Raskaaksi 2019

Voi apua miten ihanaa!:smiley-bounce016

Onnea NewMoon! Ihan selkeä on tuo sinun plus jo nyt! :dummy: Hurjasti tarrasukkia!

Jesben viiva on myös ihan selkeän sininen vaikka onkin ohut. Mahtavaa! Onnea! Pidän peukkuja, että tämä pysyy kyydissä 9kk.:love7 Eli tarrasukkia sinullekin.

Mähän määräsin tähän vuodenvaihteeseen plussa aallon :woot:
Saanko tulla muitten mukana syyskuisiin? Ottakaa mut mukaan :hilarious: Aikasemmin oon saanu aikasintaan dpo 10 jotain, mutta dpo 11-12 varmasti. Eli pitää oottaa vielä ke-pe akselille.
Ilmeisesti mä oon nyt ainakin sun tilauksen kuullut ja sain masuuni syyskuisen. Nyt pyydän sulle syyskuisen <3 :)

Mähän määräsin tähän vuodenvaihteeseen plussa aallon :woot:
Saanko tulla muitten mukana syyskuisiin? Ottakaa mut mukaan :hilarious: Aikasemmin oon saanu aikasintaan dpo 10 jotain, mutta dpo 11-12 varmasti. Eli pitää oottaa vielä ke-pe akselille.

Joo!! Mäki kerkeisin syyskuun loppuun jos Plussaan tästä kierrosta :bag:

IMG_20191228_184220_1.jpg
IMG_20191228_184220_1.jpg
Voi apua miten ihanaa!:smiley-bounce016

Onnea NewMoon! Ihan selkeä on tuo sinun plus jo nyt! :dummy: Hurjasti tarrasukkia!

Jesben viiva on myös ihan selkeän sininen vaikka onkin ohut. Mahtavaa! Onnea! Pidän peukkuja, että tämä pysyy kyydissä 9kk.:love7 Eli tarrasukkia sinullekin.
Joo käänsin negatiiviksi sen ja väriä on huomattavasti. Jotenkin luotan tohon tosi tosi paljon.. huoh jännittää ja itkettää ja kaikkea mahdollista mut nyt on vaan niin outo olo ja kylmänväreitä. Testistä on aiemmin haalistunut pois ne viivat mut toi vaan pysyy. Laitan kuivuneesta vielä kuvan tohon .. kun viimeksi ku tuli viiva ni pari tuntia ja katosi. Nyt se nököttää tossa edelleen

Ja anteeksi testikuvat tää on vaan niin outo ku yleensä ne on hävinnyt niinku heti ja ollu hailumpii vaikka paksuja mut toi ei hävinnyt ja ohut on mut sininen... Huoh tällä kertaa mä rukoilen

Miltä näyttää? Mä en oo jaksanut testata. Tänään on kyl ollut aika limaista, eiköhän maanantaina saa jo käyttää vaippaa:bag:
Mä just mietin tänään tota samaa että miks nyt on jotenkin niin "kostee" tai "limanen" taitaa olla joku kp 26 mutta en oo ennen kiinnittäny huomioo onko jotenki limasempi ennen menkkoja?? Mutta ootan menkkoja vielä alkavaks tän vuoden puolell. Raskauteen ei oo mitään mahollisuuksia oli sitä riitää silloin ennen ja jälkeen oviksen

Mä just mietin tänään tota samaa että miks nyt on jotenkin niin "kostee" tai "limanen" taitaa olla joku kp 26 mutta en oo ennen kiinnittäny huomioo onko jotenki limasempi ennen menkkoja?? Mutta ootan menkkoja vielä alkavaks tän vuoden puolell. Raskauteen ei oo mitään mahollisuuksia oli sitä riitää silloin ennen ja jälkeen oviksen

Onhan näitä kaikenlaisia tarinoita, että siittiöt elävät niin ja niin kauan. Ei kyllä omalle kohdalle ole sattunut sellaisia onnenpotkuja. Enkä noista loppukierron normaaleista jutuista kyl osaa mitään sanoa, kun mulla on vaan näitä epänormaaleja:banghead::bag:

Jannn, kuukausi pitäis vielä jaksaa odottaa. Itseasiassa ens kuussa tähän aikaan meil on just ollut ensikäynti takana:singing:

Smoothie, missä vaiheessa meet? Tääl kp15. Sulla varmaan ovis aiemmilla kp:llä kun mulla yleensä? Kiva kun on näin positiiviset fiilikset tästä omasta tilasta. Lähinnä oottelee aina vaan sitä millon joutuu pukemaan taas vaipat:banghead:

Onhan näitä kaikenlaisia tarinoita, että siittiöt elävät niin ja niin kauan. Ei kyllä omalle kohdalle ole sattunut sellaisia onnenpotkuja. Enkä noista loppukierron normaaleista jutuista kyl osaa mitään sanoa, kun mulla on vaan näitä epänormaaleja:banghead::bag:

Jannn, kuukausi pitäis vielä jaksaa odottaa. Itseasiassa ens kuussa tähän aikaan meil on just ollut ensikäynti takana:singing:

Smoothie, missä vaiheessa meet? Tääl kp15. Sulla varmaan ovis aiemmilla kp:llä kun mulla yleensä? Kiva kun on näin positiiviset fiilikset tästä omasta tilasta. Lähinnä oottelee aina vaan sitä millon joutuu pukemaan taas vaipat:banghead:
Niin varmaan elävät, mutta ei mussakaan on sitte 4pv tai joka toinen tai ennen ja jälkeen vaikka just oikeella hetkellä niin täällä mä edelleen oo... mielenkiinnolla laitan havainnot ylös niin näkee ens kuussa mitkä fiiliksen on ennen menkkoja :happy6

Niin varmaan elävät, mutta ei mussakaan on sitte 4pv tai joka toinen tai ennen ja jälkeen vaikka just oikeella hetkellä niin täällä mä edelleen oo... mielenkiinnolla laitan havainnot ylös niin näkee ens kuussa mitkä fiiliksen on ennen menkkoja :happy6
Mul on täytynyt elää liki neljä tai viisi päivää

Kellään kokemusta clearblue Digin herkkyydestä? 25 taitaa olla herkkyys, mutta millaisella pc:n viivalla sitä kannattaa lähteä tuhlaamaan? Kaapissa odottaa yksi, mutta en vielä varmaan huomenna uskalla, vaikka pc vahvistaisikin vähän aamuksi. Ehkä sitten ylihuomenna.

Kellään kokemusta clearblue Digin herkkyydestä? 25 taitaa olla herkkyys, mutta millaisella pc:n viivalla sitä kannattaa lähteä tuhlaamaan? Kaapissa odottaa yksi, mutta en vielä varmaan huomenna uskalla, vaikka pc vahvistaisikin vähän aamuksi. Ehkä sitten ylihuomenna.

Tässä mulla digi ja pc samaan aikaan tehtynä. :)

Liitteet

• IMG_20191224_075255.jpg
    IMG_20191224_075255.jpg
    18.3 KB · Katsottu: 264
Hurjasti onnea monista plussista! Etenkin NewMoon :Heartred Upeaa lopettaa vuosi positiivisiin tunnelmiin!

Mä mietin et millon digi. Toi on siis livenä tosi paljon tummempi kuin miltä näyttää mut ilmeisesti kannattaa odotella kuitenkin pari päivää sen kanssa.. eka mietin että uudenvuoden jälkeen Digi niin ehkä se näyttää viikot ja tietää kuinka pitkällä suunnilleen on...

Mul on täytynyt elää liki neljä tai viisi päivää
Eihän se tarvii kun sen oikeen kuun asennon verrattuna siihen oikeeseen kiertoon :confused005 kyllä se sieltä tulee ennemmin tai myöhemmin!! Ei suomi ainakaan meijän avulla pääse ylikansottumaan :arghh:

Me vietettiin joulu Lapissa, tänään tultiin takaisin kotiin. Oli kyllä ihanaa, tuli loma ja rauhoittuminen niin tarpeeseen. Nyt on ihanan rento olo, ja optimistinen. Kyllä tästä selvitään. Raskautumisen kanssa ja esikoisen haasteiden kanssa.

Plussaa ei kyllä taida olla tästä kierrosta tulla. Oviksesta en oikein osaa sanoa, oireet on olleet tosi lieviä, mutta jotain kuitenkin. Suurimmaksi esteeksi muodostui kuitenkin nyt taas mökkiolosuhteet. Oltiin siis mun vanhempien kanssa samassa (pienessä) mökissä. Yhtenä yönä hiivittiin sitten kylppäriin puuhailemaan, ettei herätettäisi ketään, ja eikö vaan mun isä sitten pamahda sinne kesken kaiken :bag::bag::bag::bag: Eipä paljoa touhuilut sen jälkeen enää kiinnostaneet...

Hitto noita vanhuksia kun pitää herätä keskellä yötäkin vessaan :lurking:

Tänään kp 23, eggistä tullut eilen enemmän ja tänään vähän. Tiistaina sitten polikäyntiä, näkee mikä on tilanne.

Täällä kp8. Ovistestit aika hailakkaa vielä mut limavuotoa tullu eilen ja tänään jonkun verran että sen perusteella ovis vois olla alkuviikosta. Peitonheiluttelut kuitenki alotettu kun tuli taas aika pitkä tauko tuossa viime oviksen jälkeen.. :oops: Ajoitettu seksi kuukaudesta toiseen on kyl aika suuri haluntappaja. Mutjuu mulla yleensä ovikset kp11-15 välillä. Ehkä päästään Nipanderi luteaalivaihekamuiksi viel täs loppukierros tiputtelukamun lisäksi:grin

Jesbelle piti sanoa myös että onnea ja nyt liimaa kunnolla ja syliin asti tämä:Heartred

Ja Elisan viivaa ootetaan huomisaamulle! :woot:

Takaisin