvä näin, entinen sukunimi oli eksän, olisin joka tapauksessa vaihtanut nimeä jossain vaiheessa ja nykyinen on oikein hyvä. Tuntuu mukavalta olla samalla sukunimellä miehen kanssa. :Heartred

Hassua, mutta mullakin nimi muuttui vain osittain. Vanhasta sukunimestä jäi ikään kuin loppuosa käyttöön. :grin Mutta hyvä näin, entinen sukunimi oli eksän, olisin joka tapauksessa vaihtanut nimeä jossain vaiheessa ja nykyinen on oikein hyvä. Tuntuu mukavalta olla samalla sukunimellä miehen kanssa. :Heartred
Niin on. Mä sanoin miehelle, et jos käykin huonosti niin pidän nykyisen nimeni. En halua vaihtaa entiseen ja jos menisinkin uudelleen naimisiin, pitäisin tämän nimen niin kauan kuin lapset asuu kotona, ehkä pidempäänkin. Mies oli kauhean iloinen tästä uutisesta. Ollaan keskusteltu asioista pitkälle, mutta toivotaan, että se jää vain keskustelun tasolle.

Mulla jäi vanhasta sukunimestä kaks ekaa ja kaks vikaa kirjainta :grin

Oi, onnea alcyone! :Heartred

Helena, toivotaan että jää vain keskustelun tasolle. En osaa sanoa oikein mitään järkevää, tuntuu tosi pahalle toi tilanne näin "tuntemattomallekin." Paljon voimia sinne:Heartred

Omaanapaa vähän..

Tänään luultavasti siis ovis, kun eilen sain sen hymynaaman napattua. Eilen ei ehditty talletella mutta tiistaina, torstaina ja tänään. Tästä se piinailu sitten taas alkaa:happy7 Huomaan ite ja mieskin huomasi että geleellä on varmaan jotain vaikutusta. Limat on meinaat ihan jäätävät :dance011

Helena, toivotaan että jää vain keskustelun tasolle. En osaa sanoa oikein mitään järkevää, tuntuu tosi pahalle toi tilanne näin "tuntemattomallekin." Paljon voimia sinne:Heartred

Omaanapaa vähän..

Tänään luultavasti siis ovis, kun eilen sain sen hymynaaman napattua. Eilen ei ehditty talletella mutta tiistaina, torstaina ja tänään. Tästä se piinailu sitten taas alkaa:happy7 Huomaan ite ja mieskin huomasi että geleellä on varmaan jotain vaikutusta. Limat on meinaat ihan jäätävät :dance011
Geleellä tulee ihan jäätävät limat! Nyt en käytä, mutta kun käytin, tuntui, että ihan joka hetki oli superkosteet paikat :grin

Ja kiitos <3

Omaanapaa vähän..

Kiitos! :Heartred
Kivaa kun täällä on piinailukavereita. :smiley-bounce013 :nailbiting: Mulla on tänään dpo 1 ja lueskelin ketjua sen verran taaksepäin, että meitä näyttää olevan useampi joilla pienet dpo:t menossa. Jätin täksi kierroksi geleen pois, kun halusin testata onko sillä mitään vaikutusta. Mulla ei ainakaan limoihin vaikuta, niitä on normaalistikin reilummin, mutta ainakin ovikseen liittyvät nippailut on poissa toistaiseksi. Toki voi olla, ettei ovista oikeasti edes tapahtunut, kuka näistä tietää. Lämmöt on jo eilisestä vähän kohonneet, saa nähdä nouseeko kunnolla.

Täällä oli kyl tosi kivuliasta, ihan varmasti ovis tekee tuloaan tässä kierrossa selkeästi myöhemmin kuin aiemmat. Kasvukipuja oli ja lonkka ruvennut kiristää molemmin puolin. On ollut enemmän taas oikealla puolella ja ihan vaan hoksin sen et taas on vv vähentynyt ja muistutti ikään kuin hiivaa ja sit tajusin että mul on ollu monesti toi et kuivuu paikat ja sit tulee limat ja himot on jo huipussaan. Onneksi seksiä ei ole kielletty sentään ja suojaa tietysti käytän. Vähän aiheesta poiketen mutta kyllä se vaan sattuu sydämeen kun tietää että täällä on kirjoittanut ja oottanu et milloin. Jos vähän avaan tätä niin mulla todennäköisesti MS tauti että se on vaan niin et parempaa vointia ei enää kai tule. Tuntuu niin lopulliselta ja sit tahtoo tänne ilmoittaa et hei mä ovuloin mut ei se ketään hyödytä. Jos noi oireet ehkä avittaa, voi olla et joku tutkii vielä no tos mun oireet... Lämpöä en mittaa ku sehän on koko ajan koholla nyt kun keho tulehdustilassa.

(Onneksi mul on kiva tuttu tyyppi kenen kanssa sujuu sänkypuuhat ku kai mä joku ihme nymfomaani sit oon..)

Piinailen teidän kans ja jee kohta joku plussaa, mä niin tiedän et kohta paukahtaa plussa ryhmään!

Halit minulta kaikille ja plussaa paljon sitte et mä voin lukee kaikkien vauvajuttuja!!

Onko täällä kilppariongelmista kärsiviä ja/tai tietäviä? Itsellä s-tsh oli vuosi sitte 2,22 ja nyt 2,82 ja s-t4v 15,24. Monesta paikkaa lukenut että raskautta suunniteltaessa arvon pitäisi olla alle 2,5 kokemuksia?:bookworm:

Onko täällä kilppariongelmista kärsiviä ja/tai tietäviä? Itsellä s-tsh oli vuosi sitte 2,22 ja nyt 2,82 ja s-t4v 15,24. Monesta paikkaa lukenut että raskautta suunniteltaessa arvon pitäisi olla alle 2,5 kokemuksia?:bookworm:

Mulla oli syksyllä tsh 2,68 mutta kyselin gyneltä ja väitti että ok on.. ehkä Käyn taas mittaa keväällä. Katson kohta jos löydän paljonko t4 oli. Muoks se oli 11,23.

Jesbe pahoitteluni! Yhdellä tutulla kans ms ja hoidossa on, ei estä lapsen saamista..:Heartred toivottavasti saat kunnon paremmaksi!

Muokattu viimeksi:
Takaisin