Raskaaksi 2019

Ovistesti näytti plussaa vielä nyt illakin, mutta talletukset ei onnistuneet. Huomenna illalla vielä yritys, jos simpat ehtis kohteeseen. En usko, että meillä ois seksiä ihan heti uudestaan, jos mies sais tietää, että raportoin tänne joka panon oviksen tietämillä. :hilarious::angelic:

Hehhehheee tuskin meilläkään:hilarious: oli riittävän järkyttynyt siitä, että ne oli ylhäällä jossain sovelluksessa:hilarious:

Voi Sammie:Heartbigred

Sillä kans vähän kyselin Nipanderi, kun tuntuu olevan paikkakunnittain aika paljon vaihtelua siinä, mitä katsovat tarpeelliseksi mitata. Oisin voinu kuvitella että sun kohdalla katottais enemmänki hormoneita, kun noi vuodot käsittääkseni usein hormonaalisista syistä johtuvia on. Mua itseäni kiinnostais ihan hirveästi estrogeenin mittaus, mutta eipä taida julkinen tehdä.... ja yksityisellä maksaa 200€ :bored:

Suuret halaukset tähän päivään Sammie :3some

Sammie Paljon voimia ja jaksamista sinne :Heartred

Mulla alkoi päivä paremmin kuin odotin. Ei enää oikeastaan kipuja mahassa. Hyvin hyvin hentoista jomoa. Vuotokin enää hyvin niukkaa. Ja mikä parasta. Raskaustesti oli nega!
Nyt saa alkaa parantaa henkistä puolta. Jos nyt ei enää nuo kohtukrampit ala. Toivottavasti ei.

Sillä kans vähän kyselin Nipanderi, kun tuntuu olevan paikkakunnittain aika paljon vaihtelua siinä, mitä katsovat tarpeelliseksi mitata. Oisin voinu kuvitella että sun kohdalla katottais enemmänki hormoneita, kun noi vuodot käsittääkseni usein hormonaalisista syistä johtuvia on. Mua itseäni kiinnostais ihan hirveästi estrogeenin mittaus, mutta eipä taida julkinen tehdä.... ja yksityisellä maksaa 200€ :bored:

Suuret halaukset tähän päivään Sammie :3some

Eihän sitä tietty tiedä miten sitä edetään ensikäynnin jälkeen. Nythän niillä ei oo juuri muuta tietoa musta, kun lähettäneen lääkärin lausunnot. Eli että kierto suht säännöllinen, ovulatoorinen, keskikierron vuotoja joihin käytössä lugesteron. Kyllä mä silleen ymmärrän, ettei näillä vielä saa hirveenä mitään ylimääräistä. Ite oon eniten kiinnostunut tietämään mitä tapahtuu limakalvolle ovulaation jälkeen, kun siitä on ollut spekulaatiota että vuoti ei vaikuttaisi muka siihen.

Voihan se olla että mun vuodot johtuu myös munasolujen huonosta laadusta. Se selviää varmaan hoidoissa, jos vaste on surkea:sad001

Sammie onneksi saat akuuttiryhmän käymään luonasi:Heartred

Ja Tiinuliinu taas hieno juttu! Aika nopeasti se hcg sit lopulta tippu kun etkö pari pv sitten saanu vielä ihan hienot viivat:)

Yksi siirretty, yksi menee tänään pakkaseen ja muut lakanneet kehittymästä/olleet viallisia :sorry:

Voih, tuntuu varmasti kurjalta :sad001 onneksi saatte yhden pakkaseen ja tärkeintä et sait kyytiläisen. Vain se yksi hyvä tarvitaan:Heartred

Plääh oon ollut tän viikon sellasessa välitilassa et ootan et menkat alkaa mut ei vieläkään. Otin vähän enemmän lugeja tässä kierrossa nii siks myöhästyy, pienemmällä annoksella yleensä menkat alkaneet dpo15. Tänään dpo16 eikä näy vielä tuhruakaan. R-testit negaa dpo12 ja 13 niin siitä nyt ei "pelkoa". Aattelin et nyt ku kirjotan tän tänne niin ne alkaa varmasti pian :grin

Mun ferritiini oli 33,5. Ja viitearvon alaraja on 30. Yksityiset lapsettomuusklinikat sanoo ilmeisesti et ois hyvä olla vähintään 50. Että niin, lähtiskö sitä ottamaan lisärautaa vaiko ei. Se tuskin kuitenkaan mitään lapsettomuusasiaa ratkaisee. Ainiin ja menin ostamaan purkin ubikinonia :hilarious:

Mä testasin tänään taas negan ja tiputtelu alkoi lähestulkoon kellon tarkkuudella samaan aikaan kuin ennustinkin aiempien kiertojen perusteella. On tää vaan perkele.

Kyllä minäkin täällä aina välillä käyn lukemassa vielä teidän juttuja. :happy: täällä ollaan jo viikolla 14+2 :woot:
Oikein paljon tsemppiä kaikille ja toivotaan että vielä tän vuoden puolella tulis mahdollisimman monta plussaa! :Heartred

Kiitos. Itku kyllä tuli. Lääkäri sanoi että näissä välillä ilmenee näitä, mikä sit voi selittää sen etten ole raskautunut.
Kunpa tämä yksi olisi valio yksilö.

Yksi hyvä riittää :Heartred ja onneksi pakkaseenkin saitte jotain. Mulla kävi myös niin, että neljästä solusta vain yksi lähti jakautumaan, mutta nythän tuo on jo kolmevuotias :)

Mun piti tehdä testi nyt vkloppuna mut en taida. Ei oo enää raskaana oleva olo. Kahvia tuntuu tekevän mieli oikein olan takaa. Koko ajan haluttaa kahvia sen 2 kuppia oon juonut mut jano on. Rinnat on kyl oudot, kiristää eikä kestä kylmää. Farkuissa nappi auki ja sitte tänään tujummat lääkkeet tulehduksen, kova hiiva tuli vaginoosin kans jipii. Olo on nyt täysin hormonit on ja ikuisesti lapseton joten jouluksi on hommattu itselle lahjaksi siteet... Hieno lahja ja ärsyttää ku on näin pessimisti ja skeptinen ja toivoo plussaa ja sitte on muka niin raskaana muttei kuitenkaan ole.

Takaisin