Nyytti
Asioista perillä oleva
Lähinnä uuden raskauden keston määrityksen takia vissiin toivovat yksiä menkkoja välissä ennen uutta yritystä. Mutta hedelmällistä aikaahan nyt olis, joten hommiin vaan jos siltä tuntuu! Ei se uus raskaus ala,jos kroppa ei siihen valmis ole.newmoon: ihanaatoivotaan vahvistumista!
mulla tulee keltaista vv vain raskaana ollessa. varmaan tulee myös muulloin, mutta raskaana se määrä on runsasta ja sitä kyllä ihmettdlin viimeksikin.
tänään olis ollu ensimmäinen ultra tästä minkä vuoksi tyhjennys tehtiin lääkkeillä 2,5 viikkoa sitten.
aivan kuin tuntisin oviksen juuri nyt tekis mieli hyödyntää ja odottelen tässä vielä jos soittaisivat hcg labratuloksia illan mittaan (olis ihana ettei tarvis odottaa maanantaihin!). toki tiedän, että hcg tuskin on vielä niin matala, että suosittelevat yritystä, mutta ei kuulemma myöskään ole vaaraa (viimeviikolla kysyin).
minulla hematooma vuotaa minimaalisesti/ei lainkaan että raskautuminen senkin vuoksi erittäin epätodennäköinen.
meillä ei tehdäjälkitarkkeja. ainoastaan viiden viikon kuluttua tyhjennyksestä rtesti.
Meilläkään ei muuta seurantaa ole km jälkeen kuin uus r-testi tietyn ajan päästä..

yllätykn positiivisesti, tsemppiä kyllä se toivottavasti kun aikaa kuluu
oon taas sokerikoukussa, mistä yritän päästä. Kohtuudella kaikkea, mutta mun vatsa ei oikein kestä vehnää ja ruista eikä iho maitoa. Niitä välttelen jos jaksan. Liikuntaa yritän taas hyötyliikunnan lisäksi harrastaa sen kerran viikossa. 1,5 vuotta sitten juoksin ekan puolimaratonin ja toivon, että joskus pääsen uudestaan juoksemaan. Uinti on hyvää vastapainoa kovan iskun liikkeelle.