Raskaaksi 2019

Tervetuloa joukkoon!

Tiinu, kauhea mut nyt on ohi. <3

Kaikille tsempit, täällä on vaan tylsää samaa tissit kipeet väsyttää ja menkkajomoja tosi aikaisin. Noh ainakin tulee jos ei muuta positiivista

Mun oli pakko tänään laittaa raskautuneelle ystävälleni viestiä, että olen pahoillani, mutta tarvitsen aikaa tän asian prosessointiin. Hän laittoi mulle kuvan digitestistä ja pitkän viestin raskausoireista. Tuntui niin pahalta, etten halunnut valehdellakaan. Ystävä sanoi yrittävänsä ymmärtää mua, vaikka se on kuulemma vaikeaa kun ei ole samaa kokenut. Nyt tunnen itseni maailman huonoimmaksi ystäväksi, vaikka tiedän, että mulla on täysi oikeus suojata itseäni. :sorry:

Mun oli pakko tänään laittaa raskautuneelle ystävälleni viestiä, että olen pahoillani, mutta tarvitsen aikaa tän asian prosessointiin. Hän laittoi mulle kuvan digitestistä ja pitkän viestin raskausoireista. Tuntui niin pahalta, etten halunnut valehdellakaan. Ystävä sanoi yrittävänsä ymmärtää mua, vaikka se on kuulemma vaikeaa kun ei ole samaa kokenut. Nyt tunnen itseni maailman huonoimmaksi ystäväksi, vaikka tiedän, että mulla on täysi oikeus suojata itseäni. :sorry:
Ei tarvi olla huono ystävä vaan rehellinen. Toki hän sitte haluu jakaa oireet ja kaikki sun kanssa ja mun ystävä teki niin kolo raskauden ajan ku kysyin lopulta et ootko ihan oireeton ni ei ollu uskaltanut puhuu ku ties mun jutut mut kyl kuuntelin ku meil on erilainen suhde. Mut jos olis kuka vaan ystävä niin en voisi. Paras ystävä niin kyllä mut muut niin olis liikaa. Ymmärrän. Ja paraski oli välillä liikaa.. Huoh

Teit ihan oikein etkä ole huono ystävä :Heartred

Nyt tää näyttää aika vahvalle? :angelic:

Liitteet

• IMG_20191218_125759__01.jpg
    IMG_20191218_125759__01.jpg
    35.1 KB · Katsottu: 193
Yhyy en pysty keskittymään töihin, haluisin niin jo tehdä sen testin! On niin toiveikas olo nyt. Toisaalta pelottaa pettymys. Toisaalta sit vois taas jo suuntautua eteenpäin.

Jesbe, toivottavasti ainakin on ohi. Jälkivuoto vaan pitkittyy :sorry: jo 3 viikkoa täs vissii on jo vuodettu eriasteisesti. Ei oo ikinä ollu näin hiljasta makkarin puolella, edes synnytyksen jälkivuoto ei kesketänyt näin kauaa. Nyt alko alamaha juilinta, et kai täs pitää kohta lähteä lääkäriin hakemaan antibioottikuuriakin :angry9

Vuotoihin liittynyt ultra ohi. Pieni, kaunis vauvamme oli kuollut viikoilla 8+5. Tänään raskaus 10+4. Huomenna joudun osastolle lääkkeelliseen tyhjennykseen. Suru on pohjaton.

Olisin kiitollinen, jos joku jaksaisi nostaa listan ja poistaa minut plussanneista. Lisään itseni kuumeilijoihin ja palaan tänne, jos ja kun joskus pystyn.

TiinuLiinu, onpa ollut rankka kokemus! Kovasti toipumisia sinne. :Heartred

Tiina, hyvä että kerrot rehellisesti tunteistasi, et todellakaan ole huono ystävä. :Heartred

New Moonilla näyttää tilanne oikein hyvältä, hienoa! :Heartred

Dpo 5 ja tunteet pinnassa, eipä muuta tähän hätään.

Vuotoihin liittynyt ultra ohi. Pieni, kaunis vauvamme oli kuollut viikoilla 8+5. Tänään raskaus 10+4. Huomenna joudun osastolle lääkkeelliseen tyhjennykseen. Suru on pohjaton.

Olisin kiitollinen, jos joku jaksaisi nostaa listan ja poistaa minut plussanneista. Lisään itseni kuumeilijoihin ja palaan tänne, jos ja kun joskus pystyn.

Otan osaa, tosi kamalaa.

Takaisin