Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jes pääsee tääs yrittää kun tän kuun ovis jäi hyödyntämättä hyvin mielin kohti uutta kiertoa ja meinaan juoda tänään shamppanjan pois kaapista seisomasta
mukavaa vuoden viimeistä päivää!!Told you soPakko oli kaivaa tää viesti, koska:
View attachment 85042
Paljon parempi viiva ku aamulla pregcheckillä![]()

Yleensä ovis kp 21-22, yhden kerran kp 14. Nyt jos kaavinnan ajattelee olevan kp1, niin olisi kp 10. Oon ovistestilläkin testannut raskaustestien kanssa ja näkyyhän siinä kaksi viivaa, mutta ei ehkä positiivinen. Nyt viiva on kontrolliakin vahvempi! 
Joo! Jotenkin selkeempi tuo viiva!
Perjantaiksi on cb:n testi ja jatkan pc:llä aamuisin. Toisen rfsu:n teen joku ip kans.
Mut jospa mä seuraavaksi vaan kertoisin sit verikokeen tuloksen ja sit jos sekin on ok ni uskallan ajatella siirtyvän odottajiin kokonaan :bag: (tosin en kyllä teitä jätä koska niin monen matkaa haluan seurata)
En usko kun aiemmin ihan blancoa eli siks olin iloinen ku viimeksi kystaa ei näkynyt joka vaivaa toki on paljon pieniä noita ns folleja kuin helminauha... Enemmän uskon ihan raskauteen ja nyt vaan tiputtaa välillä ruskeaa vv. Testiki toinen joka vahvuus on 25 näytti viivan. Toki haalean mut selkeä viiva. Siks sovittu et kuitenkin meen gynelle ja puhutaan et miks testi plus ja miks tiputtaa ku ei oo enää toivoa tehdä testiä mun jos aina on plus ja ikinä ei lasta saa. Mut edellisessä kontrollissa hän oli tyytyväinen et kysta oli tullut ulos vuodon mukana ja sillon tuliki isoi hyytymiiJos se ei lähe tummenee ni oisko toi kysta joka tekee positiivista testiin?
Kyl mulla tuli ton TM jälkeen heti ovis.. mikä oli outoa mut mä nyt ovuloin miten sattuu. Joskus kp10 jo ja joskus kp15 tai kp20. Jos tää tuhruilu on menkat niin sitte on ei voi mitään mut onpahan oma kierto tasoittunut sit vihdoin ja viimeinIhan mahtavaa, NewMoon
Voinko mä ovuloida nyt?Yleensä ovis kp 21-22, yhden kerran kp 14. Nyt jos kaavinnan ajattelee olevan kp1, niin olisi kp 10. Oon ovistestilläkin testannut raskaustestien kanssa ja näkyyhän siinä kaksi viivaa, mutta ei ehkä positiivinen. Nyt viiva on kontrolliakin vahvempi!
Onko muilla km kokeneilla ovis ollut tavallista kivuliaampi/liittynyt siihen muuta lantionalueen kipuja? Ts. voisko tämä kipukin olla tyhjentynyt ja väsynyt kohtu yhdistettynä ovikseen..

vaikea uskoa, että oma on ollut samanlainen kaksi vuotta sitten
saispa vauvan
illasta alkoi taas tiputtamaan, jospa sitä aloittaisi nyt luget sitten.