Yhden jälkeen kyllä. En viimeksi kun plussa tuli kun sitä ei todettu mutta olisin sen kyllä tahtonut. Eli keväällä kun eteni pidemmälle niin sain sen ja mun käsityksen mukaan viikoilla ei väliä... Ainakaan mulle ei oo sanottu. Sanoin sillon että uuden yritys alkaa ja apteekista se haettiin täällä eli kuitenkin Suomessa se kai niinkuin laitetaan lääkärissä? En tiedä, mutta kyllä joo sain kun kkm todettiin. Oli myös lääkärin kanssa puhetta ehkä enemmän mun peloista että hylkiikö mun keho alkiota noin muutenkin kun mulla on autoimmuunisairauksia.. oli sitä mieltä että tehokkaammin kyllä me joilla on autoimmuunisairauksia niin hyljitään mahdollista alkiota mutta sekin niin tapauskohtaista.. nyt mä en kyl vähään aikaan plussaa, mut kiva täällä jutella ku voi puhua jo näistäkin asioista ja muista kun tuntuu tutulle..Oothan saanut jokaisen km jälkeen sen pistoksen? Kun siis oot rh-. En muista pitikö olla tietty viikkomäärä et voi vaikuttaa seuraaviin raskauksiin.
Mä oon teidät kaikki omassa päässäni kuvitellut tietynlaisiksi niin hassua kun puhutaan painosta ja näkee esim kuvista toisen käden kun on kuvitellut ihan erinäköiseksi... Vähän kuin kirjoja luen niin kuvittelen henkilöhahmot sen mukaan
Onhan tuossa monta vaivaa
kp31 jotain ihme tiputtelua, ihankun olis reisissä jotain kasvukipuja.. olis ollu kiva sairastaa nekin samoilla vapailla pois! Paljokohan ne kystat sotkee mun menkkoja? Mä oon oikeesti kohta ihan paiseessa...
Ja nyt keto on niin trendikästä, että sopivaa ruokaa saa melkein mistä vain. Välillä mietin, voinko tänne painoasioita päivitellä, mut oon nyt laittanut. Ja tämänpäiväisen valossa taitaa olla iso juttu raskaustoiveen kanssa tämä... Toki jos kilomäärästä tms. jotakuta triggeröi, niin toivon, että siitä sanotaan :) Ja siis matkaahan on omaan tavoitteeseen vielä vajaa 30 kg
meinaan vaan kun porukka yksitellen pikku hiljaa täältä siirtyilee eikä uusia enää samanlailla tuu tilalle. Omassa kierrossa ei ainakaan riitä niin hirveästi puhetta
ja mullaki flo puhuu vaan tyyliin syövistä ja sukupuolitaudeista