Raskaaksi 2019

Me vietettiin joulu Lapissa, tänään tultiin takaisin kotiin. Oli kyllä ihanaa, tuli loma ja rauhoittuminen niin tarpeeseen. Nyt on ihanan rento olo, ja optimistinen. Kyllä tästä selvitään. Raskautumisen kanssa ja esikoisen haasteiden kanssa.

Plussaa ei kyllä taida olla tästä kierrosta tulla. Oviksesta en oikein osaa sanoa, oireet on olleet tosi lieviä, mutta jotain kuitenkin. Suurimmaksi esteeksi muodostui kuitenkin nyt taas mökkiolosuhteet. Oltiin siis mun vanhempien kanssa samassa (pienessä) mökissä. Yhtenä yönä hiivittiin sitten kylppäriin puuhailemaan, ettei herätettäisi ketään, ja eikö vaan mun isä sitten pamahda sinne kesken kaiken :bag::bag::bag::bag: Eipä paljoa touhuilut sen jälkeen enää kiinnostaneet...

Hitto noita vanhuksia kun pitää herätä keskellä yötäkin vessaan :lurking:

Tänään kp 23, eggistä tullut eilen enemmän ja tänään vähän. Tiistaina sitten polikäyntiä, näkee mikä on tilanne.

Apua sun tarina! :bag: :hilarious: eikö siellä ollut kylppärissä lukkoa? :rolleyes: toki jos joku tulee keskenkaiken koputtelemaan ja sit tulee miehen kanssa ulos keskellä yötä nii ei sekää paljo arvailujen varaan jätä :hilarious: onneks oli kuitenkin muuten rentouttava loma teillä! :smug:

Täällä kp8. Ovistestit aika hailakkaa vielä mut limavuotoa tullu eilen ja tänään jonkun verran että sen perusteella ovis vois olla alkuviikosta. Peitonheiluttelut kuitenki alotettu kun tuli taas aika pitkä tauko tuossa viime oviksen jälkeen.. :oops: Ajoitettu seksi kuukaudesta toiseen on kyl aika suuri haluntappaja. Mutjuu mulla yleensä ovikset kp11-15 välillä. Ehkä päästään Nipanderi luteaalivaihekamuiksi viel täs loppukierros tiputtelukamun lisäksi:grin

Jesbelle piti sanoa myös että onnea ja nyt liimaa kunnolla ja syliin asti tämä:Heartred

Ja Elisan viivaa ootetaan huomisaamulle! :woot:

Mul nyt kp11 ja ovis sit ke-pe joskus kp16 tienoilla :)

Apua sun tarina! :bag: :hilarious: eikö siellä ollut kylppärissä lukkoa? :rolleyes: toki jos joku tulee keskenkaiken koputtelemaan ja sit tulee miehen kanssa ulos keskellä yötä nii ei sekää paljo arvailujen varaan jätä :hilarious: onneks oli kuitenkin muuten rentouttava loma teillä! :smug:

Siellä on sellainen hassu kylppäri, jossa ensin suihkuhuone, ja suihkun jälkeen vessa. Vessaan on lukko, mutta suihkuun ei. Vielä siinä alkuun pohdittiin että montako suljettua ovea halutaan, mutta jäätiin kuitenkin suihkun puolelle kun se vessa on niin pieni.

Mitä tästä opimme, ens kerralla sit varmaan jonnekin puuliiteriin :rolleyes:

Missäs vaiheessa Aida menee? Jännätäänkö sullekin plussa tähän aaltoon:Heartred
Kyllä kiitos kelpaisi se plussa tähän aaltoon. Tulisi sopivasti ennen hoitoja. Nyt on dpo6, tai no vuorokausi taisi vaihtua eli periaatteessa jo 7. Uuden vuoden puolella voisi siis harkita testaamista.

Täällä kp8. Ovistestit aika hailakkaa vielä mut limavuotoa tullu eilen ja tänään jonkun verran että sen perusteella ovis vois olla alkuviikosta. Peitonheiluttelut kuitenki alotettu kun tuli taas aika pitkä tauko tuossa viime oviksen jälkeen.. :oops: Ajoitettu seksi kuukaudesta toiseen on kyl aika suuri haluntappaja. Mutjuu mulla yleensä ovikset kp11-15 välillä. Ehkä päästään Nipanderi luteaalivaihekamuiksi viel täs loppukierros tiputtelukamun lisäksi:grin

Jesbelle piti sanoa myös että onnea ja nyt liimaa kunnolla ja syliin asti tämä:Heartred

Ja Elisan viivaa ootetaan huomisaamulle! :woot:
Kiitos, nyt on liimat ja tarvikkeet mukana ja kartta niin löytää oikeeseen paikkaan ja tulee syliin, oon päättänyt sen nyt. Ihme selvä viiva voi ku näkisit.. kaverin soitin paikalle ja näytin testii ja se tuumi et no onhan tuo ihan selvä peli. Ja ukko shokissa katto et hitto toihan on plus. Jepjep. En osannut olla hiljaa mut nyt tää ottaa mukavan asennon ja masus asuu sinne syyskuuhun asti.. ihanan autuas olo.

Kaikki ootte ihania ja NewMoon on nyt niin iloinen olo sun puolesta ja toki ootellaan kuinka moni meistä syyskuisiin menee. Mä päätin et tämä pysyy sisällä koko ajan . Mietin kyl et kiva heinäkuu olla ja varmasti jo kesäkuu suht tukala näissä lämmössä ku laskettu aika syyskuussa... Toivottavasti ei siksi tulisi etuajassa..

Plussat kaikille ja aamulla odotetaan Elisan testitulosta :)

Uuden vuoden jälkeen taidan digin tehdä

Omaa napaa vielä et viimeksi oli optimistinen olo mut en halunnut uudestaan testata oli jotenkin hankala olo.. joku intuitio kai. Nyt itkin ilosta et minusta tulee äiti, meistä tulee kulta vanhemmat miehelle ja ilon kyyneleitä ystävä näki ja ihan sanoin ääneen et nyt se tulee. Nyt on kaikki hyvin ja vauva meille tulee..

Valtavasti onnea NewMoon ja Jesbe, ja pikkuisille supertarrasukkia! :Heartbigred Saatiin sentään niitä odotettuja jouluplussia. :)

Mulle ei jouluna plussaa tullut, mutta tulipahan kosinta. :love7
Kiitos hurjasti.. oon nukkunu pari yötä sairaan huonosti kun ensin pissattaa ja sit pyörii vaan tuo testi mielessä ja kurkin sitä niin edelleen se viiva siellä on ja toissapäivänä tehdyssä ei oo ku se paikka näkyvissä mihin hailu tuli.. mietin sit vaan et mun sisällä on solu ja kaikkea mahdollista mitä tapahtuu jne. Ja kärsin yöhikoilusta.

Onnea kosinnasta! Milloin häät? <3

Valtavasti onnea NewMoon ja Jesbe, ja pikkuisille supertarrasukkia! :Heartbigred Saatiin sentään niitä odotettuja jouluplussia. :)

Mulle ei jouluna plussaa tullut, mutta tulipahan kosinta. :love7

Hei mahtavaa! Muakin on kosittu jouluna:Heartred 5 vuotta sitten:hilarious: tänä kesänä ehkä vihdoin repäistään. Jouluna kyllä suunniteltiin jo kaikki valmiiksi. Enää puuttuu toteutus:hilarious:

Uuden vuoden lupaus voisi olla joku voimaliikunnan aloitus. Kävin eilen pumpissa ja oon ihan rikki. Ennen esikoista olin ihan ok fitissä. Harrastin toiminnallista treeniä 2-3 kertaa viikossa plus muu liikunta. Nykyään oon enemmän sellainen tuuri treenaaja. Ei mitään painotavoitteita, mutta selkeestä mun arkiliikunta ei oo kauheen voimapainotteista. Olis kiva ettei oo ihan rikki treenin jälkeen:hilarious:

NewMoon. Mahtavaa:Heartred

Takaisin