Raskaaksi 2019

Helenalle halauksia ja voimia arjen pyöritykseen. :Heartred Teidän perhe on ollut minunkin ajatuksissa.

Pahoittelut menkoista ja negoista. :sad001

Sympatiaa Aida*!! Meillä oli samankaltainen tilanne että vikaa ei löydetty. 19kk yritettiin itse ja säädettiin lääkärikäyntien kanssa ja nyt joulukuussa ensimmäinen inssi.

Tein aamulla ekan apteekin testin ja viiva? Viiva?

Voiko olla totta... :love7 Täytyy käydä ostamassa lisää testejä!

Viivahan se! :love7

Menkkakivut senkun yltyy :sad001 ei vielä kuitenkaan kp1, mutta mahtaa olla aikamoiset ekat menkat keskenmenon jälkeen, kun jo ennen vuotoa on tälläset kivut o_O kyllä naisen elämä on sitten vaan mukavaa :hungover:

Purpure: Wau! Sehän on ihan selvä plussa! Onnea ja tuhdisti tarrasukkia!:happy093
Ja kiitos, tämä toi kummasti toivoa omaankin tilanteeseen!:Heartpink

Helenalle halauksia ja voimia arjen pyöritykseen. :Heartred Teidän perhe on ollut minunkin ajatuksissa.

Sympatiaa Aida*!! Meillä oli samankaltainen tilanne että vikaa ei löydetty. 19kk yritettiin itse ja säädettiin lääkärikäyntien kanssa ja nyt joulukuussa ensimmäinen inssi.

Onnea! Millainen lääkitys sulla oli vai oliko luomukiertoon? Aida sama täällä, pelottaa auttaako inssikään mutta auttaahan se monesti :)

Onnea hurjan paljon, Purpure! Selkeä plussahan siellä komeilee. :hug007

En ole varma, mikä kp on, en juuri nyt viitsi seurata kiertoa sen kummemmin. Kaikki energia menee hääjärjestelyihin, ne on jo neljän viikon päästä ja vasta viikon olen ehtinyt niitä valmistella. Mutta hyvällä mallilla ollaan ja kaikki oleellisimmat asiat on hoidettu. :) Huomaan jo nyt, miten hyvää tekee keskittyä täysillä välillä johonkin muuhun, vaikka eihän vauvahaaveet mihinkään ole varsinaisesti kadonneet.

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin! :Heartred

Siis ihan paskaa!
Milloin teillä piti se suunnitteluaika olla?

Tammi-helmikuun vaihteesta puhuttiin viime käynnillä. Ja toki eihän se 1-2 kk oo ns mitään mut täs hommas se on ikuisuus :arghh: varsinkin kun eihän se käynti tarkoita et heti sen jälkeen pääsee aloittamaan:meh:

kp1 yk9. Vmp, taas.
Kierto jäi yllättäen päivää normaalia lyhyemmäks, 26päiväiseksi.

Aidalle pahoittelut, jatketaas taas synkassa näemmä..

Purpurelle onnet!

Onnittelut!! :happy:

Kiitos kaikille onnitteluista!
Onnea NewMoon teillekin!! :love7

Onnea! Millainen lääkitys sulla oli vai oliko luomukiertoon? Aida sama täällä, pelottaa auttaako inssikään mutta auttaahan se monesti :)

Söin kierron 3.-7. päivinä letrotsolia yhden tabletin. Oli tiedossa että ovis saattaa mennä viikonlopulle niin kuin olisi mennytkin, niin vähän nopeuttamaan ne letrotsolit. En oo varma oisko niitä joka tapauksessa ehdotettu. Inssi oli perjantaina ja sain irrottavan piikin kun aamulla ei vielä ovistesti näyttänyt plussaa mutta muuten kaikki ok. Päädyttiin yksityiselle kokeilemaan inssiä vaikka tutkimukset oli tehty julkisella puolella.

Onnea hurjan paljon, Purpure! Selkeä plussahan siellä komeilee. :hug007

En ole varma, mikä kp on, en juuri nyt viitsi seurata kiertoa sen kummemmin. Kaikki energia menee hääjärjestelyihin, ne on jo neljän viikon päästä ja vasta viikon olen ehtinyt niitä valmistella. Mutta hyvällä mallilla ollaan ja kaikki oleellisimmat asiat on hoidettu. :) Huomaan jo nyt, miten hyvää tekee keskittyä täysillä välillä johonkin muuhun, vaikka eihän vauvahaaveet mihinkään ole varsinaisesti kadonneet.

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin! :Heartred

Ihanalta kuulostaa tuo häiden suunnittelu ja valmistelu:smiley-bounce012 tekee varmasti hyvää uppoutua välillä johonkin ihan muuhun. Hienoa kuulla, että olennaisimmat asiat on jo hoidossa.

Täällä dpo 15. Ei vielä menkkoja, mutta jomotuksia ja armoton hedari, joka on kyllä mulle epänormaalia. Maanantaina testaan, mutta tuskin sinne asti päästään.

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin!

Onnittelut Purpure:) ihan selvä plussa!

pahoittelut myös uuden kierron kohdanneelle

Onnea purpurelle! Ja halauksia kp1:iin:Heartred ollaan aamu siivottu ja leivottu, huh. Tyttären 2 vuotis synttärijuhlat huomenna. Nyt vielä salille hop! Tammikuun kalenteri on niin overbooked että aika menee hujauksessa ja sit on se ensikäynti:Heartred kumpa siitä päästäis sitten tosi toimiin asap!

Meilläkin häävalmistelut aloitettu. Olin eka et eihän näis oo paljon mitään. Sit kaveri vinkkas omasta hääblogistaan ja erehdyksissä luin sen. Olin ihan et wtf! Hitosti kaikkea mitä en ollu edes ajatellut. Ei ressiä silti (vielä:hilarious:)

Tsemppiä km:n jälkeisten menkkojen kanssa painiville! Mulla palautui kierto lähes heti normaaliin ja olen ovikset tuntenut. Vuoto on ihan normaalia, mutta jessus näitä kipuja! Ekaa kertaa sitten synnytysten (2 kpl) oon joutunut ottamaan menkkakipuihin särkylääkettä. Tuntuu että kohtu on ihan kierrossa joka hermoa myöten. :confused:

Kp2 ja itselohtua harrastettu ystävän kanssa sushilla ja elokuvissa käymisellä. Onni on arjen pienet asiat. :Heartred alkaa jo himotkin palata kierron alettua alusta, mies ollut raukkaparka viime oviksesta lähtien ilman - sitä ennen saikin 5 kertaa viikossa. :shy: Huomaako muut yhtä räikeän muutoksen omissa haluissaan oviksen aikana/jälkeen?
Joo huomaa, eikä se aina tarvii ovistakaan halut voi loppua kun seinään!! Se on tää naisen mieli...

Kiitos kaikille onnitteluista!
Onnea NewMoon teillekin!! :love7

Söin kierron 3.-7. päivinä letrotsolia yhden tabletin. Oli tiedossa että ovis saattaa mennä viikonlopulle niin kuin olisi mennytkin, niin vähän nopeuttamaan ne letrotsolit. En oo varma oisko niitä joka tapauksessa ehdotettu. Inssi oli perjantaina ja sain irrottavan piikin kun aamulla ei vielä ovistesti näyttänyt plussaa mutta muuten kaikki ok. Päädyttiin yksityiselle kokeilemaan inssiä vaikka tutkimukset oli tehty julkisella puolella.

Paljonko oli limakalvo ja folli vikassa ultrassa?

Takaisin