Raskaaksi 2019

Tänään oli kontrolliultra ja letroille näytti olevan hyvä vaste. Toisella puolella näkyi 14mm folli ja toisella 12mm. Limakalvo oli 6mm paksu ja tänään kp10.

Sain myös reseptin teroluteihin sanoilla ”mites ku mulla alkaa tiputteluvuoto aina viikkoa ennen menkkoja”. Eli rohkeasti vaan pyytämään. Onneks oon nyt päässy toiselle lääkärille ja tämä on aivan ihana. :Heartred

Hienoa et kaikki oli kunnossa ja sait reseptin! Kerro sit auttoiko ne terolutit tiputteluun.

Mäkin yritin sillon kysyä vielä erikseen (olin jo aiemmin tiputtelusta maininnut) et mites tää tiputtelu, voiko vaikuttaa raskautumiseen, mites kun oon kuullut että se voi liittyä keltarauhasen toimintaan... Mut ei kuulemma keltarauhasen toiminta korreloi raskautumisen kanssa.

Mä mietin vielä pitäskö käydä vaan yksityisellä, jotenkin tuli sellainenkin pelko mieleen että jos ne ei sitten annakaan sitä lähetettä, kun "on jo hoidettu jotain", jos antavat progesteronia. En tiedä kyllä miten validi pelko tämä on.

Dpo7, ei mitään oireita tällä hetkellä. Olin palellut monta päivää, eilen se loppui yhtäkkiä kuin seinään, otin sen tietysti niin et en siis ole raskaana. Toisaalta dpo 5-6 oli alavatsakipuja, erilaisia kuin menkkakivut mut aika kovia. Mistä tietysti tuli mieleen kiinnittymiskivut, mutta toisaalta kaikenlaiset kivut voi olla ihan vaan siitä endostakin. :sad001 Ajattelin testata jouluaattona, mut nyt alkaakin mieleen hiipiä kärsimättömys et jospa testaisinkin jo torstaina dpo10 ekan kerran. :rolleyes: Ainakaan ei tulis joulupettymystä. Toisaalta eiköhän se tiputtelu kavalla tilanteen jo etukäteen.

Moikka! Täällä on vasta nyt viime viikon ovulaation aikoihin yritetty. Toiveet on korkeella, koska tähän astisilla sukumme naisilla on tärpänny eka yrittämällä
Jos kuukautiskierto on perus, nii jouluaattona pitäis näyttää plussaa. Ois kyl ihana joululahja ❤ ja 10 v hääpäivän aikoihin ois siinä tapauksessa laskettu aika

Mutta täytyy pitää jalat maassa! Vaikka ois kova vauvakuume!

Mitkähän todennäköisyydet mahtaa olla? :)

Todennäkösyys tilastollisesti on n. 20% :grin Toivotaan plussaa :happy:

Hienoa et kaikki oli kunnossa ja sait reseptin! Kerro sit auttoiko ne terolutit tiputteluun.

Mäkin yritin sillon kysyä vielä erikseen (olin jo aiemmin tiputtelusta maininnut) et mites tää tiputtelu, voiko vaikuttaa raskautumiseen, mites kun oon kuullut että se voi liittyä keltarauhasen toimintaan... Mut ei kuulemma keltarauhasen toiminta korreloi raskautumisen kanssa.

Mä mietin vielä pitäskö käydä vaan yksityisellä, jotenkin tuli sellainenkin pelko mieleen että jos ne ei sitten annakaan sitä lähetettä, kun "on jo hoidettu jotain", jos antavat progesteronia. En tiedä kyllä miten validi pelko tämä on.

Dpo7, ei mitään oireita tällä hetkellä. Olin palellut monta päivää, eilen se loppui yhtäkkiä kuin seinään, otin sen tietysti niin et en siis ole raskaana. Toisaalta dpo 5-6 oli alavatsakipuja, erilaisia kuin menkkakivut mut aika kovia. Mistä tietysti tuli mieleen kiinnittymiskivut, mutta toisaalta kaikenlaiset kivut voi olla ihan vaan siitä endostakin. :sad001 Ajattelin testata jouluaattona, mut nyt alkaakin mieleen hiipiä kärsimättömys et jospa testaisinkin jo torstaina dpo10 ekan kerran. :rolleyes: Ainakaan ei tulis joulupettymystä. Toisaalta eiköhän se tiputtelu kavalla tilanteen jo etukäteen.
Mulla samat. Tissit myös kipeytynyt jo nyt ja suihkussa sattuu ja nännit on kipeet. Outo vv ja ihmeen turvonnut alakerta. Noi tuikkimiset yms on mulla tuttuja mut nyt on jotaki uutta. Tiedän et se seksi aiheutti ne yhden päivän kivut mut nyt on jotenki kuiva olo vaik vv runsas, en osaa selittää mut ei tulehdus. Totta kai mulla kiinnittyminen käy eka mieles, mut kuka tietää, ehkä me nyt plussataan jouluna (mennään aika samoilla dpoilla) ja sit niin. Mä vaan toivon et olis kestävä raskaus jos semmonen olis. Yks minkä pistin merkille on toi sylki, ihan sama ku mitä mul tulee ennen ovista ja oviksen aikaan mut enemmän. Mitä lie tarkoittaa mut ei oo yhtään nälkä taas. Saapa ny nähdä. Sulle toivon plussaa <3

Ja mullakin kuin menkkajomoja mut ei kumminkaan eikä kysta kipuu vaa joku tuikkiva kiristävä ja jopa viiltokipu. En osaa kuvailla sitä yhtään mut on outoa. Kivasti nenä on ku flunssassa ja korvissa piippaa ja suu erittää sylkee mut muut limikset kuivat. Hankala olla vauva kuumeinen nainen

Mulla samat. Tissit myös kipeytynyt jo nyt ja suihkussa sattuu ja nännit on kipeet. Outo vv ja ihmeen turvonnut alakerta. Noi tuikkimiset yms on mulla tuttuja mut nyt on jotaki uutta. Tiedän et se seksi aiheutti ne yhden päivän kivut mut nyt on jotenki kuiva olo vaik vv runsas, en osaa selittää mut ei tulehdus. Totta kai mulla kiinnittyminen käy eka mieles, mut kuka tietää, ehkä me nyt plussataan jouluna (mennään aika samoilla dpoilla) ja sit niin. Mä vaan toivon et olis kestävä raskaus jos semmonen olis. Yks minkä pistin merkille on toi sylki, ihan sama ku mitä mul tulee ennen ovista ja oviksen aikaan mut enemmän. Mitä lie tarkoittaa mut ei oo yhtään nälkä taas. Saapa ny nähdä. Sulle toivon plussaa :Heartred

Kiitos, mäkin toivon sulle plussaa ja pysyvää sellaista! :Heartbigred Koska sä aiot testata?

Kiitos, mäkin toivon sulle plussaa ja pysyvää sellaista! :Heartbigred Koska sä aiot testata?
En uskallakaan testata. Aiemmin ku tehny nuo testit niin ei mitään ongelmaa tehdä mut nyt pelottaa pelkkä ajatus testistä. Olin hurjan iloinen kun siihen cb earlyyn ei nyt viimeks tullut haamua tai viivanpaikkaa ja iloinen olin ja sit ku toi juiliminen alko ja tissit tuntuu painavan kilon vaikka ne on pienehköt niin ja tuo outous niin en uskalla testata. En vain halua. Miks mulla yhtäkkiä pelottaa yks testi joka vain kertoo olenko mahdollisesti raskaana vai en. En ymmärrä.. Yleensä se on rutiinilla tehty ennen progen aloitusta mutta nyt pelottaa hurjasti enkä osaa syytä sanoa. Ehkä jouluaattona jos menkat ei oo tullut tai sitten 28 pv joka on menkkojen ns vika mahdollinen tulopäivä koska menkat tulee mulla jos ovulaatio ollut ja nyt se on ollut. Selvät oireet progesta. Kurkku on kipeä ja hellä, ihme oireita jotka oli keväällä ku plussasi. Ehkä siks pelottaa et jos taas joku kemiallinen tms niin ootan ennen testin tekoa. Jos nyt on kiinnittyminen kysees nii poraa poraa. Ottais tarrasukat ja pikaliimaa mukaan, kun en halua testata jos ne menkat sit viikon päästä kuitenkin paukahtaa mut kuulostaa tutuille noi sun oireet. Jännä kyl ei oo oireita mut silti on. Oviksesta asti mun mieliala vaihdellut koko ajan, se ei ole mulle normaalia.

Millon aiot itse testata?

Voi herranjestas noita kiinalaisia. :wideyed: Tilasin lokakuussa eBaysta/Kiinasta 20 kpl herkkiä raskaustestejä ajatuksella että riittääpähän muutamaksi kierroksi. Tilaus tuli vihdoin tänään (johtuen postilakosta), ja ihmettelin pakkauksen pulleutta. Testejä olikin paketissa 50 kpl, maksoi postikuluineen jotain 2-3 €. :grin Mulla vielä haamuilee nuo herkät testit usein turhaan, joten ne ei tosiaan ole mikään ykkösvalinta testaamiseen, lähinnä teen niitä PC:n tai jonkun muun ohella huvikseni.

Aika usein Kiinasta tilatessa tilaus on jotenkin pielessä, mutta tosiaan useimmiten niin päin, että tulee jotain ylimääräistä. Olen mm. saanut yhden lempikoruistani tilaamatta, joko vahingossa tai kaupanpäällisenä. Toivottavasti tämä testien runsas määrä ei ole mikään ennusmerkki tulevasta loputtomasta testitarpeestani. :oops:

Dpo 3. Etovaa oloa, kohtu kramppaa, itkettää, suututtaa, väsyttää, lämmöt korkealla. Ja siltikin mitä luultavimmin nega taas tulossa. Mutta onpahan millä testailla, kunhan ainakin viikon jaksaisi piinailla vielä. :shy:

Voi herranjestas noita kiinalaisia. :wideyed: Tilasin lokakuussa eBaysta/Kiinasta 20 kpl herkkiä raskaustestejä ajatuksella että riittääpähän muutamaksi kierroksi. Tilaus tuli vihdoin tänään (johtuen postilakosta), ja ihmettelin pakkauksen pulleutta. Testejä olikin paketissa 50 kpl, maksoi postikuluineen jotain 2-3 €. :grin Mulla vielä haamuilee nuo herkät testit usein turhaan, joten ne ei tosiaan ole mikään ykkösvalinta testaamiseen, lähinnä teen niitä PC:n tai jonkun muun ohella huvikseni.

Aika usein Kiinasta tilatessa tilaus on jotenkin pielessä, mutta tosiaan useimmiten niin päin, että tulee jotain ylimääräistä. Olen mm. saanut yhden lempikoruistani tilaamatta, joko vahingossa tai kaupanpäällisenä. Toivottavasti tämä testien runsas määrä ei ole mikään ennusmerkki tulevasta loputtomasta testitarpeestani. :oops:

Dpo 3. Etovaa oloa, kohtu kramppaa, itkettää, suututtaa, väsyttää, lämmöt korkealla. Ja siltikin mitä luultavimmin nega taas tulossa. Mutta onpahan millä testailla, kunhan ainakin viikon jaksaisi piinailla vielä. :shy:
Mä en uskallakaan testaa, Huooh.. Mul tuli 25 herkkyys testei viimeks vaik tilasin 10 herkkyys. Nyt ei oo testejä ja en ees ovistestii tee mitä järkeä.. Jotenki mulla tässä kierrossa alko kaikki kireys tosi aikasin ovulaatiosta ja sit dpo5 ne hitolliset kivut. Nyt elohiiri ja kuplii mut ne on normaali juttui.

Ehkä täs ollaan kaikki jouluna raskaana. Mulla tänään myös alkoi rintoja vihlomaan ihan tajuttomasti, näin tajuu kipuu en muista et hetkeen olis ollu ja se alkaa yleensä vasta just ennen menkkoja ei viikkoo aiemmin.

Ehkä täs ollaan kaikki jouluna raskaana. Mulla tänään myös alkoi rintoja vihlomaan ihan tajuttomasti, näin tajuu kipuu en muista et hetkeen olis ollu ja se alkaa yleensä vasta just ennen menkkoja ei viikkoo aiemmin.

Toivotaan pikkuista jouluylläriä meille kaikille kuumeilijoille! :Heartred

Oih ja mä en saa mun raskauskeijun testejä näköjään millään... Täytyy tilata uusia jos ei rupee näkymään, toiv tulis joskus kun maksoin melkein 30e...:( Tsemppiä ja plussia!

Mä en ainakaan ole jouluna raskaana, Kp3. Tänään kävin antamassa verta noihin polille pyydettyihin testeihin. Sit tilasin yksityiseltä vielä pari ekstraa, kun noi oli niin perusperus, enkä jaksa vänkää siel sit enää niist. Tiedän jo nyt, ettei nois polin jutuis oo mitään ihmeitä, kun ne jo tänä vuonna on kertaalleen otettu, mut mikäs tässä neulatyynynä ollessa.

Oon ollu ihan rikki viikonlopusta, rankkaa toi juhliminen. Onneks käy niin harvoin. Muistaa taas miks:grin

Jannn, testiä? :happy:

Mä en ainakaan ole jouluna raskaana, Kp3. Tänään kävin antamassa verta noihin polille pyydettyihin testeihin. Sit tilasin yksityiseltä vielä pari ekstraa, kun noi oli niin perusperus, enkä jaksa vänkää siel sit enää niist. Tiedän jo nyt, ettei nois polin jutuis oo mitään ihmeitä, kun ne jo tänä vuonna on kertaalleen otettu, mut mikäs tässä neulatyynynä ollessa.

Oon ollu ihan rikki viikonlopusta, rankkaa toi juhliminen. Onneks käy niin harvoin. Muistaa taas miks:grin

Jannn, testiä? :happy:

Turha kai enää testata o_O eilen nega. Testaan kyl jos torstaihin mennes ei oo menkkoja :hilarious: tai ilmenis oireita mut enpä usko plussaan. Nännit kipeet juu mut ei muuta. Eiköhä menkat ala ti-pe.

Mä haluisin tietää mun amh arvon mut maksaa liikaa yksityisel...kilpparit meen tsekkaa taas parin vkon päästä

Turha kai enää testata o_O eilen nega. Testaan kyl jos torstaihin mennes ei oo menkkoja :hilarious: tai ilmenis oireita mut enpä usko plussaan. Nännit kipeet juu mut ei muuta. Eiköhä menkat ala ti-pe.

Mä haluisin tietää mun amh arvon mut maksaa liikaa yksityisel...kilpparit meen tsekkaa taas parin vkon päästä
Sulla kuulostaa kyl oireiden perusteella raskaudelta... Voihan olla että ei vaan vielä näy testis?

Toivoo kaikille plussaa, mä vaan sit olisin joulun pelossa et meneekö kaikki hyvin vai rupeaako Niagara uutena vuotena joten mieluusti en testaa... Pelottaa ja jännittää tulos ku nyt on oireita joita oli sillo mut niinhän niitä muka joka kierrossa

Tosta nännikivusta, mulla on ja vesi koskee. Puhelimella kun oon ja viestiä näpytän niin oivoi sattuu. Mut sit kauhu metallinen maku suussa joka johtuu hampaan poistosta ja huono oloni siitä varmaan ku antibiootit oli kauan ja korvakipu ihan muusta. Mut outoa on tietyt oireet mitä en voi kehittää mielessä kuten vv outo koostumus joka tuntuu vaihtelevan. Toki maitohappobakteerit vaikuttaa. Mut olis kai ne myös aiemmin vaikuttanut. Saa nähdä saako ukko synttärilahjaksi plus testin vai kärttyisän pms eukon. Vaikka oon kyl ollu ihme mielialahirviö oviksesta asti noin. Tai no, pari päivää oli rauhallista ku oviksen aikaan itku herkässä ja sit tyyntä ennen pms mut nyt mun pms tuli jo dpo3 tyyliin ja nippailut kovin aikasin. Nyt kieltämättä rauhoittunut eikä satu niin paljon mut joo. Mieli kehittää melkoset oireet nyt.

Takaisin