On selvästi haalennut. Hidastahan se lasku on. Kun miettii että toisilla ne hcg arvot voi olla esim. Jo rv 7-8 jopa 229 000 mIU/ml, nii kyllä siinä useampi viikko menee että laskee. (jossain englannin kielisellä sivulla oli että kun on "täydellinen" keskenmeno, eli istukka ym poistunut, nii hcg arvo puolittuu 15 tunnissa. Tosin en sit tiedä sen paikkaansa pitävyyttä, koska ihmiset on niin yksilöitä) Onko sulla otettu noida hcg arvoja verestä?
Mulla ne oli viikko sitten vielä päälle 1200. Ja silti näin jo koetta edellisenä päivänä, että testissä oli haallennut viiva haamuviivaksi, tulkitsin sen melkein negaksi sillon, vaikka sit yli testiajan se kyllä vahvistui, mut oli silti aika tosi haalu. Virtsassa se määrä toki voi olla pienempi kuin veressä

kai nämäkin riippuu ihmisestä kuinka hormonit erittyy esim. virtsaan

toivottavasti päästään molemmat pian normaali kiertoon takaisin
Mä epäilen että mulla joko ovulaatio oli 2pv sitten, tai sitten kroppa sitä vasta kehittelee. Kipuja oli pari päivää sitten, mutta nyt alkanut muut olot epäilyttää, että ehkä se onkin vasta tulossa. No, sen näkee sitten.
Muutenkin olo alkaa olla melkein kuin normaali ihmisellä. Hemoglobiini arvot nyt vähän vielä haittaa normaali elämää, nyt vasta alkanut enemmän päässä pyörimään, esim. Nopeasti noustessa tai jos imuroin tai muuta, nii pakko istua välillä, ettei mee taju. Ärsyttävää, mutta onneksi ohimenevää :) rinnat edelleen turpeat. Voisin alkaa imettää jos olis vauva. Aika hullua. Alanko kohta myymään maitoa vastasyntyneiden osastolle vai mitä

sais ainaki hyödyn irto tuostakin vaivasta. Täälä saa äidinmaidosta 20€/l ja voin sanoa että multa irtois useampi litra päivässä. Mutta taitaa olla että keskenmenon jälkeen ei tätä oikeutta myydä maitoa ole. Kun aina puhutaan vaan vauvan ylijäämästä maidosta