Raskaaksi 2019

Joo joku sais kyllä jo plussata! Minä se en ainakaan oo, ei oo yhtään semmonen olo et tästä(kään) kierrosta tärppää. Ovis varmaan tänään/huomenna. Jos ei muuta niin ainakin kyynisyys on jäänyt käteen tästä yrittämisestä:shifty:

Joo En pysty kuvittelemaan enää itseäni ikinä plussaamassa..:sad001

Hmmm, missäs vaiheessa jengi menee? Itellä on kp5:hilarious: että ei ihan hetkeen tarvii edes haaveilla plussaamisesta:hilarious: luomuna nyt tuskin isoja tsänssejä on noin muutenkaan, mutta näin teorian tasolla:hilarious: oli täs joku aika holleilla? Ainakin Jannn? Jesbe? Entäs Vausa? Ja Sammie? Onhan tässä mahkuja vaikka kenellä. Vuoden eka plussa, kuka korkkaa:nailbiting: pistetäänkö veto:hilarious:

Mä tilaan yhen plussan tonne 2-3 viikon päähän! Postitatko? :hilarious:

Tänään on kp19. Oviksesta ei oo tietoo ku en jaksanu tikuttaa enkä koskaan aamulla sitä muistanu.

Perjantaina sain kuulla et sain äitiysloman sijaisuuden yhestä päiväkodista missä olin koulussa harjottelussa. En ees hakenu sitä paikkaa vaan ne anto sen mulle:smiley-bounce013:dance011

Tänään on kp19. Oviksesta ei oo tietoo ku en jaksanu tikuttaa enkä koskaan aamulla sitä muistanu.

Perjantaina sain kuulla et sain äitiysloman sijaisuuden yhestä päiväkodista missä olin koulussa harjottelussa. En ees hakenu sitä paikkaa vaan ne anto sen mulle:smiley-bounce013:dance011

Onnea!

Olittepas kirjoitelleet. Olen ollut kipeänä muutaman päivän ja katsellut putkeen koko "Anne with an E" sarjan Netflixistä. Unohdin sitten eilen jopa oviksen testata. :hilarious: Että näin kova into ja luotto on meidän ekaan inssiin.:hungover: No, tänään oli vielä ihan haalea viiva, joten ei tuosta vahinkoa tullut. Ylihuomiselle ehkä olisi toiveita plussaan jo.

Minä olen käynyt tuolla hoitopuolella parissa ryhmässä kirjoittelemassa ja muita lueskelemassa. Siellä salaisella puolella on vähän tunnepitoisempiakin ketjuja, mutta täällä on kyllä kaikkein kivoin kirjoitella kun tunnetaan jo hyvin.

Ai siellä on joku salainen puolikin? Oon kyllä monesti miettinyt, että se olis kyllä kiva:thumright

KK, mulla on kyllä ollut aika hyvät telepaattiset lahjat näissä toisten toivomuksissa:p minäpä pistän tilaukseen:hilarious: omalla kohdalla ei kylläkään ole toiminut sitten yhtään:bag:

Kyynisyys, jep, tunnustan. Ei jotenkin enää ees tunnu että yrittää vauvaa, kun ei yhtään usko, että sellaisen saa:bag: mutta ehkä toivottavasti olis vähän valoisammat fiilikset sitten polikäynnin jälkeen:shifty:

Hei huippua, onneksi olkoon:happy:

Onnea työpaikasta! :)

Mulla ei oo vieläkään kierto startannut keskenmenon jälkeen. Varmaan tällä viikolla kuitenkin alkaa menkat o_O olis kiva päästä ees vähän kärryille kierrosta.

Oho on kyllä korkea! Eiks se pco/pcos nosta tota?

Joo nostaa. Ei varmaan tartte enää arpoa onko vai ei, vaikkei kukaan sitä diagnoosia mulle ookaan kirjoittanut.

Semmosta menin lukemaan, että pco/s naisille voi olla helpompaa raskautua lähempänä neljääkymppiä, koska amh alkaa luontaisesti laskea iän myötä. Ja kun lähtötaso on näin korkea se laskeutuu normaalin, hedelmällisen naisen tasolle, eikä ihan pohjamutiin niinkuin yleensä nelikymppisillä. Että yks iltatähti sitte varmaan tilaukseen kymmenen vuoden päästä :hilarious:

Ai siellä on joku salainen puolikin? Oon kyllä monesti miettinyt, että se olis kyllä kiva:thumright

KK, mulla on kyllä ollut aika hyvät telepaattiset lahjat näissä toisten toivomuksissa:p minäpä pistän tilaukseen:hilarious: omalla kohdalla ei kylläkään ole toiminut sitten yhtään:bag:

Kyynisyys, jep, tunnustan. Ei jotenkin enää ees tunnu että yrittää vauvaa, kun ei yhtään usko, että sellaisen saa:bag: mutta ehkä toivottavasti olis vähän valoisammat fiilikset sitten polikäynnin jälkeen:shifty:

Joo ei varmaan tarttis ees seksiä harrastella :hilarious: ainakaan vauvanteko mielessä.
Jahas no lähetäs mulleki sit yks plussa tälle viikolle kiitoooooos! :angel4

Joo ei varmaan tarttis ees seksiä harrastella :hilarious: ainakaan vauvanteko mielessä.
Jahas no lähetäs mulleki sit yks plussa tälle viikolle kiitoooooos! :angel4

Sulle mä kyllä oon yrittänyt tässä plussaa puhkua. Että nyt kanavat auki neiti, täältä pesee:hilarious::dummy::Heartblue:Heartred

Apua nyt jo avattu Lokakuiset 2020..Vaikka viel viikon voi tulla syyskuisia :)

Onnittelut wusti!

Sulle mä kyllä oon yrittänyt tässä plussaa puhkua. Että nyt kanavat auki neiti, täältä pesee:hilarious::dummy::Heartblue:Heartred

No niin ainakin kaksi syyskuista siis tulossa! :angelic:

En tajua miks noi testit huutaa silti edelleen tuolla laatikossa :hilarious: :confused:

Juu puhalla vaan isosti vähän useemmalle niitä plussia. :hilarious:

Täällä alko ihan ku ovisoireet jo vaikka menkat vasta loppu lauantaina. Mulla ei kyl ovis ikinä oo tullu ajoissa, enkä nyt millään muista miten ajoissa yleensä oireet on alkanu. Viime kierto oli jotenki outo :rolleyes:
Meillä ois lauantaina 5v päivä ja la-su akselilla ois oletettu ovis...

Hyi alkaa ahdistaa ajatus ettei olis vauvaa sylissä tänä vuonna, vastahan tää vuosi alkoi.

Täällä dpo 1 tai 2 ja kp15, ainakin ovis tuli nyt “normaaliin” aikaan eli kierto ainakin lyhenee jes:D
Ovisplussan sain 3!!päivää, en tiiä mikä juttu tää nyt on...jotkut sanoo et pcon oire mut sen voin iteltäni melkein sulkea pois, kivutkin oli molempina päivinä:D

Mäkin toivon niiin paljon meille kaikille nyt plussaa ja että saatais kaikki vauvat syliin vielä 2020!!
:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Apua nyt jo avattu Lokakuiset 2020..Vaikka viel viikon voi tulla syyskuisia :)
Voi apua! Piti ihan käydä kokeilemassa tuota raskauslaskuria. Mullakin menisi la jo lokakuun puolelle jos tästä ekasta inssistä tulisi plussa!:eek: Että eipä tosiaan montaa kiertoa ole enää aikaa saada 2020 vauvaa.:sorry:

Takaisin