Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos kaikki mukana jännäilystä!
Äsken tunsin vihlaisuja täysin samassa kohdassa kuin edellisraskaudessa. Tuntui oudolta :bag: Kkm:n todennut lääkäri kertoi keltarauhasen olleen ko. kohdassa ja aiheuttaneen tuntemukset. Mutta mikä olisi todennäköisyys, että samassa kohdassa tuntuisi nyt... Ehkä oli joku haamu kipu tai en mä tiedä. En oo kamalan paljon (aiempiin kiertoihin verraten) edes miettinyt raskautta tai sen mahdollisuutta nyt. En siis usko, että tuntisin asioita nyt vain niitä toivoessani...
Olisi hurjan huojentavaa olla taas raskaana. Nyt muhun vain iski pessimismi, etten varmasti ole. Ja silti vain on jokin tunne, joka sanoo muuta.

NewMoon, mikä sun tarkka laskettu aika on?
Sammie, mä en ainaskaan kuvassa enää nähnyt viivaa. Toivottavasti viikonloppuna on eri tilanne, hyvältä kyllä vaikuttaa :)
Mun piti tällä viikolla käydä niissä infektiovetikokeissa mut unohdin :bag: tänään ollaan lapsen kanssa kotona, niin en tiedä kehtaanko lähteä. Ei kyllä varmaan ole ongelma sekään jos menee vasta ensi viikolla, lääkäri kuitenkin soittaa vasta helmikuussa.

taisin siihen naurahtaa ja hoidettiin pikaiset. Kysyin eilen mieheltä, että osaako hän kuvitella tilannetta milloin kieltäytyisi seksistä tai kokisi suorituspaineita. Edelleenkään ei osannut samaistua, mutta en ihmettele hänet tuntien. Meillä lapset nukkuu omissa sängyissä joten voidaan kyllä iltaisin sängyssä hommailla jos mieli tekee ja jaksetaan. Vaihtelun vuoksi sohva on joskus kiva.
Mullehan se sopii

Oli pakko laskea kalenterista et nyt on kp11/29. Ei oo vielä ovis kipuja tai limoja ollut, luultavasti alkuviikosta. Siitä sit tasan 2vkoa niin menkatkin alkaa
Yks kaveri on parasta aikaa synnyttämässä, toinen laitto viestiä kun tuskailee pahoinvointia alkuraskaudessaan. Minä se tässä pohdin et teenkö iltakävelyn alkoon ja haen vinkkua. Kuulostanpas katkeralle, mutta tänään on ollut vähän hankalampi päivä. Ehkä pistän kynttilät palaamaan ja otan lasin viiniä.
Ihanaa viikonloppua kaikille![]()
Täällä mies ei oikein ota tätä hommaa tosissaan. Ekalla kierrolla pelkäsi että tulen raskaaksi no en tullu. Nyt kun pitäs taas menkkojen jälkeen aloitella, sanoin että ois hyvä joka toinen päivä. Niin vastaus oli että ei ole ennenkään ollut niin ei nytkään ole. 2 lasta kun ennestään ja nukkuvat meidän sängyssä, jos haluaa sen hetken niin pitää saada lapset omaan sänkyyn nukkumaan. Ja ne kun vielä saattaa vetää tosi myöhään joten itselläkin jo uni alkaa tulla. :banghead:
En ymmärrä oikeesti näitä miehiä miks pitää olla niin vaikeita? Miksei voi ajatusmaailmaa muuttaa ja olla joka toinen päivä? Miksei voi auttaa saamaan lapsia yhdessä nukkuu sinne omiin sänkyihin jotta saisi sen ajan illasta?
Oli pakko laskea kalenterista et nyt on kp11/29. Ei oo vielä ovis kipuja tai limoja ollut, luultavasti alkuviikosta. Siitä sit tasan 2vkoa niin menkatkin alkaa
Yks kaveri on parasta aikaa synnyttämässä, toinen laitto viestiä kun tuskailee pahoinvointia alkuraskaudessaan. Minä se tässä pohdin et teenkö iltakävelyn alkoon ja haen vinkkua. Kuulostanpas katkeralle, mutta tänään on ollut vähän hankalampi päivä. Ehkä pistän kynttilät palaamaan ja otan lasin viiniä.
Ihanaa viikonloppua kaikille![]()

Itse en koe tarpeelliseksi tehdä omasta mahdollisesta raskaudesta isoa asiaa töissä. Oon nyt ovuloinut, on ajoitettu kaikki just preciis oikein ja pian alkaa luget mutta jos nyt plussa tulisi nii en kokisi et pitäisi jauhaa ja myös ku masu kasvaa niin en koe että se pitäisi olla jutun aihe koko ajan.. mulla ehkä jopa ahdistaa ajatus et muut kyselee et miten menee jne jneJannn, meillä kans töissä yks raskaana. Suoraan sanottuna vituttaa kun en pääse edes siellä pakoon tätä aihetta, ennen oli ihanaa kun siellä sai nollattua ajatukset kun ei ollut puheena raskausjutut ja vauvat. Toki ite aina livahdan meneen kun aihe kääntyy siihen![]()
Itse en koe tarpeelliseksi tehdä omasta mahdollisesta raskaudesta isoa asiaa töissä. Oon nyt ovuloinut, on ajoitettu kaikki just preciis oikein ja pian alkaa luget mutta jos nyt plussa tulisi nii en kokisi et pitäisi jauhaa ja myös ku masu kasvaa niin en koe että se pitäisi olla jutun aihe koko ajan.. mulla ehkä jopa ahdistaa ajatus et muut kyselee et miten menee jne jne
Niin, mulla vähän sama. Jos kysyttäis voinnista yms niin vastaisin ja kertoisin mut en haluis et se ois kahvihuoneen pää puheenaihe kokoajan. Just ku ei ikinä tiedä muiden taustoja ja onko vaikea aihe..