Tänään oli kontrolliultra ja letroille näytti olevan hyvä vaste. Toisella puolella näkyi 14mm folli ja toisella 12mm. Limakalvo oli 6mm paksu ja tänään kp10.
Sain myös reseptin teroluteihin sanoilla ”mites ku mulla alkaa tiputteluvuoto aina viikkoa ennen menkkoja”. Eli rohkeasti vaan pyytämään. Onneks oon nyt päässy toiselle lääkärille ja tämä on aivan ihana.![]()
Hienoa et kaikki oli kunnossa ja sait reseptin! Kerro sit auttoiko ne terolutit tiputteluun.
Mäkin yritin sillon kysyä vielä erikseen (olin jo aiemmin tiputtelusta maininnut) et mites tää tiputtelu, voiko vaikuttaa raskautumiseen, mites kun oon kuullut että se voi liittyä keltarauhasen toimintaan... Mut ei kuulemma keltarauhasen toiminta korreloi raskautumisen kanssa.
Mä mietin vielä pitäskö käydä vaan yksityisellä, jotenkin tuli sellainenkin pelko mieleen että jos ne ei sitten annakaan sitä lähetettä, kun "on jo hoidettu jotain", jos antavat progesteronia. En tiedä kyllä miten validi pelko tämä on.
Dpo7, ei mitään oireita tällä hetkellä. Olin palellut monta päivää, eilen se loppui yhtäkkiä kuin seinään, otin sen tietysti niin et en siis ole raskaana. Toisaalta dpo 5-6 oli alavatsakipuja, erilaisia kuin menkkakivut mut aika kovia. Mistä tietysti tuli mieleen kiinnittymiskivut, mutta toisaalta kaikenlaiset kivut voi olla ihan vaan siitä endostakin.

Koska sä aiot testata?
Tilasin lokakuussa eBaysta/Kiinasta 20 kpl herkkiä raskaustestejä ajatuksella että riittääpähän muutamaksi kierroksi. Tilaus tuli vihdoin tänään (johtuen postilakosta), ja ihmettelin pakkauksen pulleutta. Testejä olikin paketissa 50 kpl, maksoi postikuluineen jotain 2-3 €. 
tai ilmenis oireita mut enpä usko plussaan. Nännit kipeet juu mut ei muuta. Eiköhä menkat ala ti-pe.