Raskaaksi 2019

Olipa tunteikasta lukea pitkä pätkä tekstejä täältä!

Jättimäisesti voimia Helenalle :Heartbigred Ei pysty sanomaan mitään muuta.

NewMoonille super isot onnittelut, liikutuin sun tän aamuisesta testi-tekstistä kyyneliin! (Vähän ehkä hormonit myös sekaisin täällä :hilarious:). Mut aivan mahtavaa, toivottavasti tullaan kaikki täältä pian perässä :Heartred

itse meinaan tehdä uuden testin huomenna - ei siis edelleenkään menkkoja... Pieni toivo elää, että negat ja yksi haamujen haamu muuttuisikin vielä plussaksi :smiley-angelic001

Mä vaan ootan et nää hiton menkat loppuis. Loma alko tänään, on hyvin aikaa kuksia eikä tarvii ressata meneekö työvuorot miten ristiin miehen kaa:grin vaikka eipä toi hyvin ajoitettu seksi oo plussaa tuonut tähänkään mennessä. Meillä on kans nyt suunnitelmissa lisätä liikuntaa enemmän ja ruokavaliota kuntoon. Sit keväällä/kesällä jos ei oo tärpännyt niin lekuriin soittelemaan.

Ihmeen rauhallinen ja hyvä fiilis, kyllä se tästä taas stressin puolelle menee viimeistään kun ovis on:banghead:

Loppuispa nää menkat sit taas, nyt kp17..
ekat menkat keskenmenon jälkeen, että ihan v*tun loistava tunnelma täällä.

Ei mitään hajua kierrosta... Kaavinnasta lakien kp15, istukan syntymisestä kp13. Tänään droppasi aamulämmöt samaan, mitä aiemmin aina oviksen aikaan ja tosiaan eilen ja toissapäivänä räikeä ovisplussa! Seksiä oli toissapäivänä ja jos se minusta on kiinni, niin myös tänään...

Mut yleensä ovis siis ollut kp21-22 ja ovisplussaan voi vielä hcg vaikuttaa, et ei tässä yhtään tiedä:think005 Sunnuntaina aattelin taas raskaustestin tehdä.

Loppuispa nää menkat sit taas, nyt kp17..
ekat menkat keskenmenon jälkeen, että ihan v*tun loistava tunnelma täällä.

Tsemppiä :Heartred

Mulla kesti ekat menkat keskenmenon jälkeen 16 päivää... Ja kierto ollut sen jälkeen ihan super pitkä (ovis tuli ehkä kp 29-31 välillä, ja nyt menossa kp 50) :BangHead

Mulla kesti ekat menkat keskenmenon jälkeen 16 päivää... Ja kierto ollut sen jälkeen ihan super pitkä (ovis tuli ehkä kp 29-31 välillä, ja nyt menossa kp 50) :BangHead

Tiedätkö sä (tai kukaan), mistä tällainen kierron venyminen johtuu? Ts. onko paras selitys vain se, että hormonit ovat sekaisin :confused: Tosi kurjaa. Tsemppiä :Heartred

voi ei mulla alkoi eilen EHKÄ ekat menkat kohdun tyhjennyksen jälkeen. saa nähdä onko nämä edes menkat vai kenties tulehdus vai vielä jälkivuotoa joka loppui jo viikko taaksepäin täysin. eivätkä voi soittaa hcg tuloksia sairaalalta. verikoe otettiin viikko sitten et varmaan pitäis taas ens viikolla uusia. soittelen maanantaina ite. nyt on onneks ollu muuta ajateltavaa ni kuluu päivät nopeasti.
toivon ettei venyis kierto/olis ihan mitä sattuu. tosin lopetan tässä 1v8kk tytön imetystä et sekin tekee varmaan hyvän lisän hormooneihin.

tsemppiä sinne myös. josko kierto tasaantuis pian :angelic:

Voi apua jos nyt itelläki menkat pitkittyys keskenmenon jälkeen o_O mulla aina ollu 3-4 ihan max 5 päivää,joista 2pv runsaampaa. Sillä tuo 3vk keskenmeno vuoto oli raastavaa, ekassa keskenmenossa vuoto oli 10 päivää, mut se oliki jo rv 6.
Ja jos nyt täs muutaman päivän sisään taas alkaa vuotaan, ja jos ne nyt pitkittyis nii huhhuh. Nyt on ollut menkkajomoja koko päivän, ja keltarauhasesta värjäytynyttä valkovuotoa/limaa, ihan kuin raskauden aikana oli. Tosin nyt testi on nega, ja raskaus mahdollisuus nolla. Mut normaali kierrossa. Menis se n. 2-3päivää menkkoihin tälläsestä olosta. Huomenna olis lapsivapaa ilta miehen kanssa, toivottavasti ei ennen sitä vuoto ala :grin vaikka sit vasta sunnuntai iltana.

Tiedätkö sä (tai kukaan), mistä tällainen kierron venyminen johtuu? Ts. onko paras selitys vain se, että hormonit ovat sekaisin :confused: Tosi kurjaa. Tsemppiä :Heartred

En tiiä, oon yrittänyt googlailla mut en oikein löytänyt mitään järkevää - oon itse järkeillyt, että elimistö vaan on niin sekaisin vielä, ettei hormonitoiminta oo sen takia sama mitä aiemmin. Toivon vaan, että tulisi pian se kunnon plussa testiin, tai sit edes palaisi normaalit kierrot :smiley-angelic001

Tsemppiä km:n jälkeisten menkkojen kanssa painiville! Mulla palautui kierto lähes heti normaaliin ja olen ovikset tuntenut. Vuoto on ihan normaalia, mutta jessus näitä kipuja! Ekaa kertaa sitten synnytysten (2 kpl) oon joutunut ottamaan menkkakipuihin särkylääkettä. Tuntuu että kohtu on ihan kierrossa joka hermoa myöten. :confused:

Kp2 ja itselohtua harrastettu ystävän kanssa sushilla ja elokuvissa käymisellä. Onni on arjen pienet asiat. :Heartred alkaa jo himotkin palata kierron alettua alusta, mies ollut raukkaparka viime oviksesta lähtien ilman - sitä ennen saikin 5 kertaa viikossa. :shy: Huomaako muut yhtä räikeän muutoksen omissa haluissaan oviksen aikana/jälkeen?

Mä en ihan ymmärrä mun kiertoa, tässä mennään kp 28 ja vielä vain tihuttelee, välillä ruskeeta ja välillä punaisempaa. Mä alan kohta epäillä jotain kohdunulkoista tai hormonit sekaisin. Menkat piti alkaa eka päivä... Päänsärkyä ja niska jumissa... Pitää kai googlaa mikä mulla vois olla! o_O

Tsemppiä km:n jälkeisten menkkojen kanssa painiville! Mulla palautui kierto lähes heti normaaliin ja olen ovikset tuntenut. Vuoto on ihan normaalia, mutta jessus näitä kipuja! Ekaa kertaa sitten synnytysten (2 kpl) oon joutunut ottamaan menkkakipuihin särkylääkettä. Tuntuu että kohtu on ihan kierrossa joka hermoa myöten. :confused:

Kp2 ja itselohtua harrastettu ystävän kanssa sushilla ja elokuvissa käymisellä. Onni on arjen pienet asiat. :Heartred alkaa jo himotkin palata kierron alettua alusta, mies ollut raukkaparka viime oviksesta lähtien ilman - sitä ennen saikin 5 kertaa viikossa. :shy: Huomaako muut yhtä räikeän muutoksen omissa haluissaan oviksen aikana/jälkeen?

Joo ei tee mieli oviksen jälkeen. Mut oisko sit siitä et stressaa sitä pakkoseksiä oviksen aikaan ja sit "saa" hengähtää. Ilman vauvayritystä ehkä tekiskin mieli..

Voi vee :mad: naikkari? Kaikki saanu viestiä, kaverille sanottiin et uusivat järjestelmää.

Pieni toivo et ovis tulossa. Eggiksiä ja sylkitestissä enemmän saniaista. Tyhmä liuska samaa, korkeintaan aavistuksen tummempi. Huomenna ehkä o_O liuskoja ei enää kuin pari :nailbiting: yli 2viikkoa sit kotitestin tilaus tehty mut eipä ole tullut..

Joo, naikkari. Mäkin oon kuullu tosta viestistä mutta mähän en saanut sitä. Se viel lisäs toivoa siitä et päästäis vaikka kkn päästä käynnille. Kysyin sit ite yksityisviestillä missä mennään ja sen mitä aiemmin sanoin oli vastaus.

Mä en ihan ymmärrä mun kiertoa, tässä mennään kp 28 ja vielä vain tihuttelee, välillä ruskeeta ja välillä punaisempaa. Mä alan kohta epäillä jotain kohdunulkoista tai hormonit sekaisin. Menkat piti alkaa eka päivä... Päänsärkyä ja niska jumissa... Pitää kai googlaa mikä mulla vois olla! o_O
Mul oli ton edellisen tm tai km jälkeen heti ovis ja sit selkee haamu ja sit ruskeaa pari pv ja outo punainen vuoto yhden päivän sit tauko ja punaista ja tauko ja ruskee. Sit tuli heti eggis, normi vv ja taas eggis ja sit oli hiiva ku antibiootit ja sit heti ku se hoitu niin jatku vetinen outo vv ja teinkin selkeän testin ihan selvät kaksi viivaa toki toinen ohuempi. No sit alko tuhruilu ja samanlainen testi, sit vv vaan holskaa ja ruskeaa pyyhkies pari kertaa ja nämä ku kakkoshätä. Sit loppu ja tuliki nega ja vv holvaa vetinen ja sit joku viivanpaikka vain eli ei ilmeisesti raskaus mut joku hormoni juttu selvästi ku yhtäkkiä tänään taas hirmu läjä vv mitä joka päivä ollu enempi vähempi ja sit venyvä vv ja tuli reisille kiva eggislimppi. En ymmärrä mitä hittoa ja menkkajomot oli ja jatku ilman vuotoo mut outoina nyt jomottelua molemmin puolin muniksii ja blääh. Mä niin ootan gynen soittoo!

Toivottavasti meidän epäselvä tilanne selittyy. Mul selkeästi kierrot lyheni et 25 pv ja jos tuhru oli menkat niin 28/29 pv mut ei kai nyt heti ovis kumminkaan.. ihmettelee täällä yksi

Joo ei tee mieli oviksen jälkeen. Mut oisko sit siitä et stressaa sitä pakkoseksiä oviksen aikaan ja sit "saa" hengähtää. Ilman vauvayritystä ehkä tekiskin mieli..

Mulla taas ovulaation jälkeisiä vuotoja oikeen kiihdyttää seksi, joten aika vähän sitä on ovulaation jälkeen. Jos lugesteronit alkaa jossain vaiheessa antaa vastetta ni sit. Ai miten ni tää haittaa normaalia elämää:bag:

Ei tullut plussaa tänään :arghh: Tein cb:n early digin ja PC:n liuskan, ja molemmat negat.

Nyt vaan ihmetyttää, että mikä mun kropassa on vialla, kun lääkärin ultraamasta ovis-arviosta on jo 19-21 pv, ja kp 50 menossa.... :banghead::think005 Täytyy vissiin taas alkaa ens viikolla varailemaan taas gyneä tai kyselemään jostain et onko yhtään normaalia et näin käy, vai onko mussa jotain tosi pahasti nyt keskenmenon jälkeen pielessä :dontknow Gyne kuitenkin silloin kp 33 käynnillä totesi, että kaikki näyttää normaalilta, munasarjat aktiivisen oloiset ja tosiaan se muutamaa päivää aiemmasta oviksesta kertova keltarauhanen näkyi hänen mielestään selkeästi.... Mietin myös, et voiko se oletettu keltarauhanen ollakin ollut jotain muuta, ja gynen olettamat ovisvuodot olisikin olleet tosi niukat menkat?
:wtf

Minulla odotetusti kp1. Täytyy kyllä sanoa, että tässä vaiheessa alkaa ottaa päähän jopa se, ettei "mikään ole vikana". Miehen sperma on priimaa, minä ovuloin ja menkat alkaa suurinpiirtein kello tarkasti. No, eipä paljon auta kun ei raskaaksi silti tule.:arghh: Toki en toivo mitään ongelmiakaan ja isot tsemppihalit teille, joilla niitä on ja varsinkin sellaisia, jotka haittaavat elämää. Mutta näin kp1 yli vuoden yrittäneenä alkaa ärsyttää ihan kaikki.:banghead:

Pyhien takia en pääse edes soittamaan polille ennen kuin tiistaina. Mutta eipä tuo toki haittaa kun eka inssi lähdetään tekemään omaan kiertoon. Mutta sekin ärsyttää.:hilarious: Kovin vahva ei kyllä ole usko tähän omaan kiertoon tehtävään inssiinkään. Lähinnä huomaan miettiväni, että toivottavasti inssin välissä ei tarvitse pitää välikiertoja.

Anteeksi vuodatuksesta. Mutta kiitos, helpotti.

Helenalle halauksia ja voimia arjen pyöritykseen. :Heartred Teidän perhe on ollut minunkin ajatuksissa.

Pahoittelut menkoista ja negoista. :sad001

Minulla odotetusti kp1. Täytyy kyllä sanoa, että tässä vaiheessa alkaa ottaa päähän jopa se, ettei "mikään ole vikana". Miehen sperma on priimaa, minä ovuloin ja menkat alkaa suurinpiirtein kello tarkasti. No, eipä paljon auta kun ei raskaaksi silti tule.:arghh: Toki en toivo mitään ongelmiakaan ja isot tsemppihalit teille, joilla niitä on ja varsinkin sellaisia, jotka haittaavat elämää. Mutta näin kp1 yli vuoden yrittäneenä alkaa ärsyttää ihan kaikki.:banghead:

Pyhien takia en pääse edes soittamaan polille ennen kuin tiistaina. Mutta eipä tuo toki haittaa kun eka inssi lähdetään tekemään omaan kiertoon. Mutta sekin ärsyttää.:hilarious: Kovin vahva ei kyllä ole usko tähän omaan kiertoon tehtävään inssiinkään. Lähinnä huomaan miettiväni, että toivottavasti inssin välissä ei tarvitse pitää välikiertoja.

Anteeksi vuodatuksesta. Mutta kiitos, helpotti.

Sympatiaa Aida*!! Meillä oli samankaltainen tilanne että vikaa ei löydetty. 19kk yritettiin itse ja säädettiin lääkärikäyntien kanssa ja nyt joulukuussa ensimmäinen inssi.

Tein aamulla ekan apteekin testin ja viiva? Viiva?

Voiko olla totta... :love7 Täytyy käydä ostamassa lisää testejä!

Liitteet

• IMG_20200104_082234.jpg
    IMG_20200104_082234.jpg
    16.3 KB · Katsottu: 284
Takaisin