Aida*
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Aspiriinista kannattaa huomioida, että pakkausselosteessa lukee, ettei sitä saisi käyttää raskauden aikana. Eli varmaan ainakin kannattaa vähän jutella lääkärin kanssa ensin olisiko omaan tilanteeseen siitä apua.
Minä nautin täällä siitä ettei tarvitse tikuttaa tai miettiä sen kummemmin. Nyt siis on jokin varhainen dpo niin kaikki tarvittava on tehty ja oireitakaan ei voi miettiä kun kiinnittyäkään ei pitäisi ennen ensi viikkoa. Oi kun osaisi ottaa näin rennosti koko kierron.
Minä nautin täällä siitä ettei tarvitse tikuttaa tai miettiä sen kummemmin. Nyt siis on jokin varhainen dpo niin kaikki tarvittava on tehty ja oireitakaan ei voi miettiä kun kiinnittyäkään ei pitäisi ennen ensi viikkoa. Oi kun osaisi ottaa näin rennosti koko kierron.

endo, tai sit joku tietyntyyppinen keltarauhasen vajaatoiminta esim et follikkelinkehityksessä joku häikkä josta seuraa et munasolu on huonolaatuinen tai sitä ei oo joskus ollenkaan, mikä ei tuota hyvää ja kunnolla toimivaa keltarauhasta, vaikka proge olikin hyvä (yhdessä kierrossa mitattu 35 ja tiputteluki oli sillo alkanu jo), tai mun limakalvo ei jostain syystä enää reagoi keltarauhaseen oikein ja alkaa vuotaa.. Toisaalta jos limis ei reagoisi keltarauhaseen niin sillon kyl lugejen ei pitäis poistaa tiputtelua. Nää on näitä mun omia diagnooseja ja näitä oon lukenut ihan tutkimuksista asti mut on myös ristiriitaisia tuloksia.
Ainakin pakkaus väittää, että 4pv ennen menkkojen oletettua alkamista pitäs olla 96% varma tulos.