Raskaaksi 2019

Täällä onkin monta jotka tänään kohtas kiertopäivä1 minä ilmottaudun siihen seuraan :happy: jes pääsee tääs yrittää kun tän kuun ovis jäi hyödyntämättä hyvin mielin kohti uutta kiertoa ja meinaan juoda tänään shamppanjan pois kaapista seisomasta :dance008 mukavaa vuoden viimeistä päivää!!

Ihan mahtavaa, NewMoon :love7

Voinko mä ovuloida nyt? :wideyed: Yleensä ovis kp 21-22, yhden kerran kp 14. Nyt jos kaavinnan ajattelee olevan kp1, niin olisi kp 10. Oon ovistestilläkin testannut raskaustestien kanssa ja näkyyhän siinä kaksi viivaa, mutta ei ehkä positiivinen. Nyt viiva on kontrolliakin vahvempi! :wideyed:

Onko muilla km kokeneilla ovis ollut tavallista kivuliaampi/liittynyt siihen muuta lantionalueen kipuja? Ts. voisko tämä kipukin olla tyhjentynyt ja väsynyt kohtu yhdistettynä ovikseen..

Joo! Jotenkin selkeempi tuo viiva!

Perjantaiksi on cb:n testi ja jatkan pc:llä aamuisin. Toisen rfsu:n teen joku ip kans.
Mut jospa mä seuraavaksi vaan kertoisin sit verikokeen tuloksen ja sit jos sekin on ok ni uskallan ajatella siirtyvän odottajiin kokonaan :bag: (tosin en kyllä teitä jätä koska niin monen matkaa haluan seurata)

Älä jätä!! :rolleyes:

Dimou: Meillä meni lähetteestä 3kk ensikäyntiin KYS:illä. Eli lokakuussa käytiin se ensikäynti. Se kutsu sinne käynnille tuli minusta alle kuukaudessa. Ja verikokeet ja simppatestit tehtiin jo ennen sitä ensikäyntiä.

Minulla on ehtinyt viimeisen vuorokauden aikana heittää mieliala tämän kierron suhteen ihan ympäri. Ensin oli sellainen olo, että nyt varmasti tärppää ja joko voisi testata (dpo9, enkä testannut kun ei ole herkkiä testejä niin ihan turhaa). Sitten pelko siitä, että testaisin ja olisikin nega. Epätoivo, etten kuitenkaan ole raskaana. Ja nyt sitten lopuksi palasin takaisin siihen rauhalliseen oloon. Molemmat vaihtoehdot on ihan ok, koska jos menkat alkaa niin sitten alkavat myös hoidot.

Näissä tunnelmissa
Ihanaa Uutta Vuosikymmentä naiset!

Jos se ei lähe tummenee ni oisko toi kysta joka tekee positiivista testiin?
En usko kun aiemmin ihan blancoa eli siks olin iloinen ku viimeksi kystaa ei näkynyt joka vaivaa toki on paljon pieniä noita ns folleja kuin helminauha... Enemmän uskon ihan raskauteen ja nyt vaan tiputtaa välillä ruskeaa vv. Testiki toinen joka vahvuus on 25 näytti viivan. Toki haalean mut selkeä viiva. Siks sovittu et kuitenkin meen gynelle ja puhutaan et miks testi plus ja miks tiputtaa ku ei oo enää toivoa tehdä testiä mun jos aina on plus ja ikinä ei lasta saa. Mut edellisessä kontrollissa hän oli tyytyväinen et kysta oli tullut ulos vuodon mukana ja sillon tuliki isoi hyytymii

Kysymys, onko alkuraskauden vuoto ollut sellainen ruskea vv niukka ja ei menkat selkeästikään mut jokin nyt tekee et tiputtaa vv mut välillä on jokin ruskea voitu mukana ja tätä vähän. Loppuu ja välillä jatkuu mut jos pahenee niin akuuttiin koska positiivista testiä eli pakko on tutkia asia heidän siis eikä käskeä kotia.

Onnea NewMoon mä oon innoissani sun puolesta ja ihana ku viimein saatte toivotun käärön <3

Kyllä selvitään koska ei oo niinku menkkajomoilus vaan outoa nakertavaa kipua ja nyt vaan välillä tulee ruskeeta eli ei punaista.. kai se asettuu siitä

Ihan mahtavaa, NewMoon :love7

Voinko mä ovuloida nyt? :wideyed: Yleensä ovis kp 21-22, yhden kerran kp 14. Nyt jos kaavinnan ajattelee olevan kp1, niin olisi kp 10. Oon ovistestilläkin testannut raskaustestien kanssa ja näkyyhän siinä kaksi viivaa, mutta ei ehkä positiivinen. Nyt viiva on kontrolliakin vahvempi! :wideyed:

Onko muilla km kokeneilla ovis ollut tavallista kivuliaampi/liittynyt siihen muuta lantionalueen kipuja? Ts. voisko tämä kipukin olla tyhjentynyt ja väsynyt kohtu yhdistettynä ovikseen..
Kyl mulla tuli ton TM jälkeen heti ovis.. mikä oli outoa mut mä nyt ovuloin miten sattuu. Joskus kp10 jo ja joskus kp15 tai kp20. Jos tää tuhruilu on menkat niin sitte on ei voi mitään mut onpahan oma kierto tasoittunut sit vihdoin ja viimein

Hyvää ja parempaa vuotta kaikille! :Heartred

Täällä on skumpat auennut niin jätän (toivottavasti) foorumin rauhaan tältä illalta. :grin

Plussaista uutta vuotta kaikille! Mä makaan sohvalla yökkäri päällä kun mies laittaa lapsia nukkumaan (2 h normaalin nukkumaanmenoajan jälkeen), join oluen ja väsyttää ihan kamalasti. Muisteltiin miehen kanssa aiemmin, ettei olla juhlittu UV:ta aikuisten kesken sen jälkeen kun lapset syntyi. Hädin tuskin pysytään hereillä klo 24 asti, katsotaan parit paukut ulkona, pussataan ja mennään nukkumaan. Villi nuoruus, nimim. 30 v tuli täyteen tänä vuonna :hilarious:

Mekin matkataan juuri kotiin. Tytär nukkuu takapenkillä, myös 2h nukkumaanmenoaika mennyt jo:bag: menokin alkoi olla jo loppua kohden aika villiä. Vauva oli pieni ja ihana:Heartred vaikea uskoa, että oma on ollut samanlainen kaksi vuotta sitten:Heartred saispa vauvan:sad010illasta alkoi taas tiputtamaan, jospa sitä aloittaisi nyt luget sitten.

Hyvää uutta vuotta ja parempaa onnea ensi vuodelle:Heartred

Takaisin