Raskaaksi 2019

Mä jos oon testaillut ovista niin kattonut vaan että en hirveesti oo juonut pariin tuntiin ennenkun tehny testin. Enkä yömyöhään. Nyt en ite jaksa testailla sitä enään kun ei oo tärppiä tuonut vaikka ajotettu seksi miten oviksen mukaan.

Ja joo masentaa kyllä että tälle vuodelle ei enää hirveesti mahkuja että vauvan saisi. Jospa sitä plussan saisi vielä tänä vuonna,olisin ikionnellinen.

Aamulla oli tuntemuksia jotka oon olettanu olevan ovulaatiosta mutta tikkuhan oli niin halee ettei epäilystäkään ehkä se huippu tulee sitte myöhemmin, mä jotenkin aattelin sen olevan toisinpäin... jokatapauksessa su ja ma ollaan hyödynnetty että siinämielessä ei ihan mettään olla menty.
Luultavasti heitän loppukuusta hiekkaa rintaan vaikka just sanoin että tää tuntuu meijän kierrolta...

Voi jospa se olisikin...! :smiley-angelic001 Ei mulla näy edes värillinen viiva täällä noin selvästi!

Oispa! Ihme et ees näät mitään :grin
Tää oli noin 50min myöhemmin. Tuntuu et pitäis olla oireita jos muka oikee plus..mitä se nyt tietenkään ei ole luultavasti :facepalm: 20200114_065905.jpg

Tää oli noin 50min myöhemmin. Tuntuu et pitäis olla oireita jos muka oikee plus..mitä se nyt tietenkään ei ole luultavasti :facepalm:View attachment 85438
Tossa on viiva. Ihan näen. Ja miksei muka, mähän sanoin että tää on teidän kierto.. toki itsekin toivon että viikon päästä raskaana olis mut kyl toi pätevältä näyttöä toivottavasti vahvistuu <3

Jannn kyllä mä näen viivaa!!!! Tosta se vielä vahvistuu:Heartred Ei hitsi, taidan itekin varata aukkariin aikaa ens kierrolle sitten.  :p:p

Tää oli noin 50min myöhemmin. Tuntuu et pitäis olla oireita jos muka oikee plus..mitä se nyt tietenkään ei ole luultavasti :facepalm:View attachment 85438

Kyllä näkyy. Täällä on sormet ja varpaat ristissä, että viiva lähtee vahvistumaan! :) Sydämestäni toivon, että olisi nyt pieni matkassa. :Heartred

Kiitos toivotaan :grindpo9 nyt. Parilla tutulla ollu kans viivaa vaik nega..

Joo olen, mutta mun palkkataso ei ole mennyt mitenkään mairittelevampaan suuntaan tässä lapsen jälkeen:hilarious:

Sitä just meinasin et saako enää valita? Itse oon ainaki ymmärtänyt että tota edeltävää raskautta ennen olevaa tulotasoa voi käyttää vain silloin, jos on kokoaikaisesti ollut hoitovapaalla. Voin toki olla väärässäkin, en mitenkään syvällisesti perehtynyt kun ei joka tapauksessa koske mua, esikoinen täytti kolme jo viime vuonna.

Ei vitsi Jannn, näyttäis että vuoden eka plussa tulis sinne!!! :smiley-bounce016
Nyt vaan kovasti vahvistumista sinne ja suunta syyskuisiin!

Mulla menee vähän hermo mun äitiin. Juteltiin yhdestä sukulaisesta joka oli tullut raskaaksi juuri ennen lapsettomuushoitojen alkamista. Äiti totesi, että "varmaan rentoutuivat kun hoidot oli alkamassa ja siksi tärppäs", ja päivitteli, että miten me jo puolen vuoden jälkeen oltais menossa kun "vuosikin on ihan luonnollinen aika". ARGH. No, mä oon vähän herkkä äitini sanomisille tiedän sen, mutta tuo stressauskommentti kuulostaa minun korvaan siltä, että se olisi jotenkin omasta asenteesta kiinni ettei ole aiemmin tärpännyt. Toisekseen teki mieli sanoa, että helppo se on siinä päivitellä kun itse sai molemmat lapset ilman yrittämistä eikä siis tiedä millaista se on.

Mutta en sanonut mitään, koska äiti on myös herkkä mun sanomisille enkä halua mitään konfliktia. Parempi olla vaan enempiä puhumatta asiasta sen kans. No, täällä on dpo, mikä, 8? Ja tiputtelee, joten eipä kai tässä ku ootella terokuurin loppumista ja menkkoja.

Onkohan mulla ollut ovis sitten jo? Näyttää haalentuvan. Joulukuussa oli kp 14 ovis.

Mulla aina yleensä vaalenee ennen ovis plussaa. Varsinkin jos ovis syystä tai toisesta tulee muutaman päivän myöhemmin kun normaalisti. Sit saa pohtia että menikö huippu muka jo ohi. Mut mulla tosin on niin kovat oviskasvukivut(n. Viikonajan ennen ovista) ja vielä kovrmmat oviskivut, nii tiedän oviksen ilman testiäkin. Tosin joskus mietin kasvukipujen aikaa et onko jo oviskipuja, ni siksi testaan:grin

Mut mä jatkaisin sinuna testaamista vielä varmuuden vuoksi :)

Hitsin facebook, tuli Jollyroomin mainoksia, missä oli aivan ihana kettufleecehaalari pienelle vauvalle :rolleyes: teki niin mieli ostaa se. Mutta epäilen et tuo pahaa karmaa ostaa ennakkoon vauvan vaateita, vielä ku on nyt kaks peräkkäistä keskenmenoakin taustalla :sad001
Mut silti oli niin lähellä etten laittanut 56 kokoa tilaukseen :angelic: olis maksanut vaan 12€ :nailbiting:
Ehkä tilaan sen salaa mieheltä johki kaappiin ja jos se näkee sen nii sanon että se on ehkä esikoisen vanha :hilarious: ku se vois pitää mua pöhkönä jos sen jo tilaisin :grin

Omat vaatteet ny jo tilasin alkuraskaudessa, vaikka olo oli että en tuu saamaan koko vauvaa, ni sellasia mitkä olis menny myös raskausmahan kanssa. Mut käytän niitä nyt silti. On vaan pitkiä, mekkomaisia villapaitoja ja rentoja legginsejä ym. Mitä käytin Esikoisenkin aikaan. Sillo mulla oli tasan yksi äitiystoppi. Muuten käytin normaaleja vaatteita. Voimakkaasti taaksepäin kallistuneen kohdun etuja ilmeisesti pieni maha raskausaikana o_O

Muokattu viimeksi:
Hitsin facebook, tuli Jollyroomin mainoksia, missä oli aivan ihana kettufleecehaalari pienelle vauvalle :rolleyes: teki niin mieli ostaa se. Mutta epäilen et tuo pahaa karmaa ostaa ennakkoon vauvan vaateita, vielä ku on nyt kaks peräkkäistä keskenmenoakin taustalla :sad001
Mut silti oli niin lähellä etten laittanut 56 kokoa tilaukseen :angelic: olis maksanut vaan 12€ :nailbiting:
Ehkä tilaan sen salaa mieheltä johki kaappiin ja jos se näkee sen nii sanon että se on ehkä esikoisen vanha :hilarious: ku se vois pitää mua pöhkönä jos sen jo tilaisin :grin

Omat vaatteet ny jo tilasin alkuraskaudessa, vaikka olo oli että en tuu saamaan koko vauvaa, ni sellasia mitkä olis menny myös raskausmahan kanssa. Mut käytän niitä nyt silti. On vaan pitkiä, mekkomaisia villapaitoja ja rentoja legginsejä ym. Mitä käytin Esikoisenkin aikaan. Sillo mulla oli tasan yksi äitiystoppi. Muuten käytin normaaleja vaatteita. Voimakkaasti taaksepäin kallistuneen kohdun etuja ilmeisesti pieni maha raskausaikana o_O

Mä oon ostanu ekat jo joskus 6v sit..:hilarious: ja sen jälkeen aina silloin tällöin, myös alkuraskaudesta...Nyt en tiedä milloin taas uskaltaa, ainakaan jos on raskaana..

Kiitos Vausa olispa mut en usko vielä tippaakaan Plussaan! Joku vika tossa testissä varmaan.:hungover: Jos on plus ni todellaki kaikki aukkariin! Tuolla inssi puolella joku just sanoi et lääkärin mukaan aukkari helpottaa 6kk raskautumista??:eek:

Mulla menee vähän hermo mun äitiin. Juteltiin yhdestä sukulaisesta joka oli tullut raskaaksi juuri ennen lapsettomuushoitojen alkamista. Äiti totesi, että "varmaan rentoutuivat kun hoidot oli alkamassa ja siksi tärppäs", ja päivitteli, että miten me jo puolen vuoden jälkeen oltais menossa kun "vuosikin on ihan luonnollinen aika". ARGH. No, mä oon vähän herkkä äitini sanomisille tiedän sen, mutta tuo stressauskommentti kuulostaa minun korvaan siltä, että se olisi jotenkin omasta asenteesta kiinni ettei ole aiemmin tärpännyt. Toisekseen teki mieli sanoa, että helppo se on siinä päivitellä kun itse sai molemmat lapset ilman yrittämistä eikä siis tiedä millaista se on.

Mutta en sanonut mitään, koska äiti on myös herkkä mun sanomisille enkä halua mitään konfliktia. Parempi olla vaan enempiä puhumatta asiasta sen kans. No, täällä on dpo, mikä, 8? Ja tiputtelee, joten eipä kai tässä ku ootella terokuurin loppumista ja menkkoja.

Voi helvetti kun vihaan jo näitä kaikenlaisia onnistuu kun stressi loppuu - kommentteja! Oon ihmetelly et opetetaanko se jo ala-asteesta asti joka biologian tunnilla ja kuulutetaan kirkossa kun kaikilla näyttää olevan tuo sanottavanaan! Vai mistä se on opittu!?

Muoks. Ja tää ei siis ns henkilökohtaisesti kellekään vaan ihan yleisesti ihmettelen

Voi helvetti kun vihaan jo näitä kaikenlaisia onnistuu kun stressi loppuu - kommentteja! Oon ihmetelly et opetetaanko se jo ala-asteesta asti joka biologian tunnilla ja kuulutetaan kirkossa kun kaikilla näyttää olevan tuo sanottavanaan! Vai mistä se on opittu!?

Muoks. Ja tää ei siis ns henkilökohtaisesti kellekään vaan ihan yleisesti ihmettelen

Joo samaa mieltä. Ja mulle tota stressi pois liibalaabaa on laukoneet sellaset ihmiset, ketkä tulleet hyvin nopeasti raskaaksi. Hyvähän sellaisten on sanoa, keillä ei ole mitään hajua miltä tuntuu kun sitä tärppiä odottelee ja odottelee kuukausi/vuosi tolkulla.

Mä taidan sittenkin siirtyä tuonne 2020 ryhmään. Ootte hyvä porukka, mutta tuntuu että olen ihan eri vaiheessa, kun suurin osa hoidoissa tai menossa hoitoihin. Niin ehkä sieltä saan omassa tilanteessa paremmin vertaistukea. Tsemppiä ja plussia kaikille tänne! <3

Joo siis tottakai meillekin se plussa tuli, kun stressi loppu :shifty: Joo, ei loppunut, vaikka juuri ennen hoitoja plussa tulikin.. Oli vaan plussakierrossa ovis aikaisemmin ja selkeät oireetkin, tosin kuin muissa kierrossa viime vuonna. Veikkaan, että kroppa vaan alkoi paremmin toimia, kun imetyksen loppumisesta 9kk ja kierrot alkoi lyhentyä siihen 31pv. Mutta voihan sitä muut sanoa, että mulla oli stressiä vähemmän :grin

Takaisin