Kuulostaapa sullakin tosi tylsältä toi vuotelu. Pysyykö lugeilla pois?
Joo pysyy jo 200mg annoksella kokonaan pois.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuulostaapa sullakin tosi tylsältä toi vuotelu. Pysyykö lugeilla pois?

Mä alan kohta epäillä itselleni jotain myoomaa tai muuta kasvainta kohtuun! Mulla on ollut noin viikko ovulaatiosta lähtien paineen tunnetta kohdussa (minkä tietysti ajattelin johtuvan raskaudesta..). No, kuukautiset tuli ja meni ja paineen tunne edelleen vaan jatkuu! Kuukautisetkin tuntui jollain tavalla erilaiselta, se paineen tunne ikäänkuin kasvoi ja kivut oli pahempia kuin normaalisti. Mähän olen ehtinyt jo parina päivänä koluta kaikki nettikeskustelut läpi koskien valekuukautisia ja nyt erikseen paineen tunnetta alavatsassa. Kokoajan myös tuntuu, että kohdusta valuu verta, mutta se onkin valkovuotoa. Mitä mä teen?! :arghh:
dpo2 vasta äääh. Nyt oli muuten vähän lämmöt kohonnu aamulla. En tajuu Miks mul kohoo vasta pari päivää oviksesta ...Mä alan kohta epäillä itselleni jotain myoomaa tai muuta kasvainta kohtuun! Mulla on ollut noin viikko ovulaatiosta lähtien paineen tunnetta kohdussa (minkä tietysti ajattelin johtuvan raskaudesta..). No, kuukautiset tuli ja meni ja paineen tunne edelleen vaan jatkuu! Kuukautisetkin tuntui jollain tavalla erilaiselta, se paineen tunne ikäänkuin kasvoi ja kivut oli pahempia kuin normaalisti. Mähän olen ehtinyt jo parina päivänä koluta kaikki nettikeskustelut läpi koskien valekuukautisia ja nyt erikseen paineen tunnetta alavatsassa. Kokoajan myös tuntuu, että kohdusta valuu verta, mutta se onkin valkovuotoa. Mitä mä teen?! :arghh:
Mulla oli keskeytyksen jälkeen kohtutulehdus jossa ainoana oireena oli kova paine. Ihan kun ois rakko täynnä pissaa. Vuotokaan ei hassu pahalle eikä ollut kuumetta.Jannn, kohtutulehdus kävi itselläkin mielessä mutta vuoto on ihan normaalihajuista. Raskaustestin voisi kai varmuuden vuoksi tehdä ja soittaa terkkariin loppuviikosta jos jatkuu. Mulla on muutenkin työterveyshoitajan tapaaminen torstaina niin voisin siellä ottaa puheeksi. Ehdin myös diagnisoida itselleni kohdunlaskeuman![]()
Oon loman jäljiltä niin turvonnu et näytän raskaana olevalta :arghh: syön itteni muka-raskaaks..![]()
Nyt pitäisi ehkä osata vähitellen palata arkeen.Mulla oli keskeytyksen jälkeen kohtutulehdus jossa ainoana oireena oli kova paine. Ihan kun ois rakko täynnä pissaa. Vuotokaan ei hassu pahalle eikä ollut kuumetta.
Liirunlaarum, voi kökkö.. Mä olen vaan odotellut että tämä menisi ohi, mutta ehkä pitää lopetella odottaminen jo.
Mulla ihan sama homma. En ole uskaltanut vaa'alle. Joulu on menty sillä periaatteella, että syö suklaata se auttaa.Nyt pitäisi ehkä osata vähitellen palata arkeen.
Jopa pari kiloa vähemmän, kuin raskauden päätyttyä juuri ennen joulua.Kyllä siinä meni muutama viikko tai Oisko yli kk menny. En tarkkaa muista kun kohta 12v sit tehty :FAikukiva.. no, mies valjastettu r-testin ostoon ja katsotaan sitten miten edetään! Mulla keskeytyksestä onkin jo aikaa 3 kk, kauan sulla meni että todettiin?
Omilla ovulaatiotesteillä kun mennään tämä eka kierto. Hoitaja meinasi vahingossa varata ultra-ajan ensi viikolle. Olisi varmaan pitänyt pitää suu kiinni niin olisin päässyt ultraan katsastamaan tilanteen ennen ovista.
Mutta oli lääkärin kanssa puhe, että testit riittää. 
Mul on ollu ihan samaa täs kuukauden kaksi. Huoh ku vaan sais tietääEi helkutti ku ihminen voi olla sekaisin onko ovis vai menkat tulossaen oo ikinä ollut näin sekaisin mun kierrosta. Nyt tuliki ihan jäätävä määrä ovislimamaista limaa, siis niinku varmaan iso kourallinen kerralla!?
Täh. Varmaan sen 2 - 3 kuukauden limat kerralla. Varmaa pitäs käydä ostamassa ovistestejä, ku häiritsee tää epätietoisuus. En halua että meidän uus sänky uusine peittoineen menee sit vereen, jos menkat alkaakin, mut ei huvita myöskään käyttää joka yö siteitäkään ihan varmuuden vuoksitosin gyne sano sillon ennen joulua eli n. 2,5vk sitten ultratessa, että kohta voi varmaan alkaa kuukautisetkin. Niin siksi täs jotenkin oon niitä odotellut.
No ei se auta kun odotella ja katsoa mihin suuntaan tää menee. Ärsyttävää silti ku ei tiedä![]()
Mulla oli r-testi nega. Nyt en vaan tiedä mihin mun kannattaisi huomenna soittaa tosta paineentunteesta. Terveyskeskuksen lääkäriin, neuvolaan vai tyhjennyksestä vastanneeseen sairaalaan?