Raskaaksi 2019

En ole kuullut kyl tosta aiemmin. Ehkä soitat ja kysyt niin saat tarkan vastsuksen

Kai se ois sanonu jos ois jotain outoa/negatiivista.. kysyn sit seuraavalta lääkäriltä hoidoissa :hilarious:

Kai se ois sanonu jos ois jotain outoa/negatiivista.. kysyn sit seuraavalta lääkäriltä hoidoissa :hilarious:
Totta turiset, tuskin mitään vakavaa ja siks sanoin et ennemmin kysyä siltä tai jos jollakin on ku googlailla kuten minä sanoilla myöhäinen plus ja haamu dpo13 yms ja kaikkee sitä lukeekin..

Oon kokeillu satunnaisesti. Joskus dpo12 tmv oli kova ja korkeel mut sit se muuttu ku menkat. En jaksa/muista/viitsi koko ajan kokeilla.. Ja jostain luin et saattaa mennä sit pöpöjä sinne enkä haluu sitä :grin

Joo kädet tietty pitää hyvin pestä ennenku menee sorkkimaan mut varmasti on silti riski et jotain väärää voi mennä sinne.. Toki jos miettii tätä kaikkien vuosien seksielämää niin kyllähän sinne pakostakin kaikenlaista menee (sori too much info mut :hilarious:) kuitenki toi bakteerihomma oli myös mulla yks syy miks lopetin ja myös se etten lopulta siitö oikeestaan hyötyny mitenkäön enää. Toki oppi taas jotain uutta kehon toiminnasta.

Kaippa sen nesteen on jonnekin mentävä kohdustakin kun sinne sitä tunkee..En tiedä :O

Kaippa sen nesteen on jonnekin mentävä kohdustakin kun sinne sitä tunkee..En tiedä :O
Mulla ollu joskus nestettä mut liittyen kystiin ja oviksiin.. huoh kaikkee miettiikin ja itse kaikki katson tarkkaan ja ton oisin itse googlaillut ja päätyisi ties mihin.

Tää neiti lähtee unille jännittää muiden oloja ja piinailee, josko tuo plussaksi muuttuu, aina saa toivoa

Edit. Eniten luo toivoa että ei mitään viivoi oo tohon nyt tullu et siks testaan uusiksi myöhemmin ja katsotaan. Voi olla et menkat tulee voi olla et vahvistuu ja lopullinen ovulaation ajankohta selvinnee jos ultraan päästään ja jos siis muuttuu plussaksi

Mulla ollu joskus nestettä mut liittyen kystiin ja oviksiin.. huoh kaikkee miettiikin ja itse kaikki katson tarkkaan ja ton oisin itse googlaillut ja päätyisi ties mihin.

Joo ei googlaamalla löydä ku jotain syöpää mun tapaukses.. mut sit löysin jonkun ivf liittyen ja ymmärsin et huono jos kohtuun kerääntyy se neste. Ehkä parempi et se mun aukkari neste meni muualle josta imeytyy pois pikkuhiljaa?? En tiedä. Ovulaatiossakin menee vähän nesteitä vatsaonteloon josta poistuu pikkuhiljaa.

Oon kohta valmis gyne, valenettigyne tässä päivää, mikä mietityttää :hilarious::hilarious:

Joo ei googlaamalla löydä ku jotain syöpää mun tapaukses.. mut sit löysin jonkun ivf liittyen ja ymmärsin et huono jos kohtuun kerääntyy se neste. Ehkä parempi et se mun aukkari neste meni muualle josta imeytyy pois pikkuhiljaa?? En tiedä. Ovulaatiossakin menee vähän nesteitä vatsaonteloon josta poistuu pikkuhiljaa.

Oon kohta valmis gyne, valenettigyne tässä päivää, mikä mietityttää :hilarious::hilarious:

Tää on just tää:hilarious: iteki Googlen kestokuluttajana monesti mietin, että taidan kuulostaa aika pililtä käydessäni lääkärissä:hilarious:

Mitenköhän pian kaavinnan jälkeen uskaltaa tulehdusriski huomioiden olla yhdynnässä ilman kondomia? Raskaus vei kaikki halut, eilen ja tänään tehnyt kovasti mieli... :bag: Sunnuntaina syntyi loppu istukka, vuoto on enää hyvin, hyvin niukkaa. Pääasiassa ei mitään/tuhrua, hetkittäin pientä vuotoa.
Parin viikon kuluttua me taidettiin ihan normaalisti kokeilla taas. Mene ihan oman tuntemuksen mukaan, odottaisin ettei kovin paljon verta ainakaan tule :)

Sori omaa napaa, miehen kanssa juteltiin ja itkeä vollotin hänen sylissä miten pelottaa että me jäädään lapsettomiksi. Hän ei usein näytä tunteitaan ja tän asian tiimoilla on tän 8kk ajan lohdutellut ja sanonut että katotaan se vuosi ja sitten huolestutaan. No nyt hän sanoi että on myös ottanut selvää lapsettomuushoidoista ja tutkimuksista, kuulemma häntä myös pelottaa tuleva kun ei ole varmuutta mistään.

Ja tiiän, että tää kuulostaa varmasti todella idiootille kun ollaan tosiaan alle vuosi yritetty. Mut tää huoli ja epäonnistunut olo on vaan läsnä.. Tekisi mieli soittaa jonnekin yksityiselle ja selittää tää tilanne, jos menisi jo ennen kevättä tsekkaa asioita.. Tunteet nousi pintaan kun kuulin siitä mun kaverista, ehkä tämä tästä taas iloksi muuttuu. Nyt on vaan tosi ahistunut olo:banghead:
Mullakin oli tammikuussa sama fiilis, silloin 6kk yritetty. Vielä pahempi pelko tulee kun 2 km on takana ja 1,5v on yritetty on/off. Pitää vaan ottaa iisisti. Kai mäkin koitan kohta kysellä apuja koska mä en tästä nuorene enää...

Hauskaa uutta vuotta jos en tässä tuu ennen sitä kertomaan menkkauutisia :)

Joo se kohdunsuu muuttuu tietysti eri kierron vaiheissa, käsipesu tottakai ennen ja ei sitä varmaan hyvä ees ois “sörkkiä” ellei pakko:D
Itse en siis kyllä tiiä miltä sen pitäisi tuntua mutta mies sanoi niinku viimeksin että niin ylhäällä ettei melkeen ylety:grin:grin

Jep! Alkaa olee nii jännää ettei saa itekkään nukuttuulaughing7

Jos olisin sä ni en sais nukuttuu seuraavaan viikkoon varmaan :hilarious::hilarious::hilarious: aika tuntuu varmasti matelevan :singing::nailbiting:

Ja onneks itelläki ”loma” ni ei niin väliä vaikka nukkuu miten sattuu :joyful:

Takaisin