Raskaaksi 2019

Tiistaina ei selkeää johtofollia löytynyt eli perjantaina uudestaan ultrattavaksi. Toivottavasti nyt onnistuisi. Ainakin kaksoishormoni digi antoi vilkkuvaa hymynaamaa tänään aamulla. Liuskatesti samanlainen eli tasavahva.

Vasta 4+3 tai 4+5

Ai niin, ihan alku vielä, tuntuu että siitä on jo ihan ikuisuus kun plussasit:hilarious: vaik kyl plussasit tosi aikaisin:happy:

Dimou, mahtavaa, siellä alkaa tapahtumaan:thumright

Elisa, oliko sulla joku letro tmv kierto nyt käynnissä?

Uu, smoothie, ei enää pitkä aika. Ajatella miten tää aika näissä hommissa yhtäkkiä vaan humahtaa, puolen vuoden jono vihdoin ja viimein lähes taputeltu:Heartred

Täällä taas on masiskuopasta kaivauduttu ja kohti uusia pettymyksiä:happy:

Parit ovisplussatkin näköjään:pompus: talletteluja talletteluja. Seuraavaa plussaajaa odotellaan:happy:

Oli toi aamun ovistesti kyllä tummempi kun illan. Ylempi on aamun ja alempi illan.
Toivottavasti mies jaksais viel tänään talletella :angelic:

Liitteet

• IMG_20200205_212649.jpg
    IMG_20200205_212649.jpg
    36.9 KB · Katsottu: 173
Tulihan se hymy sieltä. Oon nyt ihan sekasin kun letrokeskustelussa erään lääkäri oli väittänyt, että ovis on jo ohi kun kivut tulee o_O tosin mulla sellasia menkkamaisia kipuja sillon tällön monta päivää. Ainoastaan tärppikierrossa oli muutaman tunnin selkeä kipu...:sorry:

Liitteet

• 20200205_205415.jpg
    20200205_205415.jpg
    20.2 KB · Katsottu: 159
Tulihan se hymy sieltä. Oon nyt ihan sekasin kun letrokeskustelussa erään lääkäri oli väittänyt, että ovis on jo ohi kun kivut tulee o_O tosin mulla sellasia menkkamaisia kipuja sillon tällön monta päivää. Ainoastaan tärppikierrossa oli muutaman tunnin selkeä kipu...:sorry:

Jospa tää olis nyt hyvä merkki. Eikö hymykin tullut nyt aiemmin? Jos nää poikkeavat jutut olis hyvä merkki:happy: en mä usko et sun ovis olis jo mennyt, jos hymy tuli vasta nyt, mutta tää nyt on taas tätä mun mutua:)

Jahas, facebook on alkanut mainostaa mulle adoptiota. Pitkään se jaksoi mainostaa lapsettomuusklinikoita, mutta totes sitten vissiin että nyt tarvitaan kovempia otteita. :confused2

Jahas, facebook on alkanut mainostaa mulle adoptiota. Pitkään se jaksoi mainostaa lapsettomuusklinikoita, mutta totes sitten vissiin että nyt tarvitaan kovempia otteita. :confused2

Joo, mulla kans ollaan siirrytty raskaustestimainonnasta jo hyvin hyvin kauas:hilarious:

Jospa tää olis nyt hyvä merkki. Eikö hymykin tullut nyt aiemmin? Jos nää poikkeavat jutut olis hyvä merkki:happy: en mä usko et sun ovis olis jo mennyt, jos hymy tuli vasta nyt, mutta tää nyt on taas tätä mun mutua:)

Ei kai tässä muuta poikkeavaa kuin viime kiertoa aiempi ovis. Ehkä viimeks oli myöhässä aukkarin takia, tai lomatissuttelun :hilarious: Ja taas alko tää hirvee ovisturvotus :facepalm: eli pari vkoa näytän raskaana olevalta. o_O:sorry: lämmöt ollut tänään ja eilen alhaalla.

Kauhee noi teijän facet :eek::shy:

Mä kyl luulen ettei nyt ihan varmaksi voida kaikilla ja joka kierto sanoa et ovis jo mennyt kun kivut tulee. Kuitenkin varmaan siinä kipujen molemmin puolin tai lähellä tapahtuu. Ja onhan se munis silti sen ~24h hedelmöittymiskykyinen. Tärkeintä et seksiä on siinä ympärillä:)

Saatiin onneks eilen talleteltua vaikka mies olikin aika väsyny. Nyt vaan pitää toivoo että se riittää jos mies ei tuu tänään kotiin työreissulta

Meille syntyi lauantaina pieni prinsessa mitoin 51cm ja 3360g. Ja niin vauhdikkaasti syntyi, etten ehtinyt saada mitään kivunlievitystä eli luomuna mentiin. Meillä on kaikki hyvin :Heartpink

Toivottavasti tässä ryhmässä kuumeilevat saavat ne kovin toivotut plussat nopeasti, olen hengessä mukana!! Mukavaa kohta alkavaa kevättä kaikille!

Onnea tiania!!

Vähän huolettaa onko tämän illan talletukset myöhässä, muutoin vielä ihmeen toiveikkaat olot. Eiköhän ensi viikolla palaa maan pinnalle :banghead::blackeye:

Mut nyt toivotaan plussia :Heartred:sign19:dummy1::dummy: Aurinko paistaa :happy093

Onnea tiania!!

Eilen tosiaan se gyne sanoi ja kirjoittikin ylös lapulle mukaan, että hän suosittelee yrittämistä vielä kesän yli ja jos ei tärppää nii sit yhteyttä. Sanoi että se onnistuminen on myös niin tuurista kiinni vaikka kaikki olisi hyvin kummallakin. Ja käski edes yrittää vähentää stressiä aiheesta. No onnistuu, meinaan miehen työpaikalla on Yt neuvottelut menossa, huoh. Eli nyt stressaan sitten sitä..

Voisko nyt joku asia mennä nappiin vai pitääkö kaiken mennä vaikeimman kautta:banghead:

Digiovis testi antoi aamulla tyhjää rinkulaa, nyt kp11. Onneksi aurinko edes paistaa, tulee heti parempi fiilis. Ja eiköhän nää kaikki asiat ala tästä joskus lutviintumaan, toivottavasti ainakin

Onnea tiania!!

Eilen tosiaan se gyne sanoi ja kirjoittikin ylös lapulle mukaan, että hän suosittelee yrittämistä vielä kesän yli ja jos ei tärppää nii sit yhteyttä. Sanoi että se onnistuminen on myös niin tuurista kiinni vaikka kaikki olisi hyvin kummallakin. Ja käski edes yrittää vähentää stressiä aiheesta. No onnistuu, meinaan miehen työpaikalla on Yt neuvottelut menossa, huoh. Eli nyt stressaan sitten sitä..

Voisko nyt joku asia mennä nappiin vai pitääkö kaiken mennä vaikeimman kautta:banghead:

Digiovis testi antoi aamulla tyhjää rinkulaa, nyt kp11. Onneksi aurinko edes paistaa, tulee heti parempi fiilis. Ja eiköhän nää kaikki asiat ala tästä joskus lutviintumaan, toivottavasti ainakin

Mä yritän kans miettiä jospa vielä luomuplussa.. toivotaan et sun miehen työjutut menis hyvin ja plussattais!

Meille syntyi lauantaina pieni prinsessa mitoin 51cm ja 3360g. Ja niin vauhdikkaasti syntyi, etten ehtinyt saada mitään kivunlievitystä eli luomuna mentiin. Meillä on kaikki hyvin :Heartpink

Toivottavasti tässä ryhmässä kuumeilevat saavat ne kovin toivotut plussat nopeasti, olen hengessä mukana!! Mukavaa kohta alkavaa kevättä kaikille!

Paljon onnea prinsessasta. :Heartred

Paljon onnea pienestä! :Heartpink

Onnea tiania!!

Vähän huolettaa onko tämän illan talletukset myöhässä, muutoin vielä ihmeen toiveikkaat olot. Eiköhän ensi viikolla palaa maan pinnalle :banghead::blackeye:

Mut nyt toivotaan plussia :Heartred:sign19:dummy1::dummy: Aurinko paistaa :happy093

Minä pistän täällä noitarummut pärisemään:hilarious:

Onnea tianialle vauvasta:Heartred

Noh, koska tässä ei olla raskaana, niin käydään tänään hakemassa syö kympillä kampanjalla iiisot sushiannokset ja vkloppuna on pitkästä aikaa miehen kanssa lapsivapaata. Mennään lauantaina yhdelle keikalle. Jospa sitä muutaman viinin sitten pitkästä aikaa kumoaisi kiduksiin, ihan vaan koska voin (ja vois tehdä ihan hyvääkin) :hilarious:

Takaisin