Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vasta 4+3 tai 4+5
vaik kyl plussasit tosi aikaisin

talletteluja talletteluja. Seuraavaa plussaajaa odotellaan

Tulihan se hymy sieltä. Oon nyt ihan sekasin kun letrokeskustelussa erään lääkäri oli väittänyt, että ovis on jo ohi kun kivut tuleetosin mulla sellasia menkkamaisia kipuja sillon tällön monta päivää. Ainoastaan tärppikierrossa oli muutaman tunnin selkeä kipu...
![]()
en mä usko et sun ovis olis jo mennyt, jos hymy tuli vasta nyt, mutta tää nyt on taas tätä mun mutua:)Jahas, facebook on alkanut mainostaa mulle adoptiota. Pitkään se jaksoi mainostaa lapsettomuusklinikoita, mutta totes sitten vissiin että nyt tarvitaan kovempia otteita.![]()

Jospa tää olis nyt hyvä merkki. Eikö hymykin tullut nyt aiemmin? Jos nää poikkeavat jutut olis hyvä merkkien mä usko et sun ovis olis jo mennyt, jos hymy tuli vasta nyt, mutta tää nyt on taas tätä mun mutua:)
Ja taas alko tää hirvee ovisturvotus
eli pari vkoa näytän raskaana olevalta.
lämmöt ollut tänään ja eilen alhaalla. 
Tulihan se hymy sieltä. Oon nyt ihan sekasin kun letrokeskustelussa erään lääkäri oli väittänyt, että ovis on jo ohi kun kivut tuleetosin mulla sellasia menkkamaisia kipuja sillon tällön monta päivää. Ainoastaan tärppikierrossa oli muutaman tunnin selkeä kipu...
![]()

Onnea tiania!!
Eilen tosiaan se gyne sanoi ja kirjoittikin ylös lapulle mukaan, että hän suosittelee yrittämistä vielä kesän yli ja jos ei tärppää nii sit yhteyttä. Sanoi että se onnistuminen on myös niin tuurista kiinni vaikka kaikki olisi hyvin kummallakin. Ja käski edes yrittää vähentää stressiä aiheesta. No onnistuu, meinaan miehen työpaikalla on Yt neuvottelut menossa, huoh. Eli nyt stressaan sitten sitä..
Voisko nyt joku asia mennä nappiin vai pitääkö kaiken mennä vaikeimman kautta:banghead:
Digiovis testi antoi aamulla tyhjää rinkulaa, nyt kp11. Onneksi aurinko edes paistaa, tulee heti parempi fiilis. Ja eiköhän nää kaikki asiat ala tästä joskus lutviintumaan, toivottavasti ainakin
Mä yritän kans miettiä jospa vielä luomuplussa.. toivotaan et sun miehen työjutut menis hyvin ja plussattais!

Meille syntyi lauantaina pieni prinsessa mitoin 51cm ja 3360g. Ja niin vauhdikkaasti syntyi, etten ehtinyt saada mitään kivunlievitystä eli luomuna mentiin. Meillä on kaikki hyvin
Toivottavasti tässä ryhmässä kuumeilevat saavat ne kovin toivotut plussat nopeasti, olen hengessä mukana!! Mukavaa kohta alkavaa kevättä kaikille!

Paljon onnea pienestä!Meille syntyi lauantaina pieni prinsessa mitoin 51cm ja 3360g. Ja niin vauhdikkaasti syntyi, etten ehtinyt saada mitään kivunlievitystä eli luomuna mentiin. Meillä on kaikki hyvin
Toivottavasti tässä ryhmässä kuumeilevat saavat ne kovin toivotut plussat nopeasti, olen hengessä mukana!! Mukavaa kohta alkavaa kevättä kaikille!

Onnea tiania!!
Vähän huolettaa onko tämän illan talletukset myöhässä, muutoin vielä ihmeen toiveikkaat olot. Eiköhän ensi viikolla palaa maan pinnalle :banghead::
Mut nyt toivotaan plussiaAurinko paistaa
![]()