Raskaaksi 2019

Joo niinpä. Lugeista on vaan se huono puoli, että se lääkkeen sidosaine haisee ihan kamalalta mun mielestä. Sellainen pastamainen haju. Musta tuntuu, että haisen metrien päähän siltä, mut ehkä se on vaan mun omassa päässä:hilarious:

Musta se haisee maissilta :hilarious: mut pastakin vois olla. Ei se kyl kiva oo mut mä en ainakaan koe et se ois mun parfuumi pari viikkoa.. :rolleyes:

Musta se haisee maissilta :hilarious: mut pastakin vois olla. Ei se kyl kiva oo mut mä en ainakaan koe et se ois mun parfuumi pari viikkoa.. :rolleyes:

Se sidosainehan on pastaa, siks ehkä ajattelen sen hajun pastana. Eihän se nyt ihan spagetilta haise:hilarious:

Se sidosainehan on pastaa, siks ehkä ajattelen sen hajun pastana. Eihän se nyt ihan spagetilta haise:hilarious:

Pakko oli käydä kattoos mitä sielä luges on, kiinnostaa tälläset:bookworm: oon kyl yllättyny ettei ollu mitään tärkkelystä sielä kun se haju. Se pasta sana viittaa sielä ohjeessa ton lugen rakenteeseen/koostumukseen :)
"Apuaineina kapselin sisällä on puhdistettua auringonkukkaöljyä ja soijalesitiiniä, ja kapselin
kuoressa gelatiinia, glyserolia, titaanidioksidia ja puhdistettua vettä."

Pakko oli käydä kattoos mitä sielä luges on, kiinnostaa tälläset:bookworm: oon kyl yllättyny ettei ollu mitään tärkkelystä sielä kun se haju. Se pasta sana viittaa sielä ohjeessa ton lugen rakenteeseen/koostumukseen :)
"Apuaineina kapselin sisällä on puhdistettua auringonkukkaöljyä ja soijalesitiiniä, ja kapselin
kuoressa gelatiinia, glyserolia, titaanidioksidia ja puhdistettua vettä."

No niinpäs onkin:happy:

No voihan jepa jee taas. Mun poliaika, joka piti olla ensi maanantaina, siirrettiin uudenvuoden aatoksi :shifty::shifty::shifty: Ihan super ihanaa hei.

Just viikonloppuna harmittelin, kun menkat ei ole vieläkään alkaneet (tänään kp 43) ja sitten on niin pieni kp ultran aikaan (ainakin toivon että uusi kierto on alkamassa, eikä veny ikuisuuksiin :smiley-angelic001) ettei sieltä todennäköisesti paljastu yhtään mitään järkevää. No nyt on sitten pyyntöihin vastattu ja on järkevämpi ultrausaika kierron kannalta, mutta onhan toi nyt vähän tympeetä mennä uutenavuotena lääkäriin. Varsinkin kun suunnitelmissa oli viettää uuttavuotta ihan eri paikkakunnalla. Ja tympeetä sekin, että joutuu vain lisää odottelemaan. Vaikka toki suhteellisen nopeasti ollaan päästy hoitoihin, eikä tulevassa kierrossa muutenkaan varmaan olisi vielä mitään aloitettu.

Joku kysyi että onko vuosi yritystä kalenterivuosi vai yk 12. Itsellä tämmöisenä pitkien kiertojen erikoisnaisena oli yk 9 menossa, kun esikoista tehdessä tuli vuosi täyteen, että kyllä siinä ihan vain kalenterivuotta katsotaan.

Lähestyyköhän ovis kun lauantaina tehty ei näy mitään, tänään ei myöskään mutta pienesti tullu esiin. 6.12 sovelluksen mukaan ois tulossa. Mietin hommaanko lisää ovisliuskoja, mulla on kai 4 jäljellä.
Kylläpäs tän kuvan laatu menee surkeaksi.

Liitteet

• Negative Image_2019122121325488.jpg
    Negative Image_2019122121325488.jpg
    13.9 KB · Katsottu: 181
Täällä ollaan kohta 1 vko menkkojen normialoituksesta. Ei tunnu erilaiselta, ja testiä en ole tehnyt. Join viime pe pikkujouluissakin ihan normaalisti! En stressaa koska tuo km vuoto oli niin pitkä. Odotan että tulisi normaalimenkat tässä kohta ja sit voi miettiä jatkoa vauvaprojektille! :)

Sekavaksikin muuttui tilanne. Ultrassa Kohdun puoleltakin löytyi syke, mutta myös vasemmalla munanjohtimessa oli jotain. Eilen alkoi tihuttaa verta, tänään lisääntynyt joten uhkaava keskenmeno. Rv 7+1 olis nyt. Haluaisin vain että tää koko sekava tapahtuma olis jo ohi ja sais jatkaa normaalia elämää. Kohtua kivistää, särkee, nivusia ja selkää särkee. Kuin olis vuosisadan menkat, mutta vielä suht niukalla vuodolla.
Lämmötkin laski tänään puolella asteella, eli se varmaan kertoo paljon että vuoto ja kivut lisääntyy. Rinnat ei oo enää arat.

Väsyä on, mutta en oo saanut nukuttua kovin hyvin, viime yönä näin unta vauvasta, joka ilmestyi kuin tyhjästä ja jota en osannut ees hoitaa. Rinnoista ei tullut maitoa ja tuttipullona oli joku pillimuki ym. sekavaa.

Voi Tiinu, tsemppiä:Heartred:Heartred kyllä vaan vaisto on ihmeellinen asia.

Omanapailua. Tänään ovisliuskassa testiviiva kontrollia vahvempi, oisko sitte kuitenki vasta tänään O+ päivä.. :confused005 no sama kai se, tänään vai eilen. Lämmöt kyllä aivan sekaisin eikä viittettäkään niissä oviksesta. Oon kyllä aika alussa koko mittaamisessa, mut viime kierrossa oviksen aikaan lämmöt laski 35,8-35,9 O+ aikaan eli selvä dippi tuli. Nyt ei mitään vastaavaa vaan huitelee yli 36 asteessa. Osaako kukaan viisaampi tulkita tätä?

Liitteet

• Screenshot_20191202-144049_Gallery.jpg
    Screenshot_20191202-144049_Gallery.jpg
    14.1 KB · Katsottu: 153
Muokattu viimeksi:
Evelyn8 Kiitos tsempeistä :Heartred

Vaisto on vaan ihmeellinen asia. Ehkä toiset on vaan herkempiä näihin tuntemuksiin, itse aikoinaan ala-asteiköisenä vaistosin kun meidän suvusta kuoli eräs ihminen olin tavallaan nähnyt siitä unta juuri sinä yönäkkun hän kuoli ja sitten kun heräsin ja näin vanhempien surulliset ilmeet, mä heti tiesin heti, että hän oli oikeesti kuollut. Ja siis ihan yllättäen nuori terve ihminen, eli ei ollut mitenkään odotettu kuolema edes.
Näitä on ollut useita, joko unessa tai vaan tulee se tunne että nyt tapahtuu jotain.

Tähän mennessä ei ollut siteeseen asti paljoa verta tullut, lähinnä pyyhittäessä, mutta nyt oli puolessa tunnissa tullut ihan kunnolla verta. Ei hyytymiä, mutta eiköhän neki viimestään huomenna ala.
Outo olo, jotenkin helpottunut, vaikka varmasti surukin tulee. Tai sit mä oon sitä jo käsitellyt ja surrut tavallaan jo plussasta asti.

Voi Tiinu, tsemppiä:Heartred:Heartred kyllä vaan vaisto on ihmeellinen asia.

Omanapailua. Tänään ovisliuskassa testiviiva kontrollia vahvempi, oisko sitte kuitenki vasta tänään O+ päivä.. :confused005 no sama kai se, tänään vai eilen. Lämmöt kyllä aivan sekaisin eikä viittettäkään niissä oviksesta. Oon kyllä aika alussa koko mittaamisessa, mut viime kierrossa oviksen aikaan lämmöt laski 35,8-35,9 O+ aikaan eli selvä dippi tuli. Nyt ei mitään vastaavaa vaan huitelee yli 36 asteessa. Osaako kukaan viisaampi tulkita tätä?

Vähän outoo, sama ongelma kun mulla! Jännä nähä mitä lämmöt huomenna.

Tiinu tsemppiä <3

On: beige vv alko mul kp26 eli ilmeisesti muuttuu kp1 illalla tai huomenna mut mul ei oo ikinä alkanu menkat beigen värisenä vaan ihan ruskeena ja sit tumma ja punainen. Nyt siis vv jos jotain ja näytti enemmän beigelt ku muulta. Omituista. Kaipa kierto on tosi sekasin..

Evelyn8 Kiitos tsempeistä :Heartred

Vaisto on vaan ihmeellinen asia. Ehkä toiset on vaan herkempiä näihin tuntemuksiin, itse aikoinaan ala-asteiköisenä vaistosin kun meidän suvusta kuoli eräs ihminen olin tavallaan nähnyt siitä unta juuri sinä yönäkkun hän kuoli ja sitten kun heräsin ja näin vanhempien surulliset ilmeet, mä heti tiesin heti, että hän oli oikeesti kuollut. Ja siis ihan yllättäen nuori terve ihminen, eli ei ollut mitenkään odotettu kuolema edes.
Näitä on ollut useita, joko unessa tai vaan tulee se tunne että nyt tapahtuu jotain.

Tähän mennessä ei ollut siteeseen asti paljoa verta tullut, lähinnä pyyhittäessä, mutta nyt oli puolessa tunnissa tullut ihan kunnolla verta. Ei hyytymiä, mutta eiköhän neki viimestään huomenna ala.
Outo olo, jotenkin helpottunut, vaikka varmasti surukin tulee. Tai sit mä oon sitä jo käsitellyt ja surrut tavallaan jo plussasta asti.
Kun pappa kuoli, sanoin edellisenä iltana exälle että "käydään ens viikolla mummolla koska mulla on sellainen tunne että pappa ei elä enää kauan." seuraavana aamuna soitto siskolta ja pappa oli kuollut.

Kun isä kuoli, niin samana päivänä kun tästä kuulin niin olin aamusta asti siinä tunteessa että jokin on pielessä, kuuntelin Haloo Helsingin Maailman toisella puolen biisiä. Työpäivän jälkeen soitto siskolta ja isä oli kuollut :( jotenkin joskus noi tietää..

Uusi lista aktiivisista kuumeilijoista :Heartred
(lisää itsesi siihen väliin kun oma yritys on alkanut, ylimpänä pisimpään yrittäneet)

nimi
// ikä // kuinka mones lapsi haaveissa // yritys aloitettu // kierron pituus

Wusti91 // 28 // ya 6/2017 // tm 1/2018 // ensimmäinen haaveissa // kierto 27-30

Anselmiina_ // 37 // esikoinen haaveissa // ya 9/2017 // 1. IVF 4/2019 // kkm 7/2019 // kierto 26-29

smoothie. // 30 // ensimmäinen toiveissa // ya 3/2018// kierto 26-28

haaveilija31 // 35 // neljäs haaveissa // ya 5/2018 // kierto 30-40p

Ankkuri // 31 ensimmäinen haaveissa // ya 6/2018 // kierto 25-28p

Puhvis // 28 // toinen haaveissa // ya 8/2018 // km 07/19 // kierto 32-?

jannn // 33 // eka haaveissa // ya 9/2018 // km 3/19 // kierto n. 32

Nuppunenn // 20 // ensimmäinen toiveena // ya 10/2018 // km 3/2019 // kierto 30-36

Hillis // 29 // ensimmäinen haaveissa // ya 10/2018 // kierto 27

Aida* // 37 // toinen haaveissa // ya 11/2018 // kierto 23-28

Tepsu19 // 35 // ensimmäinen toiveessa // ya 12/2018 // kierto 28-30

Nipanderi // 32 // toka haaveissa // ya 12/18 // kierto 28-29pv

Maggie84 // 35 // ya 01/2019 // 6. lapsi toiveissa

Helena80 // 39 // neljäs toiveissa // ya 1/2019 // kierto 28-32pv

Karoliiina // 23 // toinen haaveissa // ya 1/2019 // kierto 29-36pv

Alcyone // 43 // toinen haaveissa // ya 4/2019, kkm 8/2019 // kierto pitkä ja epäsäännöllinen

dimou // 30 // toinen // ya 5/19 // kierto epäsäännöllinen (~40)

Jukkapalmu23 // 22v // esikoinen toiveissa // ya 05/19 // kierrot n. 28pv

tiino_O // 30 // kolmas // ya 5/2019 // kkm 10/2019 // kierto 27-29 päivää

BarbaMama81 // 38 // toinen // ya 5/2019 // kkm 10/2019 // kierto 24-29

persimon2//29//toinen(kolmas)//y 5.2019//kku 3.19 ja kkm10.19// kierto 24-27pv

Sinpura // 20 // ensimmäinen haaveissa // ya 6/2019// kierto epäsäännöllinen

Nyytti // 39 // neljäs haaveissa // ya 6/2019 // kierto 26-29pv

Evelyn8 // 28 // ensimmäinen haaveissa // ya 6/2019 // kkm 9/2019 // kierto 29-35pv

Cara* // 37 // 2. haaveissa // ya 6/2019 // kierto 25-28

Mirkkunen1 // 27 // esikoinen // ya 07/2019 // kierto n. 29-32pv

Ida_Maria_ // 22/ esikoinen// ya 07/2019// kierto 27-28 pv

Taittaralla // 27 // esikoinen haaveissa // ya 7/2019 // kierto ??

turotus // 21 // toinen haaveissa // tjot 7/2019

Mangusti_ // 30 // toinen haaveissa // ya 7-8/2019 // kierto 28-32 pv?

Mirkki // 27 // toinen toiveissa // ya 8/2019 // kierto 23-30pvä
Charmy24 // 24 // toinen haaveissa // ya 8/2019 // km 11/2019 // kierto 29-31pvä
Sofia2016m // 25 // toinen haaveissa // ya 8/2019 // kierto epäsäännöllinen 25-35pvä

Lilja- // 29 // ensimmäinen // ya 8/2019 // kierto 28-30 pv

Jesbe // 29 // esikoinen toiveissa //ya 8/2019 tjot ei hoidot // kierto 28-40 pv

Vausa // 29 // ensimmäinen // ya 9/2019 // kierto 30–31 pv

Alexie // 27 // ensimmäinen // ya 10/2019 // kierto 27-30pv

Hems78 // 22 // ensimmäinen haaveissa // ei vielä alotettu // kierto noin 28-32pv

Armielise // 37 // ya10/2019 // 28

Plussanneet :Heartred
nimi // ikä // LA // monesko tulossa

Kassu93 // 26 // LA 21.12.2019 // esikoinen tulossa
tiania // 37 // LA 3.2.2020 // 2. tulossa
Earl // 33 // LA 16.2.2020, toinen tulossa
Liirumlaarum // 26 // LA 19.2.2020 // esikoinen tulossa
DeeDee // 30 // 5.3.2020 // toinen lapsi tulossa
Spyro // 24v // LA 12.3.2020 // ensimmäinen
MaRilla // 35 // LA 3/2020 // kolmas lapsi tulossa
Zumba2019 // 31 // LA 4/2020 // ensimmäinen
Amalfi // 36v // LA 5/2020 // kolmas lapsi tulossa
Fantsu // 32 // LA 5/2020 // esikoinen
Ginger // 26 // LA 5/2020 // toinen tulossa
Pipana//26//LA 5/2020 // kolmas lapsi tulossa
jeilei // 30 // LA 5/2020 // toinen
twisted // 31 // La 6/2020 // neljäs
AZ // 29// LA6/2020 // kolmas
Silk // 32 // LA 7/2020 // kolmas
Suklaapehmis // 28 // LA 7/2020 // toinen
Mamimam //24//LA 7//2020 // toinen
Mathilda // 37 // LA 7/2020 // ensimmäinen
mangustimamma // 38 // LA 7/2020 // kolmas
Sammie // 31 // LA 7/2020 // esikoinen
Ida_Maria_//22//LA 7/2020//ensimmäinen
Azzeliini//36//LA 7/2020// toinen
Edz//31//LA 8/2020//toinen

Hyvien varhaisultran uutisien jälkeen uskallan siirtyä plussanneisiin❤️

TiinuLiinu tsemppiä:Heartred en kerennyt aiemmin töistä kirjoitella enempää.. Onpa ikävä tilanne..

Kp 22/27 ja tiputtelu alkoi. Menkkakivut tuli jo pari päivää sitten. Ens kiertoon alotan letrot, mutta niistäkin on skeptinen olo kun kummassakaan ei oo vikaa, jota niillä hoidettaisiin. No tapahtuupa ees jotain.

Tiinu, voi vitsit, siellä siis pieni sinnitteli kuitenkin tähän asti! Mitähän siellä munanjohtimessa sit näkyi, mitä ne epäili? Voiko olla et vaan se vuotaa pois eikä tämä kohdussa oleva? Koska seuraava ultra/tarkistus? Vitsit mikä tilanne, tsemppiä ihan kauheasti :Heartred
Se on jännä miten toiset on vaan tosi herkkiä ja tietää/vaistoaa asioita etukäteen, niinkuin sinä ja twisted!

on:kp 21 dpo5-6.
Lääkärissä käyty, pienen paikkakunnan hyviä puolia että pääsee huolineen lääkäriin jo samana päivänä :Heartred
Tutki mun lärpykät ja ei löytäny mitään syöpään, tai mihinkään vakavaan liittyvää. Ehkä joku pieni tulehdus vain, ehkä hormoneista johtuvaa. Nyt vaan tilanteen seurantaa ja uusiks yhteyttä jos kipu ei lopu.
Huh, tosi iso huuuuh. Mä oon ollu ihan paniikissa ja käyny läpi eri skenaarioita, et mitä jos jotain löytyykin, pitääkö vauvaprojekti sit unohtaa ja ja ja.
Mut jos lääkäri ei nähny syytä edes jatkotukimuksille, niin ehkä mä nyt vaan huokasen ja toivon et mulla oli vaan joku superovis ja tissit reagoi siihen et joku horskumyrsky nyt sit koko ajan meneillään, hah :grin T: lapamato

Muokattu viimeksi:
Takaisin