Raskaaksi 2019

Sitä just meinasin et saako enää valita? Itse oon ainaki ymmärtänyt että tota edeltävää raskautta ennen olevaa tulotasoa voi käyttää vain silloin, jos on kokoaikaisesti ollut hoitovapaalla. Voin toki olla väärässäkin, en mitenkään syvällisesti perehtynyt kun ei joka tapauksessa koske mua, esikoinen täytti kolme jo viime vuonna.

Niin no joo, en oo kyllä yhtään enempää jaksanut perehtyä tähän, kun tuo plussan saaminen nyt kuitenkin tuntuu melko kaukaiselta asialta.

Ei oo silti mikään sielunasia, kun omista tietoisista valinnoista on nää ratkaisut tullut tehtyä, että on arvottanut oman läsnäolon rahaa tärkeämmäksi. Mutta se nyt ei yllättäisi, että tämäkin asia olisi heikennetty. Uteliaisuudesta kyllä vois tietty lukaista, miten asiat on. Kuhan jaksaa:hilarious:

Mäkin täällä edelleen taustalla seurailen ja mäki nään kyllä Jannnilla myös toisen haamuviivan! Nyt vaan vahvistumisia viivalle:love7:love7

Mäkin kävin varhaisultrassa reilu viikko sitten ja tällä kertaa siellä oli pieni sydän sykkimässä:Heartreduskomaton tunne edellisen kkm:n jälkeen:Heartred

Ihanaa Evelyn, onnea!

Kävin eilen ultrassa, kp 9. Vasemmalla oli yksi johtofollikkeli vajaa 15 mm. Limis. noin 10 mm. Eilen ja tänään vielä pistelyt ja keskiviikkona Ovitrelle irroituspiikiksi. Ihan hyvä vaste tuntui tuolla annosmäärällä olevan lääkärin mukaan olevan. Vähän tuntui musta kyllä pieneltä tuo follin koko, mutta kai se ehtii vielä kasvaa ennen irroituspiikkiä. Viimeksi kun raskauduin niin kp 10 oli folli jo yli 20 mm. No tiedä näistä..

tsempiä kaikille omiin tilanteisiin. Ja plussia nyt tänne:)

Kierto korkattu, kp6 meneillään. Jotenkin ollut tässä ihan turta fiilis tänään. Ostin ovistikkuja, mut ei yhtään huvittaisi käyttää niitäkään.

Ehkä tää sit on vaan jännitystä nyt sitä ensikäyntiä kohtaan. Jotenkin ärsyttää se jo valmiiksi (kiva päivä kun ärsyttää kaikki:hilarious:).

Mä en vaan jaksais kuunnella enää yhtään tähän vuotoon liittyvää vähättelyä. Kuulen sen jo korvissani :grumpy: Kaveri kyllä kehui sitä lääkäriä kelle mennään, vaiks olinkin eka, et ei hitto, joku kauhee mies:hilarious: kiva jollekin miehelle näitä sit selittää. Vaik itsehän se on ammattinsa valinnut ja varmasti nähnyt ja kuullut jo lähes kaikkea:hilarious:

Jannn, huomenna taas testiä:thumright

Jannn: Jotain siinä sinun testissä kyllä näkyy. Pidän peukkuja, että on ihan oikea haamu, joka tulee syliin saakka.:happy:

Nipanderi: Meillä oli myös mieslääkäri, mutta ei se siinä tilanteessa sitten ollut ollenkaan kummallista miehelle selittää. Enemmän oli kummallista ylipäätään mennä sinne ja tajuta olevansa lapsettomuushoidoissa. Mutta kaikki olivat niin ihania, että se kummallisuus katosi aika äkkiä.

Ovistesti tummenee, huomenna varmaan plussa.:woot: Taidetaan päästä tällä viikolla inssiin.:nailbiting:

Pelottaa testata huomenna, jos ne onkin negaa tai tommosta samaa huijausta :arghh::nailbiting: no se selvii vaan kokeilemalla..Toiv en käy pissalla just ennen heräämistä..

Pelottaa testata huomenna, jos ne onkin negaa tai tommosta samaa huijausta :arghh::nailbiting: no se selvii vaan kokeilemalla..Toiv en käy pissalla just ennen heräämistä..

Sit otat pissin talteen ja dippailet herättyäs

jannn toivottavasti ei onesteppi näyttäny väärin, vitsi miten jännää :nailbiting: !

Mulla huomenna gyne kun ei tää verenvuoto ota loppuakseen, innolla odotan että onko kohtuun jäänyt jotain varhaisen keskenmenon jäljiltä vaikka gyne sanoi että kohtu on puhdas:finger005 tai että alkaa ehdottamaan jotain hormoniehkäisyä vuotamiseen tai jotain vastaavaa :BangHead
ei vaan niinkuin yhtään jaksais tälläistä.

Oispa tarkat kierrot kaikilla meillä eikä mitään ihme vuotoja kenelläkään, lähtee järki.

Mäkin täällä edelleen taustalla seurailen ja mäki nään kyllä Jannnilla myös toisen haamuviivan! Nyt vaan vahvistumisia viivalle:love7:love7

Mäkin kävin varhaisultrassa reilu viikko sitten ja tällä kertaa siellä oli pieni sydän sykkimässä:Heartreduskomaton tunne edellisen kkm:n jälkeen:Heartred

Mulla pääsi itku! Samaistun niin tuohon onneen kkm:n jälkeen. Kaikkea hyvää jatkoon:love7

Huonolta näyttää alle 2h pidätyksen jälkeiset testit :sad001

Liitteet

• Screenshot_20200115-073800_Gallery.jpg
    Screenshot_20200115-073800_Gallery.jpg
    37.2 KB · Katsottu: 271
Mitä aamu pissalle tapahtui:nailbiting: ehkä näillä dpoilla noi melko tuoreat pisut ei oo niitä parhaimpia?

Kävin jopa kaks kertaa yöllä vessas vaik en juonu paljoa illalla. Ja sit tokan pissan jälkeen en saanu untakaa oikein. Ja nyt kipee olo. Mut joo Toiv saa to/ pe pidätettyä paremmin. Mut ehkä vaan en oo raskaana.

Ei näy tänne laitetussa valokuvassa mitään, mutta raskaustestissä edelleen samanlainen hailura kuin sunnuntaina! Enkö koskaan saa sitä negaa?? :arghh:

Tänään tasan 4viikkoa kkm:n toteamisesta.

Toivotaan jannn et viivat vielä vahvistuu!  :smiley-angelic001 mulla onestepit ei oo antanut ikinä mitään edes hailuraa.

Sain tälle päivälle gynelle ajan. Aattelin mennä juttelemaan yleisesti ja mitä seuraavaksi, pari kk niin vuosi yritystä täynnä. Ahdistaa ihan älyttömästi jotenkin taas:sad015

Jee! Ovistestissä plussa! :smiley-bounce013
Enpä ole ollut aiheesta aikoihin kauhean innoissani. Kummasti kohottaa mielialaa kun sai soittaa polille, että oltaisiin tulossa.:nailbiting: Tosin skeptinen minä kuiskii tuolla taustalla, että tämä inssi on käytännössä turha, jos ovulaatio osuu sille puolelle missä on se munanjohdin poistettu.:shifty: Mutta ehkä murehdin sitä vasta huomenna. Jokatapauksessa tämä homma alkaa edistyä.:woot:

Enpä ole ollut aiheesta aikoihin kauhean innoissani. Kummasti kohottaa mielialaa kun sai soittaa polille, että oltaisiin tulossa.:nailbiting: Tosin skeptinen minä kuiskii tuolla taustalla, että tämä inssi on käytännössä turha, jos ovulaatio osuu sille puolelle missä on se munanjohdin poistettu.:shifty: Mutta ehkä murehdin sitä vasta huomenna. Jokatapauksessa tämä homma alkaa edistyä.:woot:

Mahtavaa, että siellä alkaa tapahtumaan:thumright

Eikös näitäkin tarinoita ole, että yksinäinen munatorvi voi napata toiseltakin puolelta munasolun kiinni? Tsemppiä inssiin jokatapauksessa :thumleft

Takaisin