Raskaaksi 2019

Kyllä tää ovistesti tästä alkaa taas tummua, voiko päätellä et ovis onkin tavallista myöhemmin? Aloitin terot kyl jo eilen, toivottavasti ne ei estä ovista jos se on vasta tulossa. :arghh: nyt siis kp16. Ovistestit loppu tähän eli huomenna aamulla en voi testata, en tiiä hakisko sit iltapäivällä lisää taas näitä halpispaskoja.

Liitteet

• IMG_20200204_195833.jpg
    IMG_20200204_195833.jpg
    19 KB · Katsottu: 182
Minä jättäydyn tästä porukasta taka-alalle, vaikka varmasti teidän kuulumisia käyn lukemassa. Tänään tein (ehkä) viimeisen alimman testin ja oireet vaikuttavat hyvää tahtia voimistuvan. Tänään varasin ekan neuvolan sekä varhaisultran. Kkm:n takia pelkoja kyllä on, mutta yleisesti ottaen olo raskaudesta on varma ja näen meidän perheen täydentyvän 5. jäsenellä lokakuussa.

Kiitos teille tuesta ja toivon, että jokainen saa oman nyytin syliin, oli se matka sinne millainen tahansa. Olette arvokasta porukkaa ja tärkeä tuki muille, älkää unohtako sitä!

Liitteet

• 20200204_200211.jpg
    20200204_200211.jpg
    8.3 KB · Katsottu: 255
Onnea ja tsemppiä odotuspuolelle Tiina!

Mä kirjottelinkin jo tuonne toiseen ketjuun, että nyt Kp25 ja oireita ei ole kuin flunssa. En usko, että menkat alkaa ainakaan pariin päivää, koska yleensä on mahanippailuja vähän ennen sekä jos on menkat että jos oisin raskaana.

Nyt varmaan ei ainakaan keho jaksa ylläpitää mitään alkavaa, kun on tää flunssa [emoji849]

Kemillisesta oli oireina nippailujen lisäksi ennen plussaa lähinnä palelu ja ehkä väsymys. Nyt vähän liian aikaista vielä ja yllättäen on kumpaakin, kun on nenä tukossa yms [emoji3]

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla

Täällä tuli täti käymään, et ei tullu loka vauvaa meille :banghead:. Greippi mehua join kp 1 - dpo 1 asti ja en huomannu mitään eroa :confused005, tuntu et olisin ollu jopa kuivempi, ku normaalisti :confused004. Nyt kokeilen olla ilman poppakonsteja ja ens kierossa ajattelin kokeilla royal geelea.

Täällä tuli täti käymään, et ei tullu loka vauvaa meille :banghead:. Greippi mehua join kp 1 - dpo 1 asti ja en huomannu mitään eroa :confused005, tuntu et olisin ollu jopa kuivempi, ku normaalisti :confused004. Nyt kokeilen olla ilman poppakonsteja ja ens kierossa ajattelin kokeilla royal geelea.

Ikävä juttu. Mullakaan ei greippimehu tuntunut mitään muuttavan. Tuosta, että kuivattaisi toisilla, muistelen kuulleeni ennenkin.

Helokkiöljyllä voi saada limoja. Sitten jossain luki mm. Porkkana... jos tästä saa selvää niin tässä lukee mikä lisää limoja

Liitteet

• Screenshot_20191102-133206_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20191102-133206_Samsung Internet.jpg
    31.2 KB · Katsottu: 189
Heipat täältäkin. Alkukierron masistelu alkaa vähän helpottamaan pikkuhiljaa. Kp5 tänään ja vuoto oli ekaa päivää lukuunottamatta aika niukkaa.
Nyt kun yk10 starttas ja ikää alkaa olla meillä molemmilla, niin todettiin et ehkä parempi soitella lekuriin ja pyytää edes perustestejä, ettei nyt oo mistään pikkujutusta sit vaan kiinni ettei onnistu. Mies esim sano et sillä on ollu useammassa mittauksessa testoarvot matalalla, et voiskohan sekin haitata onnistumista. En tiedä.
Eilen soitin ihan vaan tk:n ja kerroin meistä, hoitsu sanoi suoraan ettei sillä ole mitään tietoa miten tällaisissa edetään, mutta ottaa selvää. Tänään sit soitti että on jutellu lääkärin kanssa, joka ehdotti että ottaisin sille lääkärille soittoajan ja alotettas puhelinhaastiksella. Soittojan sain viikon päähän. Katotaan miten edetään ja millaisia apuja tällaisen pikkukaupungin tk:sta on saatavilla ylipäätään.

Heipat täältäkin. Alkukierron masistelu alkaa vähän helpottamaan pikkuhiljaa. Kp5 tänään ja vuoto oli ekaa päivää lukuunottamatta aika niukkaa.
Nyt kun yk10 starttas ja ikää alkaa olla meillä molemmilla, niin todettiin et ehkä parempi soitella lekuriin ja pyytää edes perustestejä, ettei nyt oo mistään pikkujutusta sit vaan kiinni ettei onnistu. Mies esim sano et sillä on ollu useammassa mittauksessa testoarvot matalalla, et voiskohan sekin haitata onnistumista. En tiedä.
Eilen soitin ihan vaan tk:n ja kerroin meistä, hoitsu sanoi suoraan ettei sillä ole mitään tietoa miten tällaisissa edetään, mutta ottaa selvää. Tänään sit soitti että on jutellu lääkärin kanssa, joka ehdotti että ottaisin sille lääkärille soittoajan ja alotettas puhelinhaastiksella. Soittojan sain viikon päähän. Katotaan miten edetään ja millaisia apuja tällaisen pikkukaupungin tk:sta on saatavilla ylipäätään.

Kyllä mielestäni voi testoarvot vaikuttaa.. hyvä että pääsette eteenpäin. Kohtahan se vuosikin on täynnä :/

Täällä ei vielä plussaa testissä. Varmaan parin päivän sisällä on. Toivotaan että testit ei lopu ennen sitä :p no kai niitä saa lähikaupasta sit lisää :) jotenkin halua nähdä sen plussan tikussa vaikka ei sillä mitään väliä ole.. aika kovasti on ajoittain (jälleen) oikealla puolella nippaillut.

Meillä tulee itseasiassa vasta kesäkuussa vuosi täyteen, mutta kun ei oo pitkät kierrot, niin niitä mahtuu vuoteen useampi kuin 12. 8kk nyt yritystä takana ja 9 kiertoa. Yli 35v oli jo 6kk yrityksen jälkeen kun pitäis hakeutua tutkimuksiin/hoitoihin, niin katotaan nyt oisko jotain millä asiaa sais avitettua.

Tänään kp13 ja ovistesti näyttää omaan silmään ainakin tosi tummalta. Tänään ei välttämättä päästä tallettelemaan mut ehkä sit huomena

Liitteet

• IMG_20200205_135539.jpg
    IMG_20200205_135539.jpg
    41.1 KB · Katsottu: 184
Nyt huomasin yhen eron greippi kierossa, mä vuodan reippaasti normaalia enemmän :confused004. Mulla on normaalistikki runsas vuoto, mut ei todellakaan näin runsas. :think005

Lääkärin kanssa soiteltiin tänään. Seuraavasta kierrosta ilmottaudutaan hoitoon :nailbiting: Tai lääkärin sanoin "helmikuun kierrosta", johon minä sitten sanoin ettei ole todennäköistä että helmikuussa alkaisi uutta kiertoa. Sanoi sitten että voi olla että soittelevat sieltä päästä uutta ohjetta. Keltarauhashormonireseptinkin kirjoitti, mutta ei mulla nekään ole koskaan erityisen hyvin saaneet kiertoa aikaiseksi.

Sanoi myös, että alustavasti punktio on viikolla 15. En ole ihan varma miten sen olivat pystyneet laskemaan, kun eivät kiertoanikaan tienneet, enkä ymmärrä miten tuo ylipäätään on laskettu, kerta lyhyellä kierrolla mennään ja helmikuun kierrosta haluavat aloittaa, mutta eipä sillä kai väliä.

Alustava suunnitelma on nyt se, että käytetään hieman suurempaa lääkeannosta kuin esikoista tehtäessä. Toiveena on saada enemmän munasoluja, koska viimeksi niitä tuli vain neljä. Mennään vähän suunnitelmallisella riskillä, koska mulla on se amh tosi korkea, plus kerran ollut myös hyperstimulaatio ihan nolla-annoksella. Lääkäri käskikin varautumaan jo nyt siihen, että ei tehdä tuoresiirtoa. Ei haittaa, tulis vaan sinne pakkaseen jotain laitettavaa :smiley-angelic001

Jännääää :hungry:

Wusti samoissa mennään! Eilen talleteltu ja varmaan huomenna seuraavaks. Liuska tosi tumma mut digi nega...veikkaan et illalla ehkä plus. Digiä enää yks jäljellä.. teen sen illalla jos liuska vielä tummempi. Mut huomenna tai ylihuomenna luulis olevan ovulaatio. Kuvan testi hieman tummeni vielä kuvan jälkeen . Ja kyllä särkee alavatsaa ja -selkää

Liitteet

• 20200205_164645.jpg
    20200205_164645.jpg
    15.2 KB · Katsottu: 162
Lääkärin kanssa soiteltiin tänään. Seuraavasta kierrosta ilmottaudutaan hoitoon :nailbiting: Tai lääkärin sanoin "helmikuun kierrosta", johon minä sitten sanoin ettei ole todennäköistä että helmikuussa alkaisi uutta kiertoa. Sanoi sitten että voi olla että soittelevat sieltä päästä uutta ohjetta. Keltarauhashormonireseptinkin kirjoitti, mutta ei mulla nekään ole koskaan erityisen hyvin saaneet kiertoa aikaiseksi.

Sanoi myös, että alustavasti punktio on viikolla 15. En ole ihan varma miten sen olivat pystyneet laskemaan, kun eivät kiertoanikaan tienneet, enkä ymmärrä miten tuo ylipäätään on laskettu, kerta lyhyellä kierrolla mennään ja helmikuun kierrosta haluavat aloittaa, mutta eipä sillä kai väliä.

Alustava suunnitelma on nyt se, että käytetään hieman suurempaa lääkeannosta kuin esikoista tehtäessä. Toiveena on saada enemmän munasoluja, koska viimeksi niitä tuli vain neljä. Mennään vähän suunnitelmallisella riskillä, koska mulla on se amh tosi korkea, plus kerran ollut myös hyperstimulaatio ihan nolla-annoksella. Lääkäri käskikin varautumaan jo nyt siihen, että ei tehdä tuoresiirtoa. Ei haittaa, tulis vaan sinne pakkaseen jotain laitettavaa :smiley-angelic001

Jännääää :hungry:

Uiii kuinka jännää:woot: jännä kyl et mite ne voi nyt jo jos kierrosta ei tietoa kertoa punktioviikkoa. Ja ajattelis et jos seuraavasta kierrosta alkais lyhyt kaava ja jos pistelyjä noin 2vk niin eiks punktio vois olla jo aiemminkin kuin vk15? Mikä kp sulla siis nyt ja miten pitkiä sun kierrot olleet puolen vuoden sisään?

On: mulla dpo7 vaikkei sillä niinkään väliä mutta enää 8 yötä "jouluun", eli suunnittelukäyntiin :hilarious:

Uiii kuinka jännää:woot: jännä kyl et mite ne voi nyt jo jos kierrosta ei tietoa kertoa punktioviikkoa. Ja ajattelis et jos seuraavasta kierrosta alkais lyhyt kaava ja jos pistelyjä noin 2vk niin eiks punktio vois olla jo aiemminkin kuin vk15? Mikä kp sulla siis nyt ja miten pitkiä sun kierrot olleet puolen vuoden sisään?

On: mulla dpo7 vaikkei sillä niinkään väliä mutta enää 8 yötä "jouluun", eli suunnittelukäyntiin :hilarious:

No sitähän minäkin, että lyhyellä kaavalla viikko 15 kuulostaa tosi kaukaiselta punktiolle. Mutta kai he sitten on jotain meedioita, niinkuin Hillis sanoi :rolleyes:

Nyt on kp 12, kierrot olleet 40-51. Yksi 34-päiväinenkin on ollut, mutta se oli heti pillereiden lopetuksen jälkeinen kierto, eikä ole mulle tavanomaista että olisi noin lyhyt.

Takaisin