Raskaaksi 2019

Mun miehellä on reilusti ylipainoa, enemmän kuin 15 kg. Tekee fyysisesti raskasta työtä, mutta ei muuten harrasta liikuntaa. Siittiöt oli tästä huolimatta priimaa.

Mikäs muuten teidän jatkumo tästä nyt on? Letroilette ja oliko puhetta et inssiin sit jossain kohtaa?

Tässä predictor! Empä tiedä, kun kuvassa paljon enää sitten näykkään. Heti testaajan lopussa tämä. Kuivuttuaan vahvistui. Ylempi testiajalla

Aika saman näkönen ku mulla se yks, seuraava oli nega. Joko nuoki alkanu sekoilee tai sitten oli ollu joku yritys?
Tosin, testejähän ei saisi katsoa kuivana :hilarious:

Suunta on oikea, vaikka mieli huutaa vieläkin vastaan, vaikka kyse on enää vain hormoneista, ei vauvasta. Toisaalta mielialaa nyt parantaa se, että edelleen vaikuttaa siltä että perjantai oli ovispäivä. Räikeä plussa on haalistunut ja lämmöt jatkavat nousuaan. Olisipa hienoa, jos kroppa tästä jo lähtisi toimimaan! Ja raskaustestinkin ensi kerralla viikon päästä ehkä jo nega.
IMG_20200105_104936.jpg
IMG_20200105_105043.jpg
IMG_20200105_104634.jpg

Mikäs muuten teidän jatkumo tästä nyt on? Letroilette ja oliko puhetta et inssiin sit jossain kohtaa?

Letroja + Teroja on vielä viis kiertoa jäljellä. Jatkosta ei ole puhuttu mitään muuta kuin kahden vuoden yrityksen jälkeen (10/20) hoitomuoto on IVF. Jos tässä välissä tarjotaan mahdollisuutta inssiin, niin kokeillaan. Oon aika skeptinen inssin suhteen, jos OI-hoidotkaan ei tuota tulosta.

Täällä myös kp 1. Eipä siis aukkarista ollut apuja meikäläiselle. Nyt sit saa jännätä, että pääsenkö aloittamaan hoitokierron ja pistokset vai pitääkö odotella vielä.

No jos jotain hyvää niin huomenna sentään ylimääräinen vapaa! Ja aurinko paistaa ainakin pk-seudulla.

onnea uuteen kiertoon Koirankorva! Ja kaikille muillekin uuteen kiertoon joutuneille. Plussataan sit joukolla tästä kierrosta:)

Jesbelle kovasti tsemppejä epäselvään tilanteeseen! Milloin sulla on viimeksi ollut kunnon menkat?

Ootteko aikanaan käyny ennen yritystä verikokeissa tarkistamassa, että kaikki ok?

Itse taas vauvakuumepäissäni ja malttamattomuuksissani varasin ensi viikolle ajan laajaan naisille tarkoitettuun verikokeeseen :happy: Noh tulee ainaki tsekattua, että onko kaikki ok ja jos jotain korjattavaa niin mahis vielä vaikuttaa ennen raskautta :bookworm:

mulla kokeita otettu viimeks maaliskuussa -19 ja ihan mielenkiinnolla odotan tuloksia, että näkyykö viime vuoden kova stressi verikokeissa:bookworm:

Ootteko aikanaan käyny ennen yritystä verikokeissa tarkistamassa, että kaikki ok?

Itse taas vauvakuumepäissäni ja malttamattomuuksissani varasin ensi viikolle ajan laajaan naisille tarkoitettuun verikokeeseen :happy: Noh tulee ainaki tsekattua, että onko kaikki ok ja jos jotain korjattavaa niin mahis vielä vaikuttaa ennen raskautta :bookworm:

mulla kokeita otettu viimeks maaliskuussa -19 ja ihan mielenkiinnolla odotan tuloksia, että näkyykö viime vuoden kova stressi verikokeissa:bookworm:

En käynyt, enkä ole :happy: Tosin nyt pyysin kilpparikokeet kolmannen keskenmenon jälkeen, mutta en muuta.

Kaikenlaisissa verikokeissa sitä on viime vuoden aikana tullut oltua näiden vuotojen kanssa. Niiden valossa missään ei ole pientäkään moitteen sanaa.

Letroja + Teroja on vielä viis kiertoa jäljellä. Jatkosta ei ole puhuttu mitään muuta kuin kahden vuoden yrityksen jälkeen (10/20) hoitomuoto on IVF. Jos tässä välissä tarjotaan mahdollisuutta inssiin, niin kokeillaan. Oon aika skeptinen inssin suhteen, jos OI-hoidotkaan ei tuota tulosta.

On tuo kyllä pitkä tie, jos missään ei mitään selkeää vikaa ole:bag: kauhulla odotan mitä itelle tullaan sanomaan. Mä en mää kyllä kun rahan (ja mun mielenterveyden) haaskaamisena lähteä noin pitkälle tielle näillä vuotomäärillä ja surkealla keltarauhashormoni vasteella. Mutta harmi vaan kun se en taida olla minä, joka siitä päättää:bag:

Kunnon menkat oli kyllä siis tuossa 35 päivää sitten ku nyt on kp35, edellisen tm jälkeen kierto oli 25 pv ja ne oli ne oudot menkat mut lasken ne kyllä menkoiks. Sitä ennen oli ihan kunnon vuoto sitä edellisenä kuuna.

NewMoon niin mietin et varaan ajan ja maksan sen peruutuksen koska en mä jaksa tätä et mihin se testi reagoi ja missä menkat ja mikä on tilanne ylipäätään eli kyl nyt olis jo samoissa kuin sä et raskaus on mahdollisuus mutta outoa olisi, tosin menkkajomot jatkuu ja tuntuu et vuoto olis tulos mut ei vaan ala.

Kiitti kaikille tsempeistä niin toivon et seukki testikuvan ku laitan niin ei oo epäilystäkään siitä että onko se plussa. Ja niin tsemppiä kaikille, tänään yritän olla miettimättä näitä ja rentoudun hetkeksi..

Edit. Nyt kp35 eli sillo oli ns kunnon menkat mut oudot ihan kuin olisi ollu ovis yhtäaikaisesti. Mut silti ihan selvä kuukautisvuoto. Nyt toi oli mikä oli muutamia päiviä sitten niin pyyhkiessä ja sit kerran tuli hitusen beigeä vv . Onkohan jokin sotkenut ihan tyystin

Täällä on menkat nyt loppuneet, ei mitään hajua kiertopäivistä enkä oo jaksanut ovistestejä tilata. Jotenkin itellä halut ihan nollissa, ei jaksa yhtään miettiä että osuuko tallettelut oviksen tienoille vai eikö. Ehkäpä tää kierto koitetaan mennä sillä ajatuksella että pannaan kun panettaa:smiley-ashamed008 toisaalta itellä aina halut korkeimmillaan oviksen tienoilla ja suht vahvat oireet kertoo milloin suunnilleen se on.

Ensi viikolla meen kokeilemaan joogaa, saas nähdä vaikka innostuisin siitä enemmänkin. Tarvii nyt tosissaan muuta tekemistä ja ajateltavaa kuin tää vatun yrittäminen mistä ei mitää tuu

On tuo kyllä pitkä tie, jos missään ei mitään selkeää vikaa ole:bag: kauhulla odotan mitä itelle tullaan sanomaan. Mä en mää kyllä kun rahan (ja mun mielenterveyden) haaskaamisena lähteä noin pitkälle tielle näillä vuotomäärillä ja surkealla keltarauhashormoni vasteella. Mutta harmi vaan kun se en taida olla minä, joka siitä päättää:bag:

Jep. Ei sitä pysty ajatella, että tuonne asti pitäis kärvistellä ja millon sitten hoidotkaan tuottaa tulosta. Ei auta kun kierto kerrallaan mennä ja pettyä.

Sulla on kyllä niin selkeä ongelma kierrossa, että etteköhän pääse suoraan hoitoihin. Tsemppiä! :)

Edit. Ai niin, mullahan kans tiputteli teroista läpi, mutta ei niin aikaisin kun tavallisesti. Pitää soitella polille ja kysyä nostanko annosta vai pitääkö kokeilla jotain muuta.

Muokattu viimeksi:
Menkkoja edelleen teettelee, vuoto vaan ei oo alkanut. Menkka päänsärkyä on tää päivä ollut, joten eiköhän viimeistään huomenna ala. Tai toivottavasti alkais, nii pääsis vihdoin laskemaan normaalia kiertoa. Ja siirtelee keväämmällä menkkoja primolut norrilla, että saa kesällä sen 2vk olla ilman menkkoja ulkomailla :rolleyes: jännä ku nyt on vähän alkanut innostaa ajatus raskaudesta ja et ulkomailla olis sellane kiva pikku raskausmasu. Mut toisaalta en tiedä kuinka selviäisin raskaana lennot paniikkihäiriön kanssa kun raskaana ei viitsis rauhattavia ottaa. Yleensä oon mennyt propral (beetasalpaaja) ja pari alkoholiannosta linjalla, mikä ei maailman paras vaihtoehto oo ollut. Toimiva ihan joo, mutta saan yleensä nykyään lentämisestä kauheen päänsäryn, kun mun toinen korva on korvatulehduksien jälkeen ollut lentäessä outo. Menee lukkoon ja naksuu kipeästi.
Ehkä me odotetaan ja tehdään reissussa sit vauva, kun käännän kierron niin että saan ovisajankohdan reissun puoliväliin :grin

:3some <- mitä noi tekee :eek: onko mun mielikuvitus vaan likainen, vai mitä :wideyed:

Miten olette tässä yritysvaiheessa ja kenties hoitojen keskellä miettinyt ulkomaanmatkoja? Mies tuossa kyseli, että josko alettaisiin miettimään keväälle reissua. No, enhän minä keksinyt mitään järkevää sanottavaa kun ekana tuli mieleen, että ei saa osua hoitojen tielle (noh, sitä on kyllä mahdoton tähdätä kun on suunniteltu vasta yksi oman kierron inssi ja sitten vähän hormooneilla autettu toinen yritys, sen jälkeen ei voi vielä tietää mitä ja milloin). :bookworm:Seuraavaksi mietin, että entäs jos näistä insseistä tärppää ja olen sitten siellä ulkomailla kauhean pahoinvoivana.:depressed: Tosi kiva reissu tulisi.:hilarious:
Ehkä pitäisi vain varata se matka ja katsoa kuinka käy.:rolleyes:

Miten olette tässä yritysvaiheessa ja kenties hoitojen keskellä miettinyt ulkomaanmatkoja? Mies tuossa kyseli, että josko alettaisiin miettimään keväälle reissua. No, enhän minä keksinyt mitään järkevää sanottavaa kun ekana tuli mieleen, että ei saa osua hoitojen tielle (noh, sitä on kyllä mahdoton tähdätä kun on suunniteltu vasta yksi oman kierron inssi ja sitten vähän hormooneilla autettu toinen yritys, sen jälkeen ei voi vielä tietää mitä ja milloin). :bookworm:Seuraavaksi mietin, että entäs jos näistä insseistä tärppää ja olen sitten siellä ulkomailla kauhean pahoinvoivana.:depressed: Tosi kiva reissu tulisi.:hilarious:
Ehkä pitäisi vain varata se matka ja katsoa kuinka käy.:rolleyes:
No minä oon sillee aatellu et voi reissata ku käyn välillä Suomessa ja jos nyt kesällä kerran tuun niin joko mahan kanssa tai ilman mahaa. Tietty toivon et mahan kans....heti ku selkiytyy et oliko mulla äsken menkat vai mikä hitto oli

Laita kuvaa! Tuliko samaan testiin? Oliko vahvempi kuin edellinen?

Toivotaan et pian tilanne selviää. Saako sieltä gyneltä ajan edes jonnekin? Ja sit odotat jos tulis aiemmin peruutusaikaa tms? Mikä kp/dpo sulla nyt olis?

Plussatuulia, kaikille :Heartred

Onnea! Meille syntyi poika marraskuussa ja olen silti aina seurannut keskustelua ja muistin että sinulla alkoi hoidot ja tulin katsomaan miten on mennyt ja ihanaa että olet plussan saanut!! kaverillani oli hcg 250 ja hänelläkin jo vauva on sylissä :) Sinulla on todella hyvä lukema siis!! Hirmusti onnea ja nauti raskaudesta!!!

Mä olisin nyt jopa ihan kiitollinen jos testi olis plus tai sitten jos nyt ois kp1. Kp1 kuulostaa hyvältä nyt entä ku tää mun outo ihme ruljanssi ettei tiedä onko ovulaatio millon varmasti ja näin päin pois kun edellee menkkajomoi ja sit ku nousin tos äsken nopee niin selkeä repäisykipu oli ja olin et ei hitto voiko olla vähän vielä hankalampaa tietää et mikä KP ja mikä DPO

Takaisin