Vois kai se ovis olla, jos kerta plussakin tuli! Oliko sulla jo raskaustesti ollut nega?
Ei oo vielä nega, haalistunut joo.
Hyvää uutta vuotta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vois kai se ovis olla, jos kerta plussakin tuli! Oliko sulla jo raskaustesti ollut nega?
Okei! Mietin vaan sitä et voiko se vaikuttaa ovistestin?
Ja mitäänhän ei nyt odottelemassakaan ole Ihan mahtavaa, NewMoon
Voinko mä ovuloida nyt?Yleensä ovis kp 21-22, yhden kerran kp 14. Nyt jos kaavinnan ajattelee olevan kp1, niin olisi kp 10. Oon ovistestilläkin testannut raskaustestien kanssa ja näkyyhän siinä kaksi viivaa, mutta ei ehkä positiivinen. Nyt viiva on kontrolliakin vahvempi!
Onko muilla km kokeneilla ovis ollut tavallista kivuliaampi/liittynyt siihen muuta lantionalueen kipuja? Ts. voisko tämä kipukin olla tyhjentynyt ja väsynyt kohtu yhdistettynä ovikseen..

Jos nyt jotain vielä kiinnostaa, tässä pc:tä vielä dpo 12-14.
Rv 4+0
View attachment 85096
View attachment 85097

Mulla ainakin tuli viime viikolla jäätäviä vihlaisuja vasemmalle, ja sit ovislimaa, mut eipä se vielä sillon tainnut olla ovis, koska nyt eilen jatkui ovislimailu ja nippailee myös oikealta. Että liekö siis kasvukipuja. Tosin paljon hitaamman oloista, kuin normikierrossa.
Ihan meinaa vähän harmittaa jättää itsellä käyttämättä ovulaatio, nyt jos tärppäis, se ois lähellä omaa 32v synttäreitä laskettuaikamutta me päätettiin, että nyt taukoa, ja pidän siitä kiinni. Kroppa tarvitsee sen. En halua kolmatta keskenmenoa hätäilemällä, juurikin niiden rauta-arvojen takia. Tosin mun olo on parantunut viime aikoina tosi paljon, väsyä ei enää niin pahasti, korvissa ei humise ym.
Eihän se ihme ole tokikaan, kun pelkästään kaavinnassa menetin niin paljon verta Millasta viivaa sulla nyt tulee? Mikä kierron vaihe?

Positiivista vuotta 2020 kaikille!
Just tuossa mietin, ettei taida tulla vauvaa tänä vuonna, jos ivf jono on sen noin kolme kuukautta. Raskaus toki, ja sitä kohti pyritään.
Esikoinen tuli kipeäksi, ja piti hereillä lähes koko yön. Olo on ihan kuin krapulassa, vaikken eilen juonutkaan yhtään![]()
eipä se silti poista tyhjän sylin tuntuaJoo, tuskin täälläkään on nyytti sylissä 2020, saa nähdä saako hoidolla edes vastetta, että onko edes raskaanakaan. Puhuttiin kumminkin yöllä miehen kanssa miten onnekaita ollaan. Meillä on toisemme, ihania ihmisiä ympärillä, ihana lapsi, koti... Täytyy olla kiitollinen siitä mitä on kyllä jo saanuteipä se silti poista tyhjän sylin tuntua

Silti eniten harmittaa se jos ei nyt plussaa.