Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
, tuntu et olisin ollu jopa kuivempi, ku normaalisti
. Nyt kokeilen olla ilman poppakonsteja ja ens kierossa ajattelin kokeilla royal geelea.Täällä tuli täti käymään, et ei tullu loka vauvaa meille :banghead:. Greippi mehua join kp 1 - dpo 1 asti ja en huomannu mitään eroa, tuntu et olisin ollu jopa kuivempi, ku normaalisti
. Nyt kokeilen olla ilman poppakonsteja ja ens kierossa ajattelin kokeilla royal geelea.
Heipat täältäkin. Alkukierron masistelu alkaa vähän helpottamaan pikkuhiljaa. Kp5 tänään ja vuoto oli ekaa päivää lukuunottamatta aika niukkaa.
Nyt kun yk10 starttas ja ikää alkaa olla meillä molemmilla, niin todettiin et ehkä parempi soitella lekuriin ja pyytää edes perustestejä, ettei nyt oo mistään pikkujutusta sit vaan kiinni ettei onnistu. Mies esim sano et sillä on ollu useammassa mittauksessa testoarvot matalalla, et voiskohan sekin haitata onnistumista. En tiedä.
Eilen soitin ihan vaan tk:n ja kerroin meistä, hoitsu sanoi suoraan ettei sillä ole mitään tietoa miten tällaisissa edetään, mutta ottaa selvää. Tänään sit soitti että on jutellu lääkärin kanssa, joka ehdotti että ottaisin sille lääkärille soittoajan ja alotettas puhelinhaastiksella. Soittojan sain viikon päähän. Katotaan miten edetään ja millaisia apuja tällaisen pikkukaupungin tk:sta on saatavilla ylipäätään.
Miten sulla menee?![]()
Toki kohdun ulkosta ei voi poissulkea, koska voi olla ns pseudopussukka.Ei uutta. Kävin kurkkaa vähän ultralla, näky jo pienen pieni pussukka, ihan yksi vainToki kohdun ulkosta ei voi poissulkea, koska voi olla ns pseudopussukka.
Tai lääkärin sanoin "helmikuun kierrosta", johon minä sitten sanoin ettei ole todennäköistä että helmikuussa alkaisi uutta kiertoa. Sanoi sitten että voi olla että soittelevat sieltä päästä uutta ohjetta. Keltarauhashormonireseptinkin kirjoitti, mutta ei mulla nekään ole koskaan erityisen hyvin saaneet kiertoa aikaiseksi.

Lääkärin kanssa soiteltiin tänään. Seuraavasta kierrosta ilmottaudutaan hoitoonTai lääkärin sanoin "helmikuun kierrosta", johon minä sitten sanoin ettei ole todennäköistä että helmikuussa alkaisi uutta kiertoa. Sanoi sitten että voi olla että soittelevat sieltä päästä uutta ohjetta. Keltarauhashormonireseptinkin kirjoitti, mutta ei mulla nekään ole koskaan erityisen hyvin saaneet kiertoa aikaiseksi.
Sanoi myös, että alustavasti punktio on viikolla 15. En ole ihan varma miten sen olivat pystyneet laskemaan, kun eivät kiertoanikaan tienneet, enkä ymmärrä miten tuo ylipäätään on laskettu, kerta lyhyellä kierrolla mennään ja helmikuun kierrosta haluavat aloittaa, mutta eipä sillä kai väliä.
Alustava suunnitelma on nyt se, että käytetään hieman suurempaa lääkeannosta kuin esikoista tehtäessä. Toiveena on saada enemmän munasoluja, koska viimeksi niitä tuli vain neljä. Mennään vähän suunnitelmallisella riskillä, koska mulla on se amh tosi korkea, plus kerran ollut myös hyperstimulaatio ihan nolla-annoksella. Lääkäri käskikin varautumaan jo nyt siihen, että ei tehdä tuoresiirtoa. Ei haittaa, tulis vaan sinne pakkaseen jotain laitettavaa
Jännääää![]()
jännä kyl et mite ne voi nyt jo jos kierrosta ei tietoa kertoa punktioviikkoa. Ja ajattelis et jos seuraavasta kierrosta alkais lyhyt kaava ja jos pistelyjä noin 2vk niin eiks punktio vois olla jo aiemminkin kuin vk15? Mikä kp sulla siis nyt ja miten pitkiä sun kierrot olleet puolen vuoden sisään?
Uiii kuinka jännääjännä kyl et mite ne voi nyt jo jos kierrosta ei tietoa kertoa punktioviikkoa. Ja ajattelis et jos seuraavasta kierrosta alkais lyhyt kaava ja jos pistelyjä noin 2vk niin eiks punktio vois olla jo aiemminkin kuin vk15? Mikä kp sulla siis nyt ja miten pitkiä sun kierrot olleet puolen vuoden sisään?
On: mulla dpo7 vaikkei sillä niinkään väliä mutta enää 8 yötä "jouluun", eli suunnittelukäyntiin![]()
Vasta 4+3 tai 4+5Mitkä viikot sulla on?